Oud-MVV'ers
- Danny1983
- Banned
- Gruuts op MVV
Re: Re: Oud-MVV'ers
19 Aug 2012 10:345.41 km cross country skiing trip in 32:17
in 10 minutes
Average speed
10.1 km/h
Calories burnt
535 kcal
Bron facebook Laurent
Zo te zien heeft hij nog geen nieuwe club en is hij zijn eigen conditie op peil aan het houden,
toch jammer voor hem als hij geen club zou vinden...
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- peter ruiver
- Platinum Member
- Draan wie verkes Wullem !!
19 Aug 2012 20:58Sorry; dan bus se dien conditie neet op peil aant haaije !!
- Nao Väöre
- Platinum Member
19 Aug 2012 21:02Dan krijgt hij de deksel op zijn neus. (geen Club)
- SjoSa
- Senior Member
- Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!
20 Aug 2012 17:01peter ruiver wrote: 10,1km/h???
Sorry; dan bus se dien conditie neet op peil aant haaije !!
cross country skiing......weit neet wie snel dat normaal geit, mer iech zow ut neet sneller doen......
- Boer458
- Platinum Member
20 Aug 2012 17:03SjoSa wrote:peter ruiver wrote: 10,1km/h???
cross country skiing......weit neet wie snel dat normaal geit, mer iech zow ut neet sneller doen......
Dan heat Lerang in eeder gevaal gein las van de hittegolf gehad :lachen:
- peter ruiver
- Platinum Member
- Draan wie verkes Wullem !!
20 Aug 2012 18:22Boer458 wrote:SjoSa wrote:peter ruiver wrote: 10,1km/h???
Dan heat Lerang in eeder gevaal gein las van de hittegolf gehad :lachen:
1000 maol sorry!!
Hub net op youtube nog eens naogekeeke wat et precies inhild.
Is toch bes schjwaor; dus 10,1km/h is toch eenne gooije tied :schamen:
- Danny1983
- Banned
- Gruuts op MVV
21 Aug 2012 07:525.35 km cross country skiing trip in 26:40
17 uur geleden
Average speed
12.0 km/h
Calories burnt
533 kcal
Hij is nu een stukje sneller
- Mie leef Mestreech
- Away
- Platinum Member
23 Aug 2012 14:5819 Augustus, 2012 - 17:54 — webmaster
Helmond Sport heeft razendsnel de vacature op keepersgebied ingevuld. Een week nadat de transfer van Björn Sengier naar Antwerp werd afgerond heeft de club Job Bulters gecontracteerd. Bulters tekent voor 1 seizoen en zal de concurrentiestrijd aangaan met Wouter van der Steen en Luuk Peeters.
De afgelopen 4 seizoenen was Bulters nog actief bij MVV Maastricht. In totaal kwam hij voor de club uit Maastricht 61 keer in actie. Daarvoor speelde hij nog voor Stormvogels Telstar en AZ.
Bron: www.helmondsport.nl
- Danny1983
- Banned
- Gruuts op MVV
30 Aug 2012 18:30"Met Harrie hebben we een grote sterke spits binnen, die het klappen van de zweep kent. Vorig seizoen scoorde hij bij Fortuna Sittard in 22 duels 10 keer. Hij is een prima uitbreiding van onze selectie", vertelde technisch manager Roland Vroomans op de officiële website van De Graafschap.
Gommans, die eerder op proef was bij de club en toen een goede indruk achterliet, is ook blij met zijn nieuwe club. "De Graafschap was al langer geïnteresseerd en na een aantal gesprekken was ik overtuigd, dat ik deze kans moest pakken. Het is een grote club in de Jupiler League, ze zijn weer iets aan het opbouwen. Ik denk dat ik met mijn ervaring daar aan kan bijdragen", aldus de spits.
De aanvaller brengt de nodige ervaring met zich mee. Hij speelde tot dusver 253 competitieduels in het betaalde voetbal. Gommans scoorde in die duels in totaal 73 keer. Gommans kwam in zijn loopbaan uit voor Fortuna Sittard, Excelsior, KVC Westerlo, MVV Maastricht, Vitesse, Roda JC Kerkrade, SV Roeselare en Waasland-Beveren. Afgelopen jaar scoorde hij negen keer in 22 competitieduels voor Fortuna.
Gommans zit nog niet in de selectie van De Graafschap voor het duel met AGOVV Apeldoorn van aankomende vrijdag.
Lees verder: www.soccernews.nl/news/167227/De_Graafsc...inchem#ixzz2531NXfNx
- izzo
- Elite Member
- Roet, Roejer, Roetst!
31 Aug 2012 00:12Oud-international Nanninga reageert op prikkels
Door SANDER BERENDS __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 30 augustus '12 23:47
Gelukkig! Positief nieuws over Dick Nanninga. De oud-international heeft voor de eerste keer gereageerd op prikkels uit zijn omgeving.
De voormalige spits van onder MVV verblijft sinds half juli in het ziekenhuis in het Belgische Genk, waar een onderbeen is geamputeerd. Na de eerste van twee operaties deden zich meerdere complicaties voor. De eerste weken werd de 63-jarige ex-international kunstmatig in coma gehouden. Hoewel die behandeling enkele weken geleden stop werd gezet, kwam Nanninga aanvankelijk niet bij zijn positieven.
"Hij kan nu weer zelfstandig ademen en probeert door zijn mond te bewegen ook iets te zeggen", aldus zijn dochter Petra Nanninga tegenover Dagblad De Limburger. "Dat lukt nog niet goed, maar we hopen dat hij daar over een paar dagen wel toe in staat is."
- Danny1983
- Banned
- Gruuts op MVV
31 Aug 2012 10:16Caracciolo zal niet meteen in actie kunnen komen voor Witgoor Sport, aangezien zijn papieren nog niet helemaal rond zijn. Het afgelopen halve seizoen speelde de Belg op huurbasis voor MVV Maastricht, maar die wilde niet door met de huurling. Hij stond onder contract bij RCS Visé, maar daar werd zijn contract niet verlengd.
Caracciolo, die in het verleden voor MVV Maastricht, KVSK United, FC Eindhoven, ADO Den Haag, FC Den Bosch en Fortuna Sittard speelde, probeerde het deze zomer bij De Graafschap, maar daar wist hij geen contract in de wacht te slepen.
Lees verder: www.soccernews.nl/news/167336/Caracciolo...lgi%EB#ixzz256rZwDOv
- seppo
- Platinum Member
01 Sep 2012 17:4001/09/2012 11:11
AEK Larnaca gaat zondag tijdens de eerste speelronde van het Cypriotische voetbalseizoen op bezoek bij stadgenoot Alki Larnaca. Brandende vraag is welke Nederlanders aan de aftrap zullen staan bij de nummer vijf van het voorbije seizoen. Onder de nieuwe hoofdtrainer Ran Ben Shimon zijn de Nederlanders namelijk allesbehalve zeker van hun plaats.
'Tijdens de zomerstop heeft het bestuur mij nog laten weten dat ik moest vertrekken', bekent Edwin Linssen. 'Voor mij is het dus een aparte zomer geweest. Maar na de eerste training vond Ben Shimon dat ik belangrijk voor het team kan zijn en níet mocht vertrekken… Dat vind ik wel mooi aan hem, deze trainer kijkt niet naar verleden.'
De voorbije twee seizoenen (eerst onder trainer Ton Caanen, later Leon Vlemmings) vormde de voormalige middenvelder van VVV-Venlo,Helmond Sport, Roda JC en Fortuna Sittard met Gregoor van Dijk het controlerende blok voor de verdediging. In die samenstelling zullen beiden normaal gesproken niet meer spelen.
Linssen: 'Doordat AEK Larnaca met de punt naar achteren voetbalt, zijn Van Dijk en ik elkaars concurrenten geworden. Al is het óók mogelijk dat Van Dijk in een meer aanvallende rol vóór mij voetbalt. Een basisplaats zal lastig worden, maar ik moet gewoon mijn schouders eronder zetten en knokken.'
'Tim De Cler is een tijdje geblesseerd geweest en heeft nu concurrentie van een Franse linksback', vervolgt hij. 'De nieuwkomers