>
Ontvangen bedankjes 1691
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
dijkie1975 schreef : Juist boe is dat feeske....de sfeer komt momenteel vanuit trepke b....van de ultras word momenteel gedaan door sommigen alsof t heiligen zijn...terwijl drie kwart van t stadion ze uitkotst...jammer ze leveren goed werk,maar hebben heel veel goodwill verbruid met hun acties en doen alsof ze als 5 jarigen hun zin niet krijgen..
Over de wedstrijd....mvv tikte bij vlagen eindhoven compleet zoek...vond smeets erg wisselvallig, castro de man van de wedstrijd...haalde toch weer een paat cruciale ballen eruit...
Ff winterstop.de pijntjes en kwaaltjes er eruit en hopelijk komen ook de heren ultras ijzersterk terug...statement gemaakt...uitgehuilt en nu weer vol trots achter mvv, rinkens en de rest vam t bestuur...
pinobel schreef : Ik wil niemand verdedigen, maar volgens mij hebben de ultras gisteren wel degelijk vrijwel de hele wedstrijd gezongen en aangemoedigd. Ze hebben alleen geen sfeeractie meer gehouden, maar vocaal waren ze zeker weer aanwezig. Ik zit zelf in vak E en kon het dus goed horen.
pinobel schreef : Ik wil niemand verdedigen, maar volgens mij hebben de ultras gisteren wel degelijk vrijwel de hele wedstrijd gezongen en aangemoedigd. Ze hebben alleen geen sfeeractie meer gehouden, maar vocaal waren ze zeker weer aanwezig. Ik zit zelf in vak E en kon het dus goed horen.