Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

06 Jun 2014 22:56
:lachen: :lachen: :lachen:

Verkoop gras Roda levert 738 euro op

De verkoop van zeven stukken gras uit het Parkstad Limburg Stadion heeft 738 euro opgeleverd.

Roda JC, dat kunstgras krijgt, bood de middenstip, de twee penaltystippen en de vier cornerhoeken te koop aan op Marktplaats.

De middenstip bracht het meeste geld op, namelijk 270 euro. De uitgesneden stukken gras werden vrijdagmiddag door de kopers opgehaald.

Opbrengst
Wat er met de opbrengst gaat gebeuren is nog onduidelijk. Roda JC had het geld willen geven aan de jeugdopleiding.

De gemeente Kerkrade, voor het merendeel eigenaar van het PLS-stadion, liet echter weten dat het geld in principe van de gemeente is.

Gesprek
Een woordvoerster van de gemeente laat weten dat verantwoordelijk wethouder Dion Schneider volgende week een gesprek heeft met Roda. Dan wordt ook bekeken wie het geld krijgt en welke bestemming het krijgt.
Facta Non Verba
The following user(s) said Thank You: Jacques

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Jun 2014 10:26
Had het net zo goed kunnen plaatsen bij overig nieuws, maar dit stuk is toch gelieerd aan Fortuna Sittard

Wil Boessen nieuwe trainer van FC Oss.
Wil Boessen is de nieuwe trainer van FC Oss. Hij heeft een contract getekend voor 1 jaar.
De afgelopen twee seizoenen was hij trainer van Fortuna Sittard, waar hij zelf besloot zijn contract niet te verlengen. Hij haalde nog wel de nacompetitie.

De 50-jarige Sittardenaar volgt in Oss Gert Aandewiel op.
Aon de géng

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Jun 2014 16:51
The following user(s) said Thank You: Janepie

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

07 Jun 2014 17:28
MVVke wrote: www.vi.nl/nieuws/fledderus-na-drie-jaar-...-heracles-almelo.htm

En weer eine minder... :thumbsup:
En dat woar sjus dee wat die kutmoffe toen met deen (oonterechte) vrije trap heet gered tege sparta.

De kapiteins verloate 't zeenkende moffesjeep. Noe 't sjeep zelvers nog ten oonder!!!
Facta Non Verba
The following user(s) said Thank You: MVVke

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

07 Jun 2014 21:38 - 07 Jun 2014 21:38
Vaan Vi: leenk vaan MVVke ;)
Heracles Almelo mikt bij de inrichting van de selectie voor het nieuwe seizoen nadrukkelijk op ervaring. Zo haalt de club Mark-Jan Fledderus terug.
De 31-jarige middenvelder stapte drie jaar geleden over naar Roda JC Kerkrade, in de veronderstelling dat hij in Limburg Europees voetbal zou kunnen spelen, maar degradeerde dit seizoen naar de Jupiler League. Fledderus kan daardoor transfervrij vertrekken en tekende bij Heracles voor twee jaar met een optie op nóg een seizoen.

Ach die pruuse höbbe toch al aongegeeve totse metein goon promoveere en d'rnao metein in de top 10 vaan de Eredevisie goan met speule, met d'rnao Europees foebal daan vin iech 't wel é teike vaan zwakte tot Fledderefluppes noe doa neet op kint wachte, *oda keump h'r belofte toch nao of neet soms... :whistle:
Facta Non Verba
Last edit: 07 Jun 2014 21:38 by Janepie.

• Jo70
  • Jo70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

09 Jun 2014 12:57
Suikeroom haalt uit naar degradant Roda: "De deal met AZ is belachelijk"

Auteur:
Klaas Jan van der Veen
Gepubliceerd:
8 juni 2014 19:01
Categorie:
Reactie
Arnold Hendriks zal de komende periode geen financiële injectie schenken aan Roda JC Kerkrade. Na de afdaling naar de Jupiler League kan de Limburgse club een helpende hand goed gebruiken, maar de aanstaande transfer van Guus Hupperts dreigt de deur dicht te gooien.

