Nieuwe trainer MVV Maastricht

• Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

10 May 2013 20:02
sefke1961 wrote: wie ik niet meer hoor in maastricht is onze eigen jo bonfrere,is jaren achter elkaar genoemd,maar nu hoor ik zijn naam niet meer.

Dan kunnen we ook onze oud-keeper en kampioenenmaker eerste divisie / Jupiler league noemen: Frans Körver.
Die komt net als Jo Bonfrere niet.
Ga net als Sefke 1961 voor Hans Visser
Aon de géng

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 May 2013 16:15 - 11 May 2013 16:16
Volgens Het Laatste Nieuws heeft MVV concurrentie wat betreft Guido Brepoels als trainer van RFC Antwerp aangezien hij daar ook genoemd wordt.
Last edit: 11 May 2013 16:16 by Anna D..

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 May 2013 16:39
Anna D. wrote: Volgens Het Laatste Nieuws heeft MVV concurrentie wat betreft Guido Brepoels als trainer van RFC Antwerp aangezien hij daar ook genoemd wordt.

Volgens mijn info is er geen conrtact tussen mvv en 0brepoels geweest

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 May 2013 20:12
Mijn bron blijft bij Roel Coumans het zal niet de eerste keus van MVV zijn maar het is wel een van de weinige trainers die wil komen de rest ziet geen toekomst in MVV.(en zijn ook niet betaalbaar) Naar 3 jaar opbouwen beginnen we opnieuw met een opbouw pastoor als trainer tenzij er nog een wonder gebeurt ik denk dat we hierin moeten berusten.

• pepernoot
  • pepernoot's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

11 May 2013 20:20
Geef me een T en geef me een R :P

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 May 2013 20:31
pepernoot wrote: Geef me een T en geef me een R :P

Dan zeggen wij: welkom Tiny ruys :-)

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 May 2013 21:15
Daar was ik al bang voor dat hij het zou worden van de 3.
The following user(s) said Thank You: Maosbrögk

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 May 2013 21:20
Enige reactie die ik kan geven op de (waarschijnlijke) aanstelling van Tini Ruys is: gelukkig geen Coumans...
Voor de rest vind ik de aanstelling erg teleurstellend.

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 May 2013 21:26
Als dit klopt, weet ik niet goed wat ik ervan moet denken. Ken Ruijs niet goed. Deed het wel goed bij Fortuna in een korte periode. Krijgt dus - net als destijds Trost - het voordeel van de twijfel en - omdat hij dan de trainer is van onze club - mijn steun.

• Vluuzak
  • Vluuzak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 May 2013 21:44
Ruys is goed met jonge spelers, weet niet of hij nou zo'n verkeerde is, heeft het bij Fortuna ook goed gedaan, pluspunt is dat je hem wegpikt bij de RJO van Roda, zullen ze niet blij mee zijn. :thumbsup:

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

11 May 2013 21:46
zoals ik al de hele tijd zeg een heel goede keus van mvv als het waar is. en ruis heeft heel veel voetbal kennis in huis, man met veel ervaring en kan spelers echt beter maken,voor mij mag hij komen.

• Hughes
  • Hughes's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

11 May 2013 22:41
ouwe rot wrote: Mijn bron blijft bij Roel Coumans het zal niet de eerste keus van MVV zijn maar het is wel een van de weinige trainers die wil komen de rest ziet geen toekomst in MVV.(en zijn ook niet betaalbaar) Naar 3 jaar opbouwen beginnen we opnieuw met een opbouw pastoor als trainer tenzij er nog een wonder gebeurt ik denk dat we hierin moeten berusten.

Ouwe rot, jij of jouw bron spiegelt de zaak wel heel negatief/zwart-wit voor. Ik denk dat het wat genuanceerde ligt, al heb ik ook de indruk dat MVV iets teveel de nadruk legt op het maatschappelijke aspect en dat misschien daardoor trainers en spelers afhaken. Deze kandidaat trainers (en spelers) moeten zich wel beseffen dat, zeker in de JL, het grote geld niet meer te verdienen is en dat de clubs waarschijnlijk voor hen ook niet (meer) in de rij staan.
MVV moet zich richten op realistische mensen die MVV zien als een opstapje of logisch vervolg in hun carrière en bij de club passen. Roel Coumans zou m.i. een verkeerde keuze als trainer zijn om de in dit topic veelvuldig benoemde redenen (geen ervaring als hoofdtrainer en profspeler, geen uitstraling, geen relatie met MVV). De benoeming van Tiny Ruijs zou ik wel toejuichen, omdat hij wel de nodige bagage als trainer heeft en het met Fortuna ook goed gedaan heeft en omdat ik hem al vanaf het begin in mijn hoofd had. Bovendien zal hij zijn baan bij Roda alleen opgeven als hij echt gelooft in het verhaal van MVV, zeker gezien de manier waarop hij bij Fortuna is vertrokken.
Indien het Coumans toch wordt ben ik bang dat jij, ouwe rot, misschien toch gelijk hebt omtrent de redenen hiervoor.

• MVV4life
  • MVV4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Kom op die roeie!

