Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• Ster_Drager
  • Ster_Drager's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Re:RE: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

12 Mar 2016 19:01
remunj wrote: Support your locals in roermond... Ems svc rfc ?????? Nee roda is dan toch echt d club voor mij en met mij vele limburgers
Ja en daarom ook een typisch provincie clubje ala Heerenveen enzo, succes supporters en fc limburgers. Nee geef me dan maar een mooie volksclub uit mijn eigen mooie stad. Maar dat zullen mensen als jij toch nooit begrijpen......

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

12 Mar 2016 19:04 - 12 Mar 2016 19:08
Dat die van het Oosten maar eens een grote bek gaan hebben in 010, ze zullen heel snel een deksel op hun neus krijgen.
Op rodajcfans.nl is ene 'broenssum' een hele grote bek aan het hebben, in 010 kunnen ze die "kerel" opvreten en gaat die nog wel een leuke dag tegemoet.

Maar goed, zo als zo vaker hebben die mofffen een grote bek achter het hek.
Facta Non Verba
Last edit: 12 Mar 2016 19:08 by Janepie.

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

12 Mar 2016 19:17
remunj wrote: Support your locals in roermond... Ems svc rfc ?????? Nee roda is dan toch echt d club voor mij en met mij vele limburgers
Trol, roermond, het dorp zonder eigen identiteit.
Gaan die zich hier nu mee bemoeien? HAHAHAHAHA!!!!

Roermond, de naam alleen al!!!!!
Facta Non Verba

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

12 Mar 2016 19:25 - 12 Mar 2016 19:27
remunj wrote: Nee dat boeit ook niet. Ik zou ook in maastricht gaan wonen als speler van roda. Kerkrade is gewoon een lelijk dorp daar ben ik eerlijk in. Daarom woon ik ook in roermond en niet in kerkrade. Maar voetbal wordt gespeeld in kerkrade niet in roermond of maastricht. Maar nogmaals hoe weet jij wat er speelt in een groep. Je roept dingen die je graag wilt zien gebeuren niet iets dat werkelijk speelt. Vroeger ging mijn vader nog vanuit roermond regelmatig naar mvv kijken. Maar die tijden liggen al heel heel heel lang achter ons
Als je zo graag tegen vroeger aan zou willen kijken, dan had jouw moeder vroeger gewoon een after morning pilletje moeten pakken, of je vader een rubbertje. Beste was geweest als die moeder van je haar benen bij mekaar had gehouden, en als dat nog steeds niet lukt dan hadden ze de nageboorte die je bent moeten wegsmijten ipv de moederkoek op te voeden.

Mocht het zo zijn dat of jouw vader of moeder dat beiden allemaal vergeten zijn, kunnen we nog altijd bekijken of we jou postnataal kunnen aborteren. We hebben namelijk helemaal niks aan jou.
Facta Non Verba
Last edit: 12 Mar 2016 19:27 by Janepie.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

12 Mar 2016 19:26
Jongens, laat je niet zo meeslepen in het niveau van die trol. Gewoon negeren.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: les rouges blancs

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

12 Mar 2016 19:28
Jacques wrote: Jongens, laat je niet zo meeslepen in het niveau van die trol. Gewoon negeren.
Gelijk heb je, maar een Sjeng laat zich niks zeggen he ;), zeker niet door boeren.
Facta Non Verba
The following user(s) said Thank You: Jacques

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Mar 2016 19:29
MVV wordt hier al zonder wederhoor neergesabeld in de media. 1Limburg stuurt dat bericht in, terwijl ze weten dat dit door andere landelijke media zoals bv. Voetbalzone direct gretig gedeeld wordt. Chapeau daarvoor!

Een confrontatie is voor vele supporters sowieso not done. Voor anderen hoort het erbij in het voetbalwereldje. Buiten dat is het dus zo dat de partybus al stond op de parkeerplaats waar de uiteindelijk 3 Roda bussen gingen stoppen voor een sanitaire stop. Dit dus inclusief de Bakkerbus oftewel die kidsclub. Duidelijk is dat die bus dus van de heenroute is afgeweken tov de andere twee bussen van de Ultras en SC en koers hebben gezet richting Venray. Op de heenweg was het ook al zo dat onze bussen een omweg dienden te rijden via Den Bosch ipv meteen koers te zetten richting het oosten. Hoe dat trouwens wordt bepaald wie er dient om te rijden is ook de vraag. Roda had in totaal 7 bussen, wellicht daarom deze behandeling.

