Transfergeruchten seizoen 2017-2018

24 juli 2017 19:50
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #796
Ik heb er nog alle vertrouwen in, gewoon rustig afwachten en niet te overhaaste beslissingen maken,daar schiet je ook niets mee op.Houd het wel netjes en ga je mede supporter niet uitschelden :thumbsup:
Discussie gesloten.
24 juli 2017 19:55
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #797
Napoleon schrijft: Ippel te koop voor 75.000 euro.

Napoleon. Ik begrijp inmiddels dat jij over inside informatie beschikt. Is dit werkelijk de prijs voor een transfer van Ippel ?
Discussie gesloten.
24 juli 2017 19:57
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #798
Vandaag is de rechts back van Sparta Wolters verkocht aan He,renveen let maar op Sparta wil Ciranni ,moete we nog maar 7 apelers voor in de basis
Discussie gesloten.
24 juli 2017 19:57
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 903
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #799

Napoleon schreef :

Boe is dat feeske? schreef : Napoleon, hoe kun jij een betrouwbare bron binnen MVV hebben als je de voorzitter bestookt met allerlei aantijgingen, je sponsoring gestopt hebt, aangeeft VZM te hebben gestopt.

Merkwaardig dat je zo bij het vuur zit dan, just my 2 cents.

Maar als je toch die bron hebt, heb je ook een idee voor hoeveel Ippel de deur uit mag? Wat staat er in zijn contract?


niet iedereen vind mij onaardig zoals jij ;-)

Heb idd veel bronnen binnen en buiten MVV en in het voetbal
Ippel zit in zijn laatste jaar contract en verdiend dus nu ook het meeste en kost MVV dus ook t meeste.
Maar een Ippel krijgen we niet vervangen , dus wordt het lastig verkopen en transfer geld nemen of aan contract houden.
Daarbij is Ippel bij de juiste prijs ook gewoon weg, 75.000 euro !


Ongelooflijk dat zulke bedragen bij MVV zo gemakkelijk op straat komen.
Discussie gesloten.
24 juli 2017 19:59
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 237
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #800
Keep Calm ;) MVV heeft met vele omstandigheden te maken waar wij geen invloed op hebben. Vorig jaar pokerde MVV net zo lang dat ze Nkoyi, Pedro en Labylle konden vastleggen. Arsenal en Genk zijn bijna klaar met hun trainingskamp en de afgelopen week zijn pas de eerste echte buitenkansjes op de markt gekomen. Laat MVV maar lekker rustig pokeren :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D.
Discussie gesloten.
24 juli 2017 20:12
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #801
Dan hoop ik dat ze snel twee azen op hand hebben....
Discussie gesloten.
24 juli 2017 20:17
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #802
Met een 2 en een 7 kun je ook nog winnen, ligt eraan wat er op tafel komt ;) ;)
Discussie gesloten.
24 juli 2017 20:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3809
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #803

opadiehard schreef : Vanmorgen ben ik eens gaan kijken wie mvv allemaal verlaten hebben:GEENS,VINTS,KUYPERS,MO,LABYLE,GYSEN,N KWALY,O CONNOR,VERHEYDT,PEDRO EN N KOYI.
Wie hebben we daar voor terug...2 gehuurde spelers en 2 nieuwkomers!
Ik sta versteld over het gemak hoe de meeste hier op het forum er op reageren met de mededeling dat het allemaal wel mee valt!




Ik begrijp je heel goed Opa, maar ik snap juist niet hoe zo veel mensen zo in paniek zijn hierover. Helemaal iemand als jij, je loopt toch al lang genoeg mee. Het is ieder jaar hetzelfde liedje bij MVV, deze paniek is er iedere keer. Ik weet dat ik nu herhaal want anderen en ikzelf al gezegd hebben, maar bekijk die namen eens. Mustafa, O'Connor en Vits speelden nooit. Gijzen niet veel. Pedro, N'Koyi en Verheijdt stuk voor stuk erg wisselvallig, op alle drie kwam de nodige kritiek. Op Kuipers was ook behoorlijk wat gezeur, naar mijn mening niet geheel terecht, maar toch. Er zijn eigenlijk maar drie relatief onomstreden spelers vertrokken, Leroy, Geens en Nwakali. Daarvan waren er twee gehuurd, dus daarvan weet je dat ze vertrekken. Met Koolhof heeft MVV ook een prima vervanger voor de positie van Nwakali gehaald.

