MVV-NAC (KNVB-Beker)

06 sept 2012 14:18 06 sept 2012 14:24 door Jean. Reden: -
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #61
[/quote]Laat ons dan onze frustratie richten op de mensen die het voor ons verziekt hebben in NAC en niet op MVV. Alle supporters zijn de dupe van die paar supporters die zich misdragen. Ik hoop dat het de sociale controle in de toekomst alleen maar doet toenemen...[/quote]

Dus jij bent het er mee eens dat er door één incident, waarbij nog geen 0.5% van de MVV supporters betrokken waren, er weer allerlei beperkingen worden opgelegd voor alle andere supporters?

Verder zijn dit soort nutteloze beperkingen een soort wanhoopsdaden omdat ze weten dat dit soort incidenten toch niet zijn uit te roeien uit het voetbal. Maar er zijn weer een aantal drie-delige maatpakken op schouderklopjes van elkaar aan het wachten omdat zij zo daadkrachtig gereageerd hebben en dat zij er persoonlijk voor zorgen dat de Nederlandse voetbalstadions een stuk veiliger zijn geworden.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 14:52
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #62
Jean, het is wel ook nog zo, dat de commisaris van de politie en de officier van justitie van Breda, hebben aangegeven dat de MVV-supporters hier geen schuld aan hebben en zelfs de complimenten hebben gekregen.
Dat ze betrokken waren, betekent niet dat ze dader waren.
Als er dan iemand gestraft moet worden, zijn het de NAC supporters.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 14:56
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
MVV-NAC (KNVB-Beker) #63
Als het 'ze' dan toch vooral om de veiligheid gaat mag ik wel hopen dat er meteen vanaf het begin politie aanwezig is tussen het uitvak en noord, want de stewards grijpen toch helemaal niet in. De veiligheid van de mvv supporters op noord kan totaal niet gegarandeerd worden als er alleen maar 3 stewards staan !
Ik voel me er totaal niet veilig want degene die wil kan zo vanuit het uitvak over de glasplaten klimmen of dingen gooien.
Ik mag hopen dat dit nooit gebeurd want de ouders met kinderen kunnen geen kant op. Ze (bestuur e.d) mogen blij zijn dat op noord iedereen zich gedraagt en niet in gaat op provocaties vanuit het uitvak (zoals eerder gebeurde tegen oa. zwolle, fortuna). Er is ook maar 1 gammel poortje als afscheiding tussen het uitvak en de noordtribune onder bij het hek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 14:58
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #64
Beste mensen, door allerlei maatregelen omtrent deze bekerwedstrijd blijf ik lekker thuis. :(
Ik hoop dat de MVV fans zich gedragen gedurende de wedstrijd en niet zo gaan rellen en met allerlei spullen gaan gooien naar het uitvak. Geloof me, er zijn mensen uit op revanche van hetgeen hun is overgekomen enkele weken geleden in Breda.

MVV kan helaas geen boete gebruiken, dus MVV fans gebruik jullie verstand.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 15:22
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #65

Malpertoni schreef : Beste mensen, door allerlei maatregelen omtrent deze bekerwedstrijd blijf ik lekker thuis. :(
Ik hoop dat de MVV fans zich gedragen gedurende de wedstrijd en niet zo gaan rellen en met allerlei spullen gaan gooien naar het uitvak. Geloof me, er zijn mensen uit op revanche van hetgeen hun is overgekomen enkele weken geleden in Breda.

MVV kan helaas geen boete gebruiken, dus MVV fans gebruik jullie verstand.


Er zullen zeker mensen uit zijn op revanche, die zullen ook hun vriendjes meenemen die je normaal nooit ziet bij MVV, maar niemand mag roken of een pilsje drinken dus ik kan me niet voorstellen dat er iets gebeurt.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 15:48
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #66

mvvkeoleeke schreef : Ik vind het een beetje ver gaan. Waarom maar 1 kaart per seizoenskaarthouder? Net of de seizoenskaarthouders kaarten gaan kopen voor mensen uit Breda en dus voor problemen gaan zorgen. De mensen buiten Maastricht zijn hiervan de dupe. Zelf ben ik meer dan een uur kwijt om even op en neer te rijden naar Maastricht om een kaartje te gaan halen. Behoorlijk onzinnig allemaal


Oplossing is zéér eenvoudig:
Je buurman/kennis uit Maastricht je seizoenskaart,kopie ID en 5 euries geven.
Zo heb ik het opgelost!!

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 15:50 06 sept 2012 15:51 door peter ruiver.
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #67

Sjotelsplak schreef :

Belgske schreef :

ouwe rot schreef : Vanmorgen naar de info balie geweest bij MVV om kaarten te kopen voor tegen NAC.Zelfs had ik de seizoens kaarten van mijn zoon en dochter bij me,maar omdat ik geen ID bij me had van mijn zoon en dochter (zij werken)kreeg ik voor hun geen kaarten.Ik vroeg toen heeft dit te maken met de KNVB,ik kreeg als antwoord nee.De echte aanleiding is de onrust die er is geweest tussen de NAC en MVV supporters in Breda dus maakt MVV toch haar eigen regels en niet alleen de KNVB.

PS er waren 300 kaarten verkocht(niet al te veel).

Laat ons dan onze frustratie richten op de mensen die het voor ons verziekt hebben in NAC en niet op MVV. Alle supporters zijn de dupe van die paar supporters die zich misdragen. Ik hoop dat het de sociale controle in de toekomst alleen maar doet toenemen...