Zou het knap vinden dat MVV supporters weten waar Roda elke wedstrijd richting het oosten stopt. Gezien de berichten over SV Oost over her afspreken van een confrontatie het enige logische. Dit zou natuurlijk wel een ander licht werpen op het hele verhaal. Dan kan de kidsclub plus aanhang die gaan bedanken dat ze hier in meegesleept zijn. Gezien het kiekje dat ik heb gezien wat her en der opdook zie ik aan het gene dat ik kan herkennen aan onze kant ook veel jeugdige gezichten. Een hooligan op leeftijd zal volgens ongeschreven regels geen kinderen of vrouwen gaan meppen. De twee gewonden aan Roda zijde waren 20 en 23. En als ik dan lees hoe de moeder van 1 van hun voor dit alles zelf als een klein kind tekeer gaat op social media op 1Limburg bv. als het over onze club gaat 'schijt MVV' etc. dan neem ik aan dat haar lieve en voorbeeldige zoontje dit met de paplepel ingegoten heeft gekregen tijdens de 'opvoeding'.

Onheil is al geschied en wij zijn zeker geen lieverdjes in dit verhaal, maar deze eenzijdige berichtgeving berokkent de club MVV zo'n imagoschade dat nu niet meer te repareren is mocht het gerectificeerd worden. Wel goed dat Bert Kersten niet meteen in de emotie met een verklaring komt.
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager, Aswin, Jacques, Tuor, Raffalaldo, Janepie, La Chouffe

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

Re: Re:RE: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

12 Mar 2016 19:34
Fuck die kut moffen. Weer de boel wat opblazen. Zal wel meevallen zoals altijd.

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Mar 2016 19:35 - 12 Mar 2016 19:40
Vooropgesteld: afblijven van kinderen !

Maar wat deden die mensen in de andere 2 bussen ..?

Als iemand aan onze kids zou komen, dan waren opa en ik meteen uitgestapt...
al waren we maar met z'n tweeen en gehandicapt door leeftijd en operaties, zoals we zijn...
Dan maar Sjeng zoonder teng...

Gaat dus niet goed met Aken Nord dus moet als afleiding een zondebok gevonden worden....

En de genoemde media voedt das gesunde Volksempfinden...
Mensen die op de foto staan en niets met het hele incident te maken hebben zou ik willen adviseren om deze verantwoordelijken eens aan te spreken .... www.omroeplimburg.nl/bestuur/
En eventueel hun foto's hier te plaatsen...kijken hoe leuk die dat vinden als men met gelijke munt terug wordt betaald... ;)
Last edit: 12 Mar 2016 19:40 by les rouges blancs.

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

12 Mar 2016 19:37 - 12 Mar 2016 19:38
Anna D. wrote: Wel goed dat Bert Kersten niet meteen in de emotie met een verklaring komt.
Hoezo goed?

*oda komt meteen met een reaktie en neemt hun fans in bescherming en de overige media pikt dit meteen op, nee MVV zit weer te wachten op wat? MVV laat hun fans weer in afwachting, laat de media weer hun werk doen om ons als weet ik wat af te schilderen?!

Dus niks goede reaktie!!! MVV moet vandaag nog met een statement komen dat de berichten vanuit de tegenpartij onjuist zijn.

Niks afwachten!
Facta Non Verba
Last edit: 12 Mar 2016 19:38 by Janepie.

• DJ-MARCO
  • DJ-MARCO's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

12 Mar 2016 19:49
Het is echt ongelofelijk hoe verenigde kwade krachten zich bundelen om MVV Maastricht in een kwaad daglicht te zetten. Tuurlijk is dat geweld niet goed te praten maar het voorval wordt enorm opgeblazen en heeft niets meer te maken met de waarheid. L1 maakt er een heel erg groot verhaal van.

Neem het voorbeeld van hun item over Roda-fan Jordy. De kop luidt: "Roda-fan Jordy : Ik was er bijna niet meer geweest". Als je naar de letterlijke tekst van Jordy luistert in het filmpje dan hoor je precies hoe L1 bezig is met het opkloppen van het verhaal. De journalist vraagt:"Wat denk je dat er gebeurd was, als die steward niet was gekomen?:" Die Jordy antwoordt: "Dan denk ik dat ik hier niet zat, nu" L1 maakt er sensationeel van "Ik was er bijna niet meer geweest".

Zo ook de amateurbeelden op L1. Het lijkt alsof de Roda-supporters op de vlucht zijn, maar als je het hele filmpje bekijkt, zie je dat ze pas beginnen te rennen, als ze zien dat hun bussen vertrekken, zonder hun. L1 monteert die beelden heel handig als sensationele beelden van vluchtende Roda-supporters.