Op die manier bekeken vind ik inderdaad dat het wel meevalt. Natuurlijk moet MVV nog spelers halen. Zowel basisspelers als mensen voor de breedte. En natuurlijk is er geen garantie dat dat goed komt. En natuurlijk had ik, en MVV zelf ook, liever nu al een nieuwe spits gehad. En een nieuwe keeper. Maar de ervaring leert dat MVV altijd wel spelers op de kop weet te tikken. En dit jaar hebben we iets meer geld dan voorgaande jaren. We zijn echt opeens geen rijke club en ik verwacht ook helemaal geen kampioensploeg, maar nog altijd is deze selectie met een paar gerichte versterkingen in staat om rond de vijfde plaats te spelen. MVV beheerst dit spelletje. Daar heb ik wel vertrouwen in.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, Zoewiezoe, Strucht
Discussie gesloten.
24 juli 2017 20:21
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #804

Strucht schreef : Keep Calm ;) MVV heeft met vele omstandigheden te maken waar wij geen invloed op hebben. Vorig jaar pokerde MVV net zo lang dat ze Nkoyi, Pedro en Labylle konden vastleggen. Arsenal en Genk zijn bijna klaar met hun trainingskamp en de afgelopen week zijn pas de eerste echte buitenkansjes op de markt gekomen. Laat MVV maar lekker rustig pokeren :)


Je zult zeker wat moeten "pokeren"om jouw woorden te gebruiken , echter echt beleid maken doe je met gerichten aankopen van spelers , en met aankopen kan ik ook huren van spelers bedoelen.
Echter wordt ik niet vrolijk van de gegeven situatie , ik heb liever een minder elftal dat staat 4 weken van te voren en waar je mee aan de slag kunt en ergens naar toe kunt werken dan waar we nu zogenaamd mee bezig zijn.
Als je 3 weken voor de start van de competitie bent en je hebt nog geen voorhoede die de benodigde doelpunten gaat maken, geen linksback...eigenlijk mis je in iedere linie een ervaren speler of eentje met kwaliteit dan vind ik niet dat het huiswerk goed gedaan is
Discussie gesloten.
24 juli 2017 20:29
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #805

Strucht schreef : Keep Calm ;) MVV heeft met vele omstandigheden te maken waar wij geen invloed op hebben. Vorig jaar pokerde MVV net zo lang dat ze Nkoyi, Pedro en Labylle konden vastleggen. Arsenal en Genk zijn bijna klaar met hun trainingskamp en de afgelopen week zijn pas de eerste echte buitenkansjes op de markt gekomen. Laat MVV maar lekker rustig pokeren :)

Pedro was flut, Labylle hadden ze al gecontracteerd en N koyi was een half seizoen geblesseerd. Heeft niks met pokeren te maken.
Discussie gesloten.
24 juli 2017 20:58 24 juli 2017 21:01 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 237
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #806

krampioen schreef :

Strucht schreef : Keep Calm ;) MVV heeft met vele omstandigheden te maken waar wij geen invloed op hebben. Vorig jaar pokerde MVV net zo lang dat ze Nkoyi, Pedro en Labylle konden vastleggen. Arsenal en Genk zijn bijna klaar met hun trainingskamp en de afgelopen week zijn pas de eerste echte buitenkansjes op de markt gekomen. Laat MVV maar lekker rustig pokeren :)

Pedro was flut, Labylle hadden ze al gecontracteerd en N koyi was een half seizoen geblesseerd. Heeft niks met pokeren te maken.


