DeesClubGiefUsSJEVRAOJE wrote: En deze klasbak? Kwam tot maar liefst 2 wedstrijden in MVV 1.
Hint: Fortuna fans zouden hem ook nog kunnen kennen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Schapendonk wrote: Of Nygaard. Ja het waren flinke ups en downs. Ik kan me van hem nog een wedstrijd herinneren in PSV. De bal werd mooi hard en strak in de lucht voorgelegd. Hij hoefde maar in te knikken, maar i.p.v. daarvan schrok hij van de bal en trok zijn hoofd terug. Wat een drama.
MVVke wrote:Schapendonk wrote: Of Nygaard. Ja het waren flinke ups en downs. Ik kan me van hem nog een wedstrijd herinneren in PSV. De bal werd mooi hard en strak in de lucht voorgelegd. Hij hoefde maar in te knikken, maar i.p.v. daarvan schrok hij van de bal en trok zijn hoofd terug. Wat een drama.
En wat te dinke vaan dee penantie dee heer kreeg door euver zien eige bein te strukeleiech dach tege Sparta?
PS: Boe blijf 't goje antwoord op de foto?
DeesClubGiefUsSJEVRAOJE wrote:MVVke wrote:Schapendonk wrote: Of Nygaard. Ja het waren flinke ups en downs. Ik kan me van hem nog een wedstrijd herinneren in PSV. De bal werd mooi hard en strak in de lucht voorgelegd. Hij hoefde maar in te knikken, maar i.p.v. daarvan schrok hij van de bal en trok zijn hoofd terug. Wat een drama.
En wat te dinke vaan dee penantie dee heer kreeg door euver zien eige bein te strukeleiech dach tege Sparta?
PS: Boe blijf 't goje antwoord op de foto?
Es 't geit euver de foto vaan, inderdaod, Edwin Wang, höbbe v'r 'ne winner :thumbsup: