Verbeteringen in en om stadion De Geusselt

22 juni 2017 16:20
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #181
Je ziet dan ook dat veel clubs minimaal twee van die schermen hebben zodat je altijd er op kan kijken.

Of gemeente of MVV betaalt is een semantische discussie, iedere "verbetering" van de Geusselt op kosten van de gemeente zal de gemeente doorbelasten in de huurprijs. Daarnaast gezien het politieke klimaat in Maastricht een zinloze discussie, gemeente zal nooit betalen voor zoiets. Kortom, linksom of rechtsom betaalt MVV hier voor.

En om eerlijk te zijn, bij zoiets als videoschermen vind ik dat ook terecht. De toiletten is een heel andere zaak, eigenlijk schandalig dat de verhuurder die niet op een minimumniveau houdt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2017 16:23 22 juni 2017 16:24 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #182
Prima idee dat scherm

@roed en wit 70, met 1 scherm zul je dit probleem altijd blijven behouden.
Dit probleem heeft nu de angelside met het scorebord, zolang je niet 2 schermen plaatst ga je dit niet voorkomen.

Dit betekent echter niet dat het beginnen met 1 scherm al geen goede aanwinst is.
oogt professioneler, kan ook voor andere doeleinden gebruikt worden dan alleen reclame.
Ik denk dat de kosten van zo'n scherm makkelijk terug te verdienen zijn met reclame doeleinden.
ongeacht waar het scherm komt, ( als het er komt ) is het altijd een aanvulling voor het stadion en MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 13:46
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #183

Boe is dat feeske? schreef : Ik zou zeggen, leg dit neer waar dit naar mijn mening hoort, bij Veer Zien MVV of de SC. Er zijn daar al diverse crowdfundingpijlers die lopen, dit zou daar zeker bij passen!

Initiatieven kanaliseren =meer kans van slagen


Dat begrijp ik. En zoals je kunt lezen had ik al contact gehad met Veer zien MVV. Supportersclub staat hier eigenlijk helemaal los van. Maar als iedereen naar elkaar blijf wijzen komt er natuurlijk nooit vernieuwing. Er zou misschien al een soort onderzoek liggen. Ben benieuwd hiernaar.

Het lijkt gewoon zo een uitgelezen kans om verder door te groeien. Hoe goed zou je sponsors niet kunnen promoten met reclamespotjes? En hoeveel leuker is het om eerder naar het stadion te komen om al wat nostalgische beelden te bekijken?

Ik wil gewoon eerst kijken of er al wat informatie is/ of er al iemand mee bezig is. Dan is denk ik de juiste vervolgstap kijken naar mogelijkheden in de financiering. Dit kan bijvoorbeeld in combinatie met verkoop nieuw sponsor pakket (optie tot reclamespotje in rust/ voor wedstrijd) en de eventuele "gekanaliseerde" gezamenlijke crowdfunding.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 15:07
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 144
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #184

Olzie schreef : Beste MVV-fans,

Via deze weg hoop ik dat mensen kunnen meedenken over het volgende:
PERMANENT GROOT SCHERM IN DE GEUSSELT

Ik probeer via aantal wegen wat informatie te krijgen of en hoe er duidelijkheid kan komen over een te plaatsen (permanent) groot scherm in de Geusselt. Als je het dan gaat over verhoging van de beleving in de Geusselt, de verbeterde mogelijkheden voor reclame (en bijbehorende inkomsten) en modernisering van de Geusselt, is dit wel HET voorbeeld hiervan.

Dit scherm zou dan idealiter voor de noord-tribune of schuin voor het buffervak kunnen komen. Zo hebben de meeste supporters en profijt van en zeker de hoofdtribune (in verband met de mogelijke reclames). Op dit scherm zouden dan voor de wedstrijd beelden van vroeger, opstellingen met foto's en reclames getoond kunnen worden. Tijdens de wedstrijd kunnen hier herhalingen op getoond worden en tussenstanden/ virtuele ranking.

Om te beginnen heb ik Veer zien MVV gevraagd of zij via hun bronnen informatie kunnen inwinnen over de mogelijkheden hiertoe. Er zou wellicht al een onderzoek liggen. Ook hier wordt navraag over gedaan. Misschien dat in de toekomst een (kleine) bijdrage naar onderzoek en installeren van het scherm kan gaan.

Er zijn diverse vragen die hierover zijn. De belangrijkste:
1. Wie betaalt het scherm (gemeente/ MVV/ crowdfunding)?
2. Wie zou verantwoordelijk voor eventueel onderhoud zijn (gemeente/ MVV/ sponsor die dit wil inclusief extra sponsor mogelijkheid)?

