Selectie 2026 / 2027
- Zwegel
-
- Offline
- Platinum Member
-
- Posts: 375
- Thanks: 169
Re: Selectie 2026 / 2027
24 Apr 2026 06:24Hofland mag voor mij wegblijven.
Persoonlijk zou ik Mark Luijpers terughalen, die weet precies hoe er met mensen moet worden om gegaan.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- RoedWitHart
-
- Offline
- Premium Member
-
- Posts: 140
- Thanks: 165
Re: Selectie 2026 / 2027
24 Apr 2026 08:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mappie
-
- Offline
- Platinum Member
-
- Posts: 330
- Thanks: 177
Re: Selectie 2026 / 2027
24 Apr 2026 09:16Puime wrote: Wat voor mij de belangrijkste vraag is : betekent het feit dat ze met Jonker en Hofland bezig zijn dat eindelijk het budget omhoog gaat ? En zo ja, met hoeveel dan, en waar komt het geld vandaan?
Ervan uitgaande stafleden ook in het "spelersbudget" zitten: Smeets gaat weg en ook Braken's contract loopt af. Dat scheelt al een slok op een borrel is mijn gevoel.
Combi Jonker-Luijpers zie ik eigenlijk wel zitten. Hebben nog 20 jaar geleden met elkaar gewerkt in Maastricht (trainer-speler). Hofland geen fan van, maar als ze beiden komen, zouden we er met het laagste budget in de KKD en een huidige 18e plaats best blij mee mogen zijn.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Punker73
-
- Offline
- Administrator
-
- Posts: 432
- Thanks: 364
Re: Selectie 2026 / 2027
24 Apr 2026 09:28Hill wrote: Dan ga je toch praten met een paar meiden van het vrouwenelftal, dan weet je gelijk wat voor man het is.”
Zegt de man die in het nieuws komt nadat hij een kaars "achter laat" bij een bewusteloze vrouw .....
I want to be a fan again!!!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- RoedWitHart
-
- Offline
- Premium Member
-
- Posts: 140
- Thanks: 165
Re: Selectie 2026 / 2027
26 Apr 2026 09:46 - 26 Apr 2026 09:57Ik denk dat de kern van het probleem begonnen is met de afwezigheid van Brian Smeets. Een speler met briljante momenten die andere spelers op de juiste plek weet te zetten. En, essentieel, die onervaren jonkies beter had kunnen laten renderen. Als de beste voetballer van MVV wegvalt (en net als technisch directeur RvG niet in staat is zijn eigen egobelang wat te temperen ten bate van het clubbelang) dan leidt dat tot een team-uit-balans. 11 spelers in het veld die weliswaar hard werken, maar zobder echt geloof en zonder elkaar weten te vinden. Laat staan elkaar te versterken. En Smeets die met zijn salaris wel doorbetaald moet worden.
Ik denk dat met name RvG gefaald heeft. Niet alleen in de kwestie Smeets, maar ook in zijn optiek om voor elke plek in de opstelling 2 gelijkwaardige spelers te hebben. Dat is hem weliswaar gelukt (22 spelers op amateurniveau), maar het lijkt me beter om voor kwaliteit te kiezen i.p v. kwantiteit. In de as van het team een stuk of zes toppers en daar een selectie omheen bouwen met een speler of tien. Een selectie van 16 spelers. De rest een amateurcontract aanbieden.
De enige speler die de laatste weken professionaliteit uitstraalde was voor mij Dicke. Niet dat die briljant is, maar wel een speler die altijd aanspeelbaar is waar je een bal bij kwijt kunt. En die vervolgens weet wat hij met die bal wil gaan doen.
Breugelmans is niet briljant maar gaat wel voorop in de strijd. Hij zou misschien een goed verdedigingsblok kunnen vormen met Dicke. Dan heb je een gedegen verdedigend hart, al is Breugelmans wat klein (misschien eens als linksback proberen) en een type Aktas aankopen en naast Dicke posteren?
Beyds als rechtsback heeft ook potentie. Verder zou ik spelers als Van Dessel en Braken met hun ervaring niet afschrijven.
Spelers als Asante, Silva Timas, Coomans, El Basri, Westerveld (spelhervattingen!) zijn te wisselvallig. Tran vind ik weliswaar qua inzet goed, maar verdedigend te kwetsbaar.
Ik hoop dat we volgend seizoen een meer evenwichtig team kunnen aanschouwen met meer kwaliteit en samengesteld met het oog op kwaliteit in de as. Want nog zo'n seizoen is simpelweg niet meer te verteren.
Ik hoop dat het nieuwe trainersduo genoeg in huis heeft om er weer een echt team van te maken. En vanuit hun ervaring Ronnie wat tegengas te geven. Al zou algemeen directeur Tom Daemen (zulke types graag in het veld!) daar ook wat meer tegengas in mogen geven. En dat geldt ook voor iemand als Bert van Marwijk.
Kom op die roed-witte!