Tuurlijk wel, toen die spelers vorig jaar in juli binnen kwamen kon MVV ze niet alledrie vastleggen. Nkoyi tekende pas na 3 weken, Pedro ging zelfs nog naar Almere en tekende pas net voor de competitie start en het contract van Labylle ging pas in oktober in.

@Napoleon Tsja dat is een keuze die je maakt.
Tot 2 weken geleden stonden er bij veel rechterrijtje clubs eredivisie met +- 12 contractspelers op het veld en zochten er minimaal 6 eredivisie clubs een linksback, denk je dat spelers dan bij MVV tekenen? Nu komen de afvallers op de markt en kan MVV langzaam gaan toeslaan, niet leuk maar is op dit moment niet anders. Is dit echt top beleid? Nee tuurlijk niet, zolang we niet kunnen voor financieren moeten we wachten..
Maar bij Volendam (Begroting 5 miljoen) is onze "flut" Pedro de grote aankoop. Als ik zie wat de rest van de Jup haalt word ik daar ook niet warm van.

Donderdag een nieuwe testspeler las ik ergens?
Discussie gesloten.
24 juli 2017 21:07
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #807

Strucht schreef :

krampioen schreef :

Strucht schreef : Keep Calm ;) MVV heeft met vele omstandigheden te maken waar wij geen invloed op hebben. Vorig jaar pokerde MVV net zo lang dat ze Nkoyi, Pedro en Labylle konden vastleggen. Arsenal en Genk zijn bijna klaar met hun trainingskamp en de afgelopen week zijn pas de eerste echte buitenkansjes op de markt gekomen. Laat MVV maar lekker rustig pokeren :)

Pedro was flut, Labylle hadden ze al gecontracteerd en N koyi was een half seizoen geblesseerd. Heeft niks met pokeren te maken.


Tuurlijk wel, toen die spelers vorig jaar in juli binnen kwamen kon MVV ze niet alledrie vastleggen. Nkoyi tekende pas na 3 weken, Pedro ging zelfs nog naar Almere en tekende pas net voor de competitie start en het contract van Labylle ging pas in oktober in.

@Napoleon Tsja dat is een keuze die je maakt.
Tot 2 weken geleden stonden er bij veel rechterrijtje clubs eredivisie met +- 12 contractspelers op het veld en zochten er minimaal 6 eredivisie clubs een linksback, denk je dat spelers dan bij MVV tekenen? Nu komen de afvallers op de markt en kan MVV langzaam gaan toeslaan, niet leuk maar is op dit moment niet anders. Is dit echt top beleid? Nee tuurlijk niet, zolang we niet kunnen voor financieren moeten we wachten..
Maar bij Volendam (Begroting 5 miljoen) is onze "flut" Pedro de grote aankoop. Als ik zie wat de rest van de Jup haalt word ik daar ook niet warm van.

Donderdag een nieuwe testspeler las ik ergens?


Volendam heeft een spelersbegroting van 1.3 miljoen. Pedro een topaankoop ? Dacht het niet.
Discussie gesloten.
24 juli 2017 23:08
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #808

krampioen schreef : Napoleon schrijft: Ippel te koop voor 75.000 euro.

Napoleon. Ik begrijp inmiddels dat jij over inside informatie beschikt. Is dit werkelijk de prijs voor een transfer van Ippel ?