Als MVV zelf verantwoordelijk is, is het misschien mogelijk om een soort van crowfunding of sponsoractie op te zetten.

Ik hoop via deze weg dit balletje te laten rollen. Het is toch bijna niet voor te stellen dat een club anno 2017 geen scherm heeft voor visuele effecten en reclame (en ja ik weet dat het er nog wel veel zijn ;) ).

Groetjes,
Olzie



Goed zo Olzie, ik heb het ook al eens in deze afdeling van het forum genoemd. Die schermen zijn ook helemaal niet meer zo kostbaar als pakweg 10 jaar geleden. Je kunt ze terugverdienen met reclame. Het is echt geen overbodige luxe. Je kunt daarnaast dan ook foto's van de spelers bij de opstelling laten zien e.d. en nog veel meer zaken.

Misschien moeten er wel twee komen, op de kopse kanten (Noord en Angelside) aan de dakrand (lijkt me het mooist). Als twee niet kan zou wellicht de hoek bij de buffervak interessant zijn (desnoods het buffervak zelf). Maar als er straks veiligheidsmaatregelen worden getroffen (bijvoorbeeld volledig plexiglas om het uitvak) kan het buffervak ook weer in gebruik worden genomen. Dus dat is wellicht niet de beste oplossing.

Wellicht kan (of is iemand dat al aan net doen) uitgezocht worden wat een of twee schermen kosten. Dan weten we om welk bedrag het gaat. Crowdfunding zou een goed idee zijn. Of sponsordoel van VzM. Ik wil wel mee sponsoren.

Dat zou toch mooi zijn! Eindelijk van dat oubollige schermpje af.
Zelfs een (bijna failliete) club als Achilles heeft een groot scherm! Nu wij hopelijk ook op korte termijn
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 15:33
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #185
Volgens mij zijn ze bij MVV ook al bezig met zo'n groot scherm.. het gaat allemaal echter niet zo snel als we allemaal zouden willen ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 16:16
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #186
Naar wat ik mij herinner zou uit het technisch rapport blijken dat een scherm ophangen aan het tribunedak niet zou kunnen omdat de constructie niet sterk genoeg zou zijn.

Misschien zou je als tussenstap kunnen denken aan een mobiel scherm (gemonteerd op een wagentje) om te kijken wat het opbrengt aan reclame. Zo'n dingen zijn gewoon te huur.

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 16:43
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 692
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #187
Misschien ben ik hier wel veel te simpel in, maar waarom kan dat scherm niet op de plek van het huidige scorebord? Kan het daar niet ''tegenop gemaakt'' worden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 17:37
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #188
En wat moot daan de mierweerde zien vaan zoe'n modern dingk?

't Zuut sjiek en modern oet, mer iech zouw neet weite wat us dat financieel beter geit make? Trèk 't soms mier sponsore aon es die reclaam via dat apperaat kinne make?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 17:51 23 juni 2017 17:57 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #189

MVVke schreef : En wat moot daan de mierweerde zien vaan zoe'n modern dingk?

't Zuut sjiek en modern oet, mer iech zouw neet weite wat us dat financieel beter geit make? Trèk 't soms mier sponsore aon es die reclaam via dat apperaat kinne make?


Het kan ook sfeerverhogend werken. Denk aan details van de loterij met afgebeelde producten. Een close up live stream van de gebeurtenissen in de rust en voor de wedstrijd. Tijdens de wedstrijd moet je geen beelden laten zien dat wekt agressie op. Een Kiss Cam . Interviews, een warm tropisch oord hartje winter Jong AZ thuis.. Een aflevering van MVV TV. Die film over Brunettes van die meneer van de supportersclub.

Je zou zelfs je overleden supporters kunnen eren met een foto en een herkenbare toon in de minuut van de leeftijd dat ze zijn overleden. (ala Hunger games (film) )

Je kunt er veel meer mee dan alleen sponsoren laten zien. En dat is een beetje teleurstellend dat die hetzelfde zijn gebleven nav afgelopen seizoen. Dit scherm zou weleens kunnen helpen om sponsoren hun producten te laten promoten. Om luxere sponsorpakketten te creëren en beter te netwerken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 17:58 23 juni 2017 17:59 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #190

houtengerard schreef :

MVVke schreef : En wat moot daan de mierweerde zien vaan zoe'n modern dingk?

't Zuut sjiek en modern oet, mer iech zouw neet weite wat us dat financieel beter geit make? Trèk 't soms mier sponsore aon es die reclaam via dat apperaat kinne make?