P.S. Mijn reactie gaat achteraf gezien meer over de selectie dan over de wedstrijd MVV - TOP Oss. Vandaar dat ik het verplaatst heb.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Driver
-
- Offline
- Platinum Member
-
- Posts: 454
- Thanks: 290
Re: Selectie 2026 / 2027
26 Apr 2026 18:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- CatenaccioMestreech
-
- Offline
- Platinum Member
-
- Posts: 971
- Thanks: 531
Re: Selectie 2026 / 2027
27 Apr 2026 12:59Driver wrote: Mitch van Kempen zou zijn contract ingeleverd hebben en verlaat Mvv. Peter Reynders van de technische staf verlaat ook Mvv, waarschijnlijk weer terug naar Canada.
Is dat over van Kempen een gerucht of denk je dit zeker te weten? Denk namelijk dat dit niet verkeerd zou zijn.
Vond hem tot nu toe ook echt alles behalve goed. En Schenk is in het nieuwe seizoen weer fit + de jonge Beydts van 17 vindt ik een erg goede indruk maken. Dus dan heb je al twee backs voor komend seizoen. Reynders die weg gaat snap ik wel, zeker als Jonker en Hofland straks komen. Grote kans dat zij twee het dan gaan doen samen met Heymans.
Hopelijk worden er nog aardig wat spelers geloost
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- bokkesprongen
-
- Offline
- Platinum Member
-
- Posts: 949
- Thanks: 279
Re: Selectie 2026 / 2027
27 Apr 2026 22:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Brncic
-
- Offline
- Platinum Member
-
- Posts: 845
- Thanks: 1271
Re: Selectie 2026 / 2027
27 Apr 2026 22:38bokkesprongen wrote: Je spreekt respectloos over van Kempen terwijl hij z,n uitertste best deed bij MVV ... wie haalde hem ........juist de klootzakken van Mvv ........
over respectloos gesproken…
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- CatenaccioMestreech
-
- Offline
- Platinum Member
-
- Posts: 971
- Thanks: 531
Re: Selectie 2026 / 2027
27 Apr 2026 22:50bokkesprongen wrote: Je spreekt respectloos over van Kempen terwijl hij z,n uitertste best deed bij MVV ... wie haalde hem ........juist de klootzakken van Mvv ........
Zie weinig respectloos in mijn bericht. Je kan rustig concluderen dat hij gewoon niet veel heeft laten zien dit seizoen.
Ronny heeft hem gehaald ja, kan die jongen weinig aan doen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- kyleman333
-
- Offline
- Senior Member
-
- Posts: 76
- Thanks: 103
Re: Selectie 2026 / 2027
28 Apr 2026 13:07 - 28 Apr 2026 13:09Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dytac
-
- Offline
- Senior Member
-
- Posts: 48
- Thanks: 24
Re: Selectie 2026 / 2027
05 May 2026 19:27Van geneugden heeft weer een spits op het oog heb ik vernomen ergens in de bossen.
Een zekere E.Zel(ski)
😉
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Brncic
-
- Offline
- Platinum Member
-
- Posts: 845
- Thanks: 1271
Re: Selectie 2026 / 2027
24 Jun 2026 19:36Keepers
Hugo Wentges (gerucht)
?
?
Verdediging
Lenn-Minh Tran
Ilias Breugelmans
Finn Dicke
Wout Coomans
Simon Francis
Lars Schenk
Djairo Tehubijuluw (?)
Middenveld
Stan van Dessel
Marko Kleinen (?)
Amine Amgar
Elias Sierra
Adriano Mpudi
Aanval
Delano Asante
Toni Vinogradac
Jael Pawirodihardjo
Mats Kuipers
Ilano Silva Timas
Thijme Verheijen
Lennerd Daneels
Ik denk dat er sowieso nog een middenvelder bij moet, en achterin een concurrent voor Coomans. Daarbij kan Dicke ook op 6, Breugelmans ook op back, Silva Timas en Daneels ook op 10.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVFAN1984
-
- Away
- Senior Member
-
- Posts: 49
- Thanks: 15
Re: Selectie 2026 / 2027
24 Jun 2026 20:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- CatenaccioMestreech
-
- Offline
- Platinum Member
-
- Posts: 971
- Thanks: 531
Re: Selectie 2026 / 2027
24 Jun 2026 20:34MVVFAN1984 wrote: Er gaan geruchten dat, wentges niet komt Ivb met aanvullende eisen want hij is ook nog gewoon op de training bij Helmond sport. We zullen nog ff moeten afwachten, voor 1 juli worden nog enkele versterkingen verwacht, de naam van Dylan timber van vvv is ook als gerucht gevallen. En er zullen als t goed is nog 2 versterkingen komen en nog 2 verlengingen.
Ik denk dat Timber een broodje aap verhaal is. Wentges is contractueel verplicht om daar gewoon op te dagen zolang hij geen regeling getroffen heeft met Helmond Sport. Denk alsnog dat hij deze kant op komt. Over Sierra ben ik tevreden. Technisch spelertje, en aangezien hij een 1+1 contract heeft zal het geen grootverdiener zijn en dient hij zich te bewijzen in de Geusselt. Voor 1 juli zullen we nog meer versterkingen zien. Op naar de voorbereiding
Please Log in or Create an account to join the conversation.