>
Ontvangen bedankjes 843
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
LRB schreef :
Sommige artikelen heb ik zelf ( alhoewel ik al een groot deel aan het zoontje van mijn neefje heb gegeven die een hardcore gast is van begin 20, inclusief mijn 45 jaar oude sjaal door tant Lenie gebreid...merchandising had je toen nl niet...) ik heb ooit aangeboden in het verleden dit aan MVV te schenken zodat ze als Fortuna een mooi klein museumphoek of wand konden maken, maar er kwam geen reactie. Mijn neefje is er blij mee.
LRB schreef : Allereerst voor ons aw buule vanwege jeugdsentimentale redenen en vooral om de jong gasten onder de 25 kennis te laten maken met ons gezamenlijk verleden.
Met name waarom we awlulloos nog steeds zo supertrots zijn op us MVV-ke ondanks de huidige situatie.
pinobel schreef : Ha ha daar in Arnhem zijn we nog een keer met ik dacht 8 (?) bussen naar het politiebureau gebracht ......
Huib schreef : "De Huib oetgezoonderd want dat waor e braaf menneke....mer dat heet ziene kleine good ingehoold."
In 't stadion klop dit wel. Allein "braaf menneke" is neet de gooi benaoming, höb iech begrepe vaan 'n opriechter van de Angel-Side dee numbe miech 'n "weike"'.
Farty schreef :
Van links naar rechts: Landzaat, Körver, Elsen, Falix, Hoogendorp en boven Falix Reijners.
Helemaal links vermoed ik Hermans, maar ik heb twijfels.
Maosbrögk schreef :
Farty schreef :
Van links naar rechts: Landzaat, Körver, Elsen, Falix, Hoogendorp en boven Falix Reijners.
Helemaal links vermoed ik Hermans, maar ik heb twijfels.
Dat is indd Hermans.
Bovenste rij is rechts Wilco Doeleman meen ik en daarnaast Lacroix. De linker herken ik, maar kom niet op zijn naam.
De Zwarte Vogel schreef : LRB, ik weet het, maar wellicht helpt de foto in de herkenning. Ja, Jan Reker, nog minder succesvol dan de Fuats.