Het kan ook sfeerverhogend werken. Denk aan details van de loterij met afgebeelde producten. Een close up live stream van de gebeurtenissen in de rust en voor de wedstrijd. Tijdens de wedstrijd moet je geen beelden laten zien dat wekt agressie op. Een Kiss Cam . Interviews, een warm tropisch oord hartje winter Jong AZ thuis.. Een aflevering van MVV TV. Die film over Brunettes van die meneer van de supportersclub.

Je zou zelfs je overleden supporters kunnen eren met een foto en een herkenbare toon in de minuut van de leeftijd dat ze zijn overleden.

Je kunt er veel meer mee dan alleen sponsoren laten zien. En dat is een beetje teleurstellend dat die hetzelfde zijn gebleven nav afgelopen seizoen. Dit scherm zou weleens kunnen helpen om sponsoren hun producten te laten promoten.


Iech bin mesjien hiel awwerwèts, mer iech vin dao niks aon.

Wie 'ch de door diech aongehaolde zake veurbij zaog koume bij die zwartgele kut club, vroog 'ch m'ch aof of v'r noe in e voetbalstadion zaote um nao 't voetbal te loere, of tot veer in Amerika waore in e ieshockey of basketball stadion.

Dee moderne kwatsj maak 't voetbal allein mer kepot. Leuk veur clubs wie AZ enzoe, mer neet veur clubs die pretendere 'n club vaan 't volk te zien...
De volgende gebruiker (s) zei dank u DeesClubGiefUsSJEVRAOJE

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 21:42
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #191
misschien eerst eens aan de supporters denken en een staantribune/sfeertribune maken daar hebben onze supporters behoefte aan. lijkt me ook best simpel om dat te maken kwestie van stoelen weg halen en eventueel van die ijzeren bars plaatsen?? locatie lijkt me dan het beste achter de goal op de angelside of waar de ultras de afgelopen jaren hebben gestaan. maar mocht het blijken dat sponsoren zo een scherm echt gaan gebruiken en het brengt geld in het laatje dan is zo een scherm natuurlijk wel interessant. weet iemand trouwens iets over het mvv logo aan de buitenkant van het stadion? daar werd een tijd geleden over gesproken, het mvv logo aan de voorzijde en zijkant langs a2 kant van het stadion (op zichtbare hoogte) zou bijvoorbeeld wel mooi zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 22:38
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #192

Ster_Drager schreef : misschien eerst eens aan de supporters denken en een staantribune/sfeertribune maken daar hebben onze supporters behoefte aan. lijkt me ook best simpel om dat te maken kwestie van stoelen weg halen en eventueel van die ijzeren bars plaatsen?? locatie lijkt me dan het beste achter de goal op de angelside of waar de ultras de afgelopen jaren hebben gestaan.


Op de hoek waar de ultras nu staan zal niemand extra gaan aansluiten.
Centraal in vak C-D-E.
Stoelen hoeven ook niet persé weg. Kun je toch voor staan. In feite zou dat zo geregeld kunnen worden mits je voor supporters die dat niet willen een regeling treft (andere plek) of in ieder geval duidelijk maakt dat dit sfeervakken zijn en er mag worden gestaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 22:48
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #193
Om naar de tribunes te klauteren is al een opgave maar op de trappen op er iis een reling ,,Maar dan pas gaat het gebeuren , er is geen reling meer om je vast te houden . is een opgave en je moet echt veel van MVV houden om dit te doen . Dit probleem is er op Noord ,Angeside ,Q park en hoofd tribune .
Ik denk wel eens voor mensen met een gebroken been ,arm ,voet of teen in het gips ,kun je niet naar MVV , en ouderen of mensen met een kleine beperking ook voor kinderen is het levens gevaarlijk .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2017 11:49
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #194
Iech höb 't al 'ns ieder aongehaold, mer iech daon 't nog 'ns;

WISSEL DIE DUG-OUTS UM!!!

Eder klein detail dat d'r veur kint zörge tot d'r 'n verbetering kump in 't totaalpleetsje, mooste gewoen mètnùmme.

Gister waor dee Oliseh de ganse wedstrijd laank aon de geng mèt de 4e maan en de grensrechter. Constant mer aon praote tege die gaste. En wie'ste 't ouch drejs of kiers, 't heet toch invloed.
Is d'r noe geine hei dee dit nogmaols 'ns kint aonkaarte bij de club?

Euvergens deeg 't gister niks aof aon de euverwinning vaan Fortuna, die waor gewoen terech, veer brachte te wieneg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2017 21:27
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #195
Maak 't get oet MVVke boe uzze trainer zit daan, dee zit toch allein mèr op zien stool get veur ziech oet te staare...

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.288 seconden