L1 wil scoren en klopt het verhaal op. Dat is een kwalijke zaak, want MVV wordt in een negatief daglicht gezet. Hopelijk komt de waarheid snel boven. Degene die werkelijk fout is geweest, moet zijn verantwoordelijkheid daarna nemen.
FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager, les rouges blancs, Hugo, Janepie

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Mar 2016 19:51
Anna D. wrote: MVV wordt hier al zonder wederhoor neergesabeld in de media. 1Limburg stuurt dat bericht in, terwijl ze weten dat dit door andere landelijke media zoals bv. Voetbalzone direct gretig gedeeld wordt. Chapeau daarvoor!

Een confrontatie is voor vele supporters sowieso not done. Voor anderen hoort het erbij in het voetbalwereldje. Buiten dat is het dus zo dat de partybus al stond op de parkeerplaats waar de uiteindelijk 3 Roda bussen gingen stoppen voor een sanitaire stop. Dit dus inclusief de Bakkerbus oftewel die kidsclub. Duidelijk is dat die bus dus van de heenroute is afgeweken tov de andere twee bussen van de Ultras en SC en koers hebben gezet richting Venray. Op de heenweg was het ook al zo dat onze bussen een omweg dienden te rijden via Den Bosch ipv meteen koers te zetten richting het oosten. Hoe dat trouwens wordt bepaald wie er dient om te rijden is ook de vraag. Roda had in totaal 7 bussen, wellicht daarom deze behandeling.

Zou het knap vinden dat MVV supporters weten waar Roda elke wedstrijd richting het oosten stopt. Gezien de berichten over SV Oost over her afspreken van een confrontatie het enige logische. Dit zou natuurlijk wel een ander licht werpen op het hele verhaal. Dan kan de kidsclub plus aanhang die gaan bedanken dat ze hier in meegesleept zijn. Gezien het kiekje dat ik heb gezien wat her en der opdook zie ik aan het gene dat ik kan herkennen aan onze kant ook veel jeugdige gezichten. Een hooligan op leeftijd zal volgens ongeschreven regels geen kinderen of vrouwen gaan meppen. De twee gewonden aan Roda zijde waren 20 en 23. En als ik dan lees hoe de moeder van 1 van hun voor dit alles zelf als een klein kind tekeer gaat op social media op 1Limburg bv. als het over onze club gaat 'schijt MVV' etc. dan neem ik aan dat haar lieve en voorbeeldige zoontje dit met de paplepel ingegoten heeft gekregen tijdens de 'opvoeding'.

Onheil is al geschied en wij zijn zeker geen lieverdjes in dit verhaal, maar deze eenzijdige berichtgeving berokkent de club MVV zo'n imagoschade dat nu niet meer te repareren is mocht het gerectificeerd worden. Wel goed dat Bert Kersten niet meteen in de emotie met een verklaring komt.

Goed verwoord. :thumbsup:
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Anna D.

• De Zwarte Vogel
  • De Zwarte Vogel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • nao väöre

12 Mar 2016 19:51
Is dit 'dezelfde' bus als die in Cuijk voor alle ellende zorgde? Zo ja, dan moet MVV haar eigen inlichtingendienst eens goed tegen het licht houden.

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

12 Mar 2016 20:02 - 12 Mar 2016 20:08
De Zwarte Vogel wrote: Is dit 'dezelfde' bus als die in Cuijk voor alle ellende zorgde? Zo ja, dan moet MVV haar eigen inlichtingendienst eens goed tegen het licht houden.
Wat bedoel je hiermee????

Je gaat hiermee een brevet van onvermogen afgeven terwijl dat helemaal niet juist is!!!
MVV treft totaal geen blaam in deze!
Facta Non Verba
Last edit: 12 Mar 2016 20:08 by Janepie.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

12 Mar 2016 20:37 - 12 Mar 2016 20:39
Anna D slaat de spijker op de kop. Ik vind het ook maar wat erg toevallig dat ze juist op die parkeerplaats heel toevallig mekaar tegenkomen. Als dat niet toevallig is ga ik toch maar weer eens een lot kopen. P.s. die media van Limburg begint langzaam op mijn lachspieren te werken. Gaan ze wat supporters interviewen die zegt dat hij er bijna niet meer was geweest. Maar hij doet gewoon doodleuk zijn verhaal en heeft nog geen schrammetje. Wat een farce. :lachen: :lachen:
Last edit: 12 Mar 2016 20:39 by Schapendonk.
The following user(s) said Thank You: les rouges blancs, Aswin, Anna D., Raffalaldo

Time to create page: 0.384 seconds