>
Ontvangen bedankjes 891
Pino67 schreef : Laten we vooral kijken wat er rondom MVV beter kan waar we zelf of MVV invloed op heeft. Weet je waar ik me gruwelijk aan kan ergeren? Dat MVV weken de tijd heeft om de stoeltjes schoon te maken en bij de eerst beste oefenwedstrijd thuis, moeten supporters op vieze, ongepoetste stoeltjes gaan zitten. Schandelijke vertoning.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjarelke schreef : Inderdaad, helemaal gelijk, die Bannier moet van de radio worden verbannen. Wat een verschrikkelijk slecht commentaar en inderdaad, steeds zeggen dat het al een doelpunt is terwijl dat helemaal niet het geval is. Zorgt voor hartverzakkingen als je aan het luisteren bent. Altijd negatief, bij de 0-2 begon hij al 'als dat maar zo blijft', echt wat een figuur. Kappen met die man.
Geef mij maar die Maarten (achternaam kwijt ik dacht iets van Omflee) van L1 dat is een uitstekende verslaggever. Rustig en duidelijk, daar houd ik van.
PS Wat me ook erg stoort aan L1 Radio is steeds de tussenstanden in Duitsland....wie boeit dat??! Mij in elk geval niet. Wellicht in de richting van Kirch.....
Sjarelke schreef : PS Wat me ook erg stoort aan L1 Radio is steeds de tussenstanden in Duitsland....wie boeit dat??! Mij in elk geval niet. Wellicht in de richting van Kirch.....
Puime schreef : Het is een forum, dus met gevaar voor eigen leven ga ik over John B een andere mening geven.
Ik herken in hem de houding van de typische echte oude (65+) MVV supporters zoals mijn pa en ooms. Altijd zeike, altijd negatief , maar het komt juist voort uit pro MVV gevoelens, niet uit anti MVV gevoelens. De helft van de tijd is het niet erg professioneel ( doelpunt ! Oh nei toch neet ) maar ik ben er van overtuigd dat de man MVV die hard supporter is. Zoene echte awwerwetse negatieve, maar toch.
les rouges blancs schreef : 'txt
MVVke schreef : 'ch Höb m'ch gister weer gigantisch loupe te sjaggernere aon dee John B. van L Eins.
Dee reserve mof heet eg niks aanders te doen es altied mer weer dezelfde standaard zinne euveral te verkoupe. Es M.V.V. neet wint, is 't altied weer diezelfde zin;
''Ja, en dit heet M.V.V. volledig aon ziechzelf te wiete''...........Altied moot dee zakkewasser dit zègke. En daan zwieg 'ch nog euver al de res vaan de kwatsj dee heer 90 menute laank aon 't verkondige is um eus club in de zeik te zètte.
En es heer verslaag deit bij die schwarz gelbe scheissverein, en die verlere (en dat is gelökkeg nogal dèks ) daan zien de standaard zinne:
''Ja maar scheidsrechter, dit is toch een euvertreding...''
''Dit had toch gewoen rood mote zien''...
''Nijhuis, Nijhuis. Laot iech mer niks zègke, want 't is miene vrund neet, en vendaog weite veer weer boerum''....
Tot dee gladiool mèt z'n haaf huilands/Mestreechs gewawwel mèt nao oetwedstrijde geit, dao heet M.V.V. spieteg genóg geine mieter euver te zègke.
Mer geef dee mins in de Geusselt ezzebleef 'n leveslaank stadionverbod.