Oud-MVV'ers

07 juli 2022 12:12
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #946
Levert MVV dit nog wat kleingeld op?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2022 20:45 08 juli 2022 20:51 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Oud-MVV'ers #947

TPC schreef : Levert MVV dit nog wat kleingeld op?

In pro-agent.nl/opleidingsvergoeding-solida...oppercentage-deel-2/ lees ik o.a.:

Voor de jaren dat de opleidende club de speler heeft opgeleid tussen zijn 12e en 15e jaar krijgt de oude club 0,25% van de vergoeding per jaar. Voor de jaren dat de opleidende club de speler heeft opgeleid tussen zijn 16e en 23e jaar, krijgt de opleidende club 0,5% van de vergoeding per jaar.

Brian Linssen werd geboren op 8 oktober 1990 en was dus 18, haast 19 jaar, toen hij in seizoen 2009-2010 voor MVV begon te spelen. Hij speelde dat seizoen 30 gewone wedstrijden plus 1 bekerwedstrijd. In het aansluitende seizoen 2010-2011 speelde hij 10 gewone wedstrijden en 1 bekerwedstrijd voor MVV. Toen vertrok hij naar VVV.

Brian heeft dus 1 en 1/3 seizoen voor MVV gespeeld toen hij tussen de 16 en 23 jaar oud was. MVV heeft daarom recht op een vergoeding van 0.5% plus 0,16% (is 1/3 deel van 0,5%): samen ongeveer 0,66%. Het transferbedrag dat de Japanse club moet betalen aan Feijenoord is 1,3 miljoen euro; 0,66 procent van 1,3 miljoen euro = 8.645 euro, zeg: een dikke 8 duizend euro. Of maak ik een of meer rekenfouten en/of denkfouten?

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Geen lid/donateur, maar toch willen bijdragen? www.veerzienmvv.nl/doneer

10 juli 2022 12:29
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #948

Ben Salemans schreef :

TPC schreef : Levert MVV dit nog wat kleingeld op?

In pro-agent.nl/opleidingsvergoeding-solida...oppercentage-deel-2/ lees ik o.a.:

Voor de jaren dat de opleidende club de speler heeft opgeleid tussen zijn 12e en 15e jaar krijgt de oude club 0,25% van de vergoeding per jaar. Voor de jaren dat de opleidende club de speler heeft opgeleid tussen zijn 16e en 23e jaar, krijgt de opleidende club 0,5% van de vergoeding per jaar.

Brian Linssen werd geboren op 8 oktober 1990 en was dus 18, haast 19 jaar, toen hij in seizoen 2009-2010 voor MVV begon te spelen. Hij speelde dat seizoen 30 gewone wedstrijden plus 1 bekerwedstrijd. In het aansluitende seizoen 2010-2011 speelde hij 10 gewone wedstrijden en 1 bekerwedstrijd voor MVV. Toen vertrok hij naar VVV.

Brian heeft dus 1 en 1/3 seizoen voor MVV gespeeld toen hij tussen de 16 en 23 jaar oud was. MVV heeft daarom recht op een vergoeding van 0.5% plus 0,16% (is 1/3 deel van 0,5%): samen ongeveer 0,66%. Het transferbedrag dat de Japanse club moet betalen aan Feijenoord is 1,3 miljoen euro; 0,66 procent van 1,3 miljoen euro = 8.645 euro, zeg: een dikke 8 duizend euro. Of maak ik een of meer rekenfouten en/of denkfouten?

Klopt wel als ik het goed heb over Linssen.

Maar ik denk dat tpc Schrooijen bedoelde. Maar dat levert MVV niks op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

31 aug 2022 17:55
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #949
xavier mbuyamba staat in belangstelling van Fc Volendam
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

01 sept 2022 11:29
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #950
Xavier Mbuyamba naar Volendam.

13 okt 2022 00:13
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #951
Voor de ouderen onder ons: RIP Gerard Bühler.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

13 okt 2022 15:11 13 okt 2022 15:12 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #952
Ik heb hem nog gezien bij MVV. Destijds vond ik het jammer dat hij overstapte naar Go Ahead (toen nog zonder Eagles).

01 feb 2023 22:37
MVVMestreech02
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #953
Weet iemand of Brian Smeets inmiddels weer een club heeft?

01 feb 2023 23:12
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #954
Zijn contract zou nog ontbonden worden maar ik zie nog nergens staan dat het gebeurd is.
Hij heeft iniedergeval niet meer bij de selectie gezeten bij Molenbeek.

28 feb 2023 22:03
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #955
Gisteren al een stunt in De Geusselt gezien, vanavond een nog grotere stunt in Utrecht. Spakenburg verslaat FC Utrecht. Wimilio Vink die in 2014/2015 één seizoen in Maastricht speelde beleefde het hoogtepunt van zijn carrière met een prachtige volley en een plek in de halve finale van de beker.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

15 mei 2023 09:18
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #956
Xavier Mbuyamba (Ajax, PSV, AZ)
www.voetbalzone.nl/nieuws/fabrizio-roman...ivisie-kelder/419018

Wellicht gaat hij dan toch nog wat opleveren voor MVV...

21 mei 2023 09:21
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #957
Rick Hoogendorp
Rick HoogendorpRick Hoogendorp • 1e • 1e Assistant Coach FC Dordrecht and Head coach 021 FC Dordrecht;
gepromoveerd met FC Dordrecht 021 naar de 2de divisie.

Gefeliciteerd Rick !

goalkeeper trainer Wim Dusseldorp, Sacha van Wissen, Marco Gentile, goalkeeper Rein van Duynhoven, goalkeeper Martijn Besselink, Sjoerd Sanders, Jeffrey van As, assistant trainer Roger Rijnders of Mvv (Middle row L-R) teammanager Frans Schobbe, Ramond Libregts, Louie van Schijndel, Anton Vriesde, coach Jan Reker, Roel Janssen, Roger Knarren, Armand Benneker, physiotherapist Sef Hoenjet of Mvv (Front row L-R) assistant trainer Ron Elsen, Yvo Joordens, Rick Hoogendorp, Maurice Hofman, Roberto Lanckohr, Stijn Haeldermans, Edwin Hermans, assistant trainer Jean Maas of Mvv MVV First Division 1995 1996
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

01 juni 2023 09:44
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #958
Oud MVV keeper Nigel Bertrams moet per direct stoppen met het spelen van betaald voetbal vanwege artrose.

Tijd voor maken pagina: 0.244 seconden