Hupperts gaat naar verluidt op korte termijn voor één miljoen euro de overstap naar AZ maken. Hendriks betreurt deze gang van zaken, omdat het Belgische Racing Genk meer zou willen bieden. "De deal met AZ is belachelijk", foeterde de geldschieter tegenover weekblad Voetbal International. "Onvoorstelbaar gewoon, dat ze hem voor zo’n laag bedrag laten vertrekken."

"Een dag eerder sprak ik Wim Collard (interim-directeur, red.) en zei hij toen niets over. Dat is typerend. De communicatie vanuit Roda is zeer slecht. Van een sponsor moest ik deze week horen dat er drie nieuwe commissarissen zijn aangesteld. Ik weet niks en ik hoor niks", somberde Hendriks, die de voorbije weken met verschillende personen sprak over een eventuele rol bij de club.

Door de recente ontwikkelingen is het zeer de vraag of Hendriks nog een sleutelrol gaat uitoefenen. "Mogelijk kan ik nog wel iets betekenen in een spelersfonds. Maar ook dan zal de club me toch echt veel beter moeten informeren over alle ontwikkelingen. Op deze manier heeft het allemaal geen zin. Heel erg jammer.

Wat een koekwaus die Hendriks. Die heeft echt een slag met de pan gehad!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

09 Jun 2014 15:53
Iech kin de link eve zoe gaw neet mie vinde, mer eine MJ Fledderus oontkint tot heer nao Heracles geit.

'ch Hoop tot 'r gewoen nog in de oontkinningsfase zit, en toch braaf oprot.

• Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

09 Jun 2014 17:41 - 09 Jun 2014 17:52
MVVke wrote: Iech kin de link eve zoe gaw neet mie vinde, mer eine MJ Fledderus oontkint tot heer nao Heracles geit.

'ch Hoop tot 'r gewoen nog in de oontkinningsfase zit, en toch braaf oprot.

www.l1.nl/sport/257940-fledderus-weg-bij-roda-jc

Op dezelfde site stond het bericht van de ontkennende Mark - Jan.

Fledderus ontkent vertrek bij Roda JC

Mark-Jan Fledderus ontkent dat hij vertrekt bij Roda JC. Op Twitter zegt hij dat de berichten hierover niet kloppen.
Zaterdagavond meldde Voetbal International dat de 31-jarige Fledderus de Kerkraadse club verruilt voor Heracles Almelo. "Onjuiste berichtgeving op @VI_nl en internet over mijn vertrek bij Roda en nieuwe club," schrijft Fledderus daarover op zijn twitteraccount.

Overstap
Fledderus speelde eerder ook al voor Heracles. Hij maakte in 2011 de overstap van Almelo naar Kerkrade met de gedachte een stapje hogerop te hebben gedaan. De Kerkraadse club degradeerde het afgelopen seizoen echter naar de Jupiler League.

Volgens Voetbal International zou Fledderus nu zijn handtekening hebben gezet onder een contract voor twee jaar met een optie op een extra jaar, maar de speler zelf ontkent dit.
Aon de géng
Last edit: 09 Jun 2014 17:52 by Nao Väöre.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

11 Jun 2014 09:00 - 11 Jun 2014 09:05
Jo70 wrote: Suikeroom haalt uit naar degradant Roda: "De deal met AZ is belachelijk"

Auteur:
Klaas Jan van der Veen
Gepubliceerd:
8 juni 2014 19:01
Categorie:
Reactie
Arnold Hendriks zal de komende periode geen financiële injectie schenken aan Roda JC Kerkrade. Na de afdaling naar de Jupiler League kan de Limburgse club een helpende hand goed gebruiken, maar de aanstaande transfer van Guus Hupperts dreigt de deur dicht te gooien.

Hupperts gaat naar verluidt op korte termijn voor één miljoen euro de overstap naar AZ maken. Hendriks betreurt deze gang van zaken, omdat het Belgische Racing Genk meer zou willen bieden. "De deal met AZ is belachelijk", foeterde de geldschieter tegenover weekblad Voetbal International. "Onvoorstelbaar gewoon, dat ze hem voor zo’n laag bedrag laten vertrekken."