De lokale driehoek moet zich niet zo aanstellen. Als men wil gaan knokken dan spreekt men wel met elkaar af,dat hou je toch niet tegen, dat hoort nu eenmaal bij het voetbal. MVV-NAC is een risicowedstrijd. Maar deze belachelijke maatregelen hebben geen enkele bijdrage aan de veiligheid! ID-controle vooraf aan de wedstrijd,bij ingang, heeft hetzelfde effect.


Als iedereen er zo over denkt is het voetbal ten einde opgeschreven :thumbsdown:

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 15:51
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #68
Dus dan moet ik mijn ID kaart eerst naar iemand in Maastricht of omgeving brengen om een kaartje voor me te gaan kopen. Dan kan ik net zo goed zelf gaan ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 15:53
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #69

mvvkeoleeke schreef : Dus dan moet ik mijn ID kaart eerst naar iemand in Maastricht of omgeving brengen om een kaartje voor me te gaan kopen. Dan kan ik net zo goed zelf gaan ;)


Schlumpke!!!
De vorige thuiswedstrijd had je dat moeten doen!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 17:52
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #70

peter ruiver schreef :

Sjotelsplak schreef :

Belgske schreef :

ouwe rot schreef : Vanmorgen naar de info balie geweest bij MVV om kaarten te kopen voor tegen NAC.Zelfs had ik de seizoens kaarten van mijn zoon en dochter bij me,maar omdat ik geen ID bij me had van mijn zoon en dochter (zij werken)kreeg ik voor hun geen kaarten.Ik vroeg toen heeft dit te maken met de KNVB,ik kreeg als antwoord nee.De echte aanleiding is de onrust die er is geweest tussen de NAC en MVV supporters in Breda dus maakt MVV toch haar eigen regels en niet alleen de KNVB.

PS er waren 300 kaarten verkocht(niet al te veel).

Laat ons dan onze frustratie richten op de mensen die het voor ons verziekt hebben in NAC en niet op MVV. Alle supporters zijn de dupe van die paar supporters die zich misdragen. Ik hoop dat het de sociale controle in de toekomst alleen maar doet toenemen...

De lokale driehoek moet zich niet zo aanstellen. Als men wil gaan knokken dan spreekt men wel met elkaar af,dat hou je toch niet tegen, dat hoort nu eenmaal bij het voetbal. MVV-NAC is een risicowedstrijd. Maar deze belachelijke maatregelen hebben geen enkele bijdrage aan de veiligheid! ID-controle vooraf aan de wedstrijd,bij ingang, heeft hetzelfde effect.


Als iedereen er zo over denkt is het voetbal ten einde opgeschreven :thumbsdown:

Hooliganisme bestaat al 60 jaar in het voetbal. Dat het vervelend is, is een tweede. Maar je kunt nu eenmaal niet ontkennen dat hooliganisme niks met voetbal te maken heeft.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 18:29
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #71
ik heb 1 optie. dan zijn er geen problemen meer.

LAAT DE NAC SUPPORTERS MAAR IN BREDA :daag:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 18:59
vuurbal
Bezoeker
Bezoeker
MVV-NAC (KNVB-Beker) #72

Malpertoni schreef : Beste mensen, door allerlei maatregelen omtrent deze bekerwedstrijd blijf ik lekker thuis. :(
Ik hoop dat de MVV fans zich gedragen gedurende de wedstrijd en niet zo gaan rellen en met allerlei spullen gaan gooien naar het uitvak. Geloof me, er zijn mensen uit op revanche van hetgeen hun is overgekomen enkele weken geleden in Breda.

MVV kan helaas geen boete gebruiken, dus MVV fans gebruik jullie verstand.



Lul niet uit je nek man met je wraak. Blijf maar lekker thuis zou ik zeggen. Reageer de volgende keer ook niet op een topic van een wedstrijd waar je niet eens heen gaat, paniekzaaier. En voor de mensen die denken dat deze wedstrijd geen b-categorie werd zonder de akkefietjes in Breda.... Haha dream on. Dat werd evengoed een keiharde combi voor Breda + dito veiligheidsmaatregelen. Wat een niveau hier werkelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 20:03
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #73
Ik vind het legitimeren voor seizoenkaarthouders wat overdreven.
Iemand met een seizoenkaart is toch MVV supporter, of denken ze echt dat ze die kaart aan iemand uitgeven die problemen gaat veroorzaken?
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie het nut niet ervan in.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Boer1976

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 22:30
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #74

Dixi schreef : Ik vind het legitimeren voor seizoenkaarthouders wat overdreven.
Iemand met een seizoenkaart is toch MVV supporter, of denken ze echt dat ze die kaart aan iemand uitgeven die problemen gaat veroorzaken?
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie het nut niet ervan in.

Dixi

Neet gans Dixi, de kaart kin netuurlik doorgegeve weure beij 'ne wedstrijd aon iemand aanders.
Wat wel raar is tot beij ut aofhaole vaan ut keerdsje gelegitimeerd mot weure. Iech hub toch neet veur niks e kopie vaan de identiteitskaart motte laote make beij ut bestelle...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2012 17:46
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #75

MVV4life schreef :

Dixi schreef : Ik vind het legitimeren voor seizoenkaarthouders wat overdreven.
Iemand met een seizoenkaart is toch MVV supporter, of denken ze echt dat ze die kaart aan iemand uitgeven die problemen gaat veroorzaken?
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie het nut niet ervan in.

Dixi

Neet gans Dixi, de kaart kin netuurlik doorgegeve weure beij 'ne wedstrijd aon iemand aanders.
Wat wel raar is tot beij ut aofhaole vaan ut keerdsje gelegitimeerd mot weure. Iech hub toch neet veur niks e kopie vaan de identiteitskaart motte laote make beij ut bestelle...


Mien excuses, dat bedoelde iech auch....

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.994 seconden