MVV en het wanbeleid naar haar “kleine”sponsoren .
- Aswin
- Platinum Member
Re: Re: MVV en het wanbeleid naar haar “kleine”sponsoren .
22 Feb 2013 17:29MVVFR08 wrote:Ik probeer ook mee te denken en denk in oplossingen dat is de juiste insteek Anita.Anita wrote: Wellicht dat Napoleon en anderen ook oplossingen kunnen geven?
Heeft MVV een commercieel directeur of in ieder geval een vergelijkbare functie binnen haar organisatie die dit soort zaken namens en jegens sponsoren en andere commerciële belangen behartigt (en eventueel in overleg kan treden en klachten van en door sponsoren kan oplossen)?
Geen echte directeur of vergelijkbare functie.
Er is wel een commercieel medewerker, maar de vraag is natuurlijk wat zou bevoegdheden in deze zijn (en wat zijn functie precies inhoud).
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- pinobel
- Platinum Member
22 Feb 2013 17:46Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Vluuzak
- Platinum Member
22 Feb 2013 18:05Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
- Platinum Member
23 Feb 2013 09:38Sinds Sem weg is kan qua sponsorenbeleid wellicht eea stukken beter, maar mijns inziens is de titel van dit bericht ook onnodig negatief.
- MVV4life
- Platinum Member
- Kom op die roeie!
23 Feb 2013 11:06Napoleon, open 'n topic in "Veer Dinke Mèt" en benader ut vaan de positieve kaant. Zörreg tot d'r door same met mede-sponsors weurt naogedach wat allemaol kin verbetere, maak oeteindelik ein documint en euverhandig dat aon ut MVV bestuur.
Daan kint geer nog altied op de sponsor beijeinkomste ut höbbe euver de keuze vaan de verbeterveurstelle en de veuroetgaank in de verbeteringe.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Sjotelsplak
- Platinum Member
23 Feb 2013 15:46Het vorige bestuur wilde ook een ruimte voor kleine ondernemers. Waar nu de huidige administratie van MVV zit zou deze ruimte komen, deze is toen ook omgebouwd met een bar etc,etc. En als ik het goed begrijp is deze ruimte dus nooit ingebruik genomen waar het voor bedoeld was. Dit ivm het besparen van huurkosten?Boe is dat feeske? wrote: @ Napoleon. Vroeger toen ik een gamin van 13 was, kwam ik vaker in het home waar nu de Ster zit. Daar was een club van 1000 als ik het me goed kan herinneren. Daar zaten niet de grote sponsoren maar je kon er alleen met die businesskaart in (en de kutgamins mochten mee hahaha) en daar babbelden deze sponsoren met elkaar. Is dat een goed idee om terug te brengen? Is dat waar je op doelt? Was je toen zelf al sponsor (1998)
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Sjop
- Premium Member
23 Feb 2013 19:52Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sandro
- Platinum Member
- Veur de Ier en de Glorie
23 Feb 2013 20:50Napoleon wrote: Het huidige commercieel beleid van MVV voor “kleine “sponsoren is van een amateuristisch niveau, daar krijgt een paard de hik van zou Johan Derksen zeggen. Mening amateur club heeft haar sponsor beleid beter georganiseerd dan MVV.
.....................
....................
Daar waar andere clubs de noodzaak zien in deze tijd om haar product aanbod aan te passen aan de markt , houdt MVV aan dure pakketten vast die niet marktcomfort zijn en die veel te duur zijn voor de waarde die je er voor terug krijgt. VVV-Venlo heeft nu blijkbaar ook ingespeeld op de markt en komt met speciale € 1000,- per stoel pakket.
Bovengenoemde zaken zijn door mij al meerdere malen besproken met diverse bestuursleden, echter tot verbetering komt het niet, dat frustreert, gesprekken zijn dan van mijn kant ook gestopt en mijn sponsorovereenkomst wordt dan ook na dit seizoen beëindigd, met pijn in het hart,want het blijft wel mijn (onze) club,alleen als ik me niet meer serieus genomen voel en dit onderwerp reeds meerdere malen heb aangekaart rest niets anders dan een beslissing te nemen, vandaar ook mijn bevindingen nu eens geplaatst op dit forum en wellicht zijn hier ook andere sponsoren actief die misschien deze mening delen of hem juist ontkrachten dat kan natuurlijk ook.
Gr Napoleon !!
Napoleon, heb je óók contact gehad hierover met één van de 5 leden van de Profit fractie ,die de kleine en grote sponsoren vertegenwoordigen,in de Ledenraad van de Vereniging MVV Maastricht die hebben toch een controlerende functie.
- Gohf
- Platinum Member
23 Feb 2013 23:58De reservebank wrote: We zijn toch geen Fortunahome waar louter positieve berichten worden geplaatst?
Scherp! Is makkelijk om een andere website en hun beweegredenen af te kraken maar het eigen straatje zien de meeste het liefst ook worden schoongeveegd.
- jeoff
- Administrator
24 Feb 2013 11:09 - 24 Feb 2013 11:10Gohf wrote:De reservebank wrote: We zijn toch geen Fortunahome waar louter positieve berichten worden geplaatst?
Scherp! Is makkelijk om een andere website en hun beweegredenen af te kraken maar het eigen straatje zien de meeste het liefst ook worden schoongeveegd.
Heb je dit forum de laatste tijd gelezen? het is duidelijk dat dit hier niet het geval is..
Dat jij Fortunahome nog durft te verdedigen zeg.. dat is inmiddels het lachertje van alle fan sites geworden met hun louter positieve berichtgeving.
- Gohf
- Platinum Member
24 Feb 2013 18:25FortunaHome zou dan ook een echte FAN site zijn als ze juist wanneer de club de steun het meest nodig heeft de plannen de grond in gaat boren. Snap je dan werkelijk niet dat Fortuna nu op dit moment absoluut geen negatieve berichtgeving kan gebruiken ? Steun en positiviteit door zowel fans, sponsoren, bestuur, iedereen gewoon. \
Dan is het ook duidelijk dat jij nooit op FH leest. Daar word vaak ook zeer kritisch en negatief geschreven door bezoekers net zoals op dit forum zoals je zelf al aanhaalt.
- jeoff
- Administrator
24 Feb 2013 20:44 - 24 Feb 2013 20:45maar goed ik maak er alweer veel te veel woorden aan vuil..
- Fabrice
- Elite Member
- Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder
25 Feb 2013 00:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
- Topic Author
- Platinum Member
25 Feb 2013 08:39Het geld om een commerciële afdeling op te zetten is er immers wel degelijk, echter zal dan dat "ten kosten"gaan van veldspelers of andere zaken binnen de BVO, MVV vind het blijkbaar niet belangrijk genoeg en kiest voor “vrijwilligers” die commercie er bij nemen, dat vind ik wanbeleid !!!
Waar je tegen aanloopt is niet zozeer dat het huidige bestuur niet naar je verhaal luistert of daar uiteindelijk tijd voor maakt ( want dat doen ze wel), maar dat er structureel geen oplossingen worden geboden of gemaakte afspraken worden nageleefd, dit is volledig te wijten omdat niemand de verantwoordelijkheid heeft voor deze afdeling binnen MVV en het probleem dus ergens blijft zweven, tja en wie moet je er dan op afspreken.
Zo heb ik persoonlijk in de laatste 2 seizoen wel 4 keer om de tafel gezeten met MVV bestuurders en medewerkers en gedeeltes van deze materie besproken, ook een gesprek met voorzitter Paul Rinckens en de toenmalige medeweder Sammy Bridji( nu niet meer werkzaam binnen MVV) ben ik inmiddels bijna een jaar om de bevestiging en de uitwerking aan het wachten wat we toen hebben afgesproken , je zult begrijpen dat ook hier nooit een vervolg op is gekomen. Heb wel weer keurig netjes begin van seizoen de factuur betaald.
Dat is geen direct verwijt aan de voorzitter maar wel een constatering dat niemand verantwoordelijkheid draagt voor het commerciële beleid en de afspraken die onderlig gemaakt worden binnen MVV en zo kan het dus gebeuren dat je tussen het wal en het schip belandt . Voor mij is dat een direct gevolg van de keuze dat MVV haar commerciële afdeling niet het geprofessionaliseerd en dit nog steeds met vrijwilligers doet.
De volgende gepensioneerde vrijwilliger staat dan ook blijkbaar weer klaar, Dhr Frans Erens oud directeur van de Enci moet nu in allerijl de contacten met de sponsoren gaan opstarten en afspraken gaan maken voor het verlengen van de contracten, wederom een noodgreep van het huidige bestuur , nu wel begrijpelijk dat deze beste man het vrijwillig doet immers is in de dit lopende budget geen geld meer vrij hiervoor, maar het is de volgende passant in 3 jaar MVV commercieel beleid.
Maar wat moet je daar als sponsor mee….het hele seizoen heb je in principe geen aanspreekpunt en dan wordt in allerijl iets uit de hoge hoed getoverd, sponsoring is ook relatie beheer of misschien wel grotendeels relatiebeheer.
Natuurlijk begrijp ik de opmerkingen van medeforum leden, dat dit best in precair onderwerp is om dit op het forum te zetten en dat dit MVV geen goed doet is mij wel duidelijk, maar de belangen van de sponsor zijn de laatste 2 jaren meer geschaad…het wordt dan ook een hell of a job om in deze tijd de sponsoren ( die weinig of niet bediend zijn) opnieuw een contract te laten tekenen voor de komende seizoen
- Jacques
- Platinum Member
25 Feb 2013 10:14Ik hoop dat als we promoveren, er hiervoor toch echt geld wordt vrijgemaakt zodat we de aantrekkingskracht van de eredivisie optimaal kunnen benutten.