"Een dag eerder sprak ik Wim Collard (interim-directeur, red.) en zei hij toen niets over. Dat is typerend. De communicatie vanuit Roda is zeer slecht. Van een sponsor moest ik deze week horen dat er drie nieuwe commissarissen zijn aangesteld. Ik weet niks en ik hoor niks", somberde Hendriks, die de voorbije weken met verschillende personen sprak over een eventuele rol bij de club.

Door de recente ontwikkelingen is het zeer de vraag of Hendriks nog een sleutelrol gaat uitoefenen. "Mogelijk kan ik nog wel iets betekenen in een spelersfonds. Maar ook dan zal de club me toch echt veel beter moeten informeren over alle ontwikkelingen. Op deze manier heeft het allemaal geen zin. Heel erg jammer.

Wat een koekwaus die Hendriks. Die heeft echt een slag met de pan gehad!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Het zal me niks verwonderen dat er misschien toch al eerder een soort van deal is geweest dat Roda nu gewoon moet nakomen. Net als de deal destijds over Cissé met Feyenoord waarvoor ze de laatste wedstrijd (2-3) 3 punten kregen.
Last edit: 11 Jun 2014 09:05 by Schapendonk.

• Aswin
  • Aswin's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

17 Jun 2014 10:42
Ik heb uit een voor mij betrouwbare bron vernomen dat Fortuna momenteel wederom in financieel zwaar weer verkeert en dat Fitland bijgesprongen is om de salarissen én het vakantiegeld van de spelers te betalen. Het zou gaan om een bedrag van 140k.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

• Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

17 Jun 2014 12:57
Natuurlijk, dat was te verwachten. Heeft niks met FSC maar gewoon met juup league te maken, waarschijnlijk staan alle clubs water aan de lippen. Verschil tussen die clubs en MVV is dat die allemaal suiker ooms/financierders/sponsoren hebben die bij springen en MVV niet. Daarom dat MVV hier ook mee naar buiten moet treden steeds. Helaas.

Zo blijft de good news show FSC intact.
Boe is dat feeske?

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

17 Jun 2014 13:06
Aswin wrote: Ik heb uit een voor mij betrouwbare bron vernomen dat Fortuna momenteel wederom in financieel zwaar weer verkeert en dat Fitland bijgesprongen is om de salarissen én het vakantiegeld van de spelers te betalen. Het zou gaan om een bedrag van 140k.

Wederom ? Fortuna keert al 13 jaar in zwaar weer :lachen: .

• Meeser
  • Meeser's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

21 Jun 2014 09:28
Foi Foi, Fortuna trekt maar liefst 4 spelers van Almere City aan. Almere is al geen hoogvlieger in het betaalde voetbal. Ik dacht dat Fortuna ambities had om binnen een paar jaar terug te keren naarde eredivisie. Op deze manier gaat het nooit lukken haha.
Nu doet dus ook het tweede team van Almere mee in de Jupiler Leaque :P

• OOFUS!
  • OOFUS!'s Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

21 Jun 2014 10:17
Meeser wrote: Nu doet dus ook het tweede team van Almere mee in de Jupiler Leaque :P

wordt inderdaad een vreemde competitie. MVV 2 speelt komend seizoen in Kerkrade en Jong Genk in De Geusselt. ...

• Sandro
  • Sandro's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Veur de Ier en de Glorie

21 Jun 2014 10:35 - 21 Jun 2014 10:45
Meeser wrote: Foi Foi, Fortuna trekt maar liefst 4 spelers van Almere City aan. Almere is al geen hoogvlieger in het betaalde voetbal. Ik dacht dat Fortuna ambities had om binnen een paar jaar terug te keren naar de eredivisie. Op deze manier gaat het nooit lukken haha.
Nu doet dus ook het tweede team van Almere mee in de Jupiler Leaque :P

Inderdaad, is wel héél erg magertjes in vergelijking met de ,,vele grote aankopen" van MVV. ! :(
Last edit: 21 Jun 2014 10:45 by Sandro.
The following user(s) said Thank You: aait wief

Time to create page: 0.395 seconds