12 May 2013 00:34
Ik wil iets toevoegen over het maatschappelijke deel. In het supportersoverleg hebben we daar ook iets meer gehoord wat niet algemeen bekend is. Er zijn bedrijven die vanwege statuten niet in voetbal (of sport) mogen sponsoren, maar wel maatschappelijke activiteiten. Het geld staat dus op een rekening om maatschappelijke activiteiten te ontplooien, maar voor ieder uur, actie, werkzaamheden, wordt MVV betaald vanuit die maatschappelijke rekening en zijn dus inkomsten voor MVV.
Financieel is het maatschappelijke deel dus heel belangrijk voor MVV en eenieder wat bij MVV meewerkt aan maatschappelijke activiteiten weet dit en doet dit dus niet alleen om maatschappelijk bezig te zijn, maar ook om inkomsten voor MVV te genereren!
Sterker nog, heb jij een maatschappelijke activiteit die je als vrijwilliger doet (wil gaan doen) en past in het MVV plaatje, meld je aan bij MVV en genereer zo inkomsten voor onze club!
Vanuit dit supportersoverleg overleg is er nu al een activiteit die al was bedacht, maar nu gelinkd wordt aan het maatschappelijke deel en dus voor inkomsten gaat zorgen!
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
The following user(s) said Thank You: jeoff

• Ivinho
  • Ivinho's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Alles kwiet, behalve de kluts!

12 May 2013 09:21
Hughes wrote:
ouwe rot wrote: Mijn bron blijft bij Roel Coumans het zal niet de eerste keus van MVV zijn maar het is wel een van de weinige trainers die wil komen de rest ziet geen toekomst in MVV.(en zijn ook niet betaalbaar) Naar 3 jaar opbouwen beginnen we opnieuw met een opbouw pastoor als trainer tenzij er nog een wonder gebeurt ik denk dat we hierin moeten berusten.

Ouwe rot, jij of jouw bron spiegelt de zaak wel heel negatief/zwart-wit voor. Ik denk dat het wat genuanceerde ligt, al heb ik ook de indruk dat MVV iets teveel de nadruk legt op het maatschappelijke aspect en dat misschien daardoor trainers en spelers afhaken. Deze kandidaat trainers (en spelers) moeten zich wel beseffen dat, zeker in de JL, het grote geld niet meer te verdienen is en dat de clubs waarschijnlijk voor hen ook niet (meer) in de rij staan.
MVV moet zich richten op realistische mensen die MVV zien als een opstapje of logisch vervolg in hun carrière en bij de club passen. Roel Coumans zou m.i. een verkeerde keuze als trainer zijn om de in dit topic veelvuldig benoemde redenen (geen ervaring als hoofdtrainer en profspeler, geen uitstraling, geen relatie met MVV). De benoeming van Tiny Ruijs zou ik wel toejuichen, omdat hij wel de nodige bagage als trainer heeft en het met Fortuna ook goed gedaan heeft en omdat ik hem al vanaf het begin in mijn hoofd had. Bovendien zal hij zijn baan bij Roda alleen opgeven als hij echt gelooft in het verhaal van MVV, zeker gezien de manier waarop hij bij Fortuna is vertrokken.
Indien het Coumans toch wordt ben ik bang dat jij, ouwe rot, misschien toch gelijk hebt omtrent de redenen hiervoor.

Op voorhand zeggen de meeste dat Roel coumans het niet kan en gaat brengen bij MVV. Ik ken die hele man niet dus kan er net zoals vele niet over oordelen. Aan de andere kant neem ik aan dat die mensen wat de trainerskandidaten kiezen bij MVV weten waar ze over spreken. Ook al zou MVV een beperkte keuze uit trainers hebben dan ga ik er nog vanuit dat ze de beste keuze nemen.
De meeste zijn beetje negatief ingesteld over die Coumans maar voor hetzelfde geld gaat hij wel goed presteren bij MVV en pakt het dus goed uit.
Zeker moet het een man zijn met uitstraling en alles maar het moet ook met de rest allemaal klikken: spelersgroep, staf, bestuur, supporters etc..
Wie het ook word, ik ga er van uit dat de mensen achter de schermen bij MVV de juiste en beste keuzes nemen! Ik laat het op me af komen.....
Winning isn't everything... It's the only thing!!!
The following user(s) said Thank You: Boer458

• Hughes
  • Hughes's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

12 May 2013 10:16
Ivinho, het risico om een trainer voor 3 jaar aan te stellen die ervaring, naamsbekendheid, sympathie en dus ook krediet mist is onverantwoord. Het kan natuurlijk zijn dat het bestuur achtergrondinformatie heeft die hun een bepaalde zekerheid verschaft, maar ik vraag me af of zo'n keuze dan op sportieve gronden gebeurt. Hoe denk je dat spelers aankijken tegen iemand die ze niet kennen, geen indrukwekkend cv als peler en trainer heeft en die slechts een paar jaartjes ouder is als de routiniers? Ik kan me dan ook niet voorstellen dat zo iemand de hoofdtrainer wordt.
The following user(s) said Thank You: Maosbrögk

Time to create page: 0.336 seconds