Geen antwoord. Ik had al zo n vermoeden.
Discussie gesloten.
25 juli 2017 00:26
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 451
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #809

Napoleon schreef : schrijf ook niet dat alle clubs al klaar zijn voor het seizoen.
Wij zijn de volgende basis spelers verloren: Kuipers, Geens, Labylle, Pedro, Nkoyi/Verheijdt, Nwakali , dat waren tevens onze beste spelers in de linie waarin ze speelde
Koolhof maakt nog geen enkele indruk tot nu toe , en voor Kuipers hebben we een 19 jarige terug gekregen , dus ons centraal duo achterin heeft realtief weinig ervaring en is erg jong, dan kun je goed zijn maar dat is vragen om problemen !
Kijk, het verwachtingspatroon is enorm gestegen na verleden seizoen, maar zoals ik al vaker aan geef , waar is dat op gebaseerd
Heel veel supporters roepen in koor dat we er beter op worden en dat we aan t doorselecteren zijn etc...welnu ik zie ons op dit moment alleen maar achteruit lopen in kwaliteit.
We missen niet alleen scorend vermogen voorin maar ook op het middenveld , dus voordat de voorzitter allerlei zaken roept op facebook, vind zowiezo dat de beste man meer roept dan dat hij doet, laat hem eerst eens met wat fatsoenlijke aankopen komen , dat politieke gebler van die Kersten dat is veelal gebakken lucht

Komop Napoleon. Dit is gewoon kritiek geven om kritiek te geven. "Onze beste spelers in de linie waar ze speelde". De drie spitsen die je noemt, hebben veel te weinig gescoord voor een voorhoede en kwamen objectief gezien ook gewoon echt tekort voor de top vijf JL. Zet een jongen als Kostons een heel seizoen centraal voorin en die scoort er ook een tiental hoor. En dan ga je Koolhof opeens beoordelen op basis van een paar oefenwedstrijden... Vorig seizoen was het heel duidelijk dat de voorhoede onze zwakte was. Die voorhoede is nu grotendeels weg, dus daar is een heleboel winst te behalen. Dat is weldegelijk doorselecteren. Dat je naar "dit moment" kijkt terwijl het overduidelijk is dat MVV nog minstens een vijftal transfers gaat doen, geeft mij wel heel erg het gevoel dat je gewoon graag kritiek geeft. Je snapt toch ook wel dat MVV geen uitzondering is die er als enige Europese tweede klasser in slaagt om al meer dan een maand voor het einde van de transfermarkt een volledige selectie te hebben. Ik ben het absoluut niet met je eens, wat je in een latere post zegt, dat MVV dan beter voor minder kwaliteit gaat om een maandje langer met deze spelers te kunnen werken. Zo komen we nooit verder. Een Nwakali is vorig seizoen pas in pakweg oktober/november echt basisspeler geworden, maar zo'n spelers maken het verschil tussen een tiende of een vierde plaats en tussen promoveren in de nacompetitie of niet. Het ongeduld is goed te begrijpen, maar we gaan toch echt nog een maand en een week geduld moeten hebben voor we ècht weten waar we staan. Als er op 31 augustus opeens 250k op Ciranni wordt geboden, kun je het schudden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, ASR
Discussie gesloten.
25 juli 2017 08:56
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #810
@Belgske, nee hoor ik probeer hier de temperatuur wat te doen laten zaken, iedereen gaat er maar vanuit dat MVV weer dezelfde prestatie als verleden jaar neerlegt. Voorzitter Kersten voorop.
De berichten werden door MVV zelf in de media geslingerd na de verloren PO finale , zoals dat er zich wel 40 spelers zich hadden gemeld om bij ons te komen spelen.
Er werd doorlopend een beeld geschetst waarin het MVV van het seizoen 2017-2018 eentje zou gaan worden + 10% dan die van vorige seizoen. Echter is de begroting gelijk gebleven alleen is er meer geld voor het eerste team vrijgekomen.

Tot op heden kan ik helemaal niks terug vinden van die euforie in de huidige selectie , en volgens mij is het grote publiek ook al een beetje afgehaakt met het bestellen van de seizoenskaarten, jammer want er zat een paar weken geleden echt wel een lekker flow in.
We gaan de selectie echt wel rond krijgen voor t begin van de competitie , zijn we er dan klaar voor en is het team er dan klaar voor.....we zullen het gaan zien
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.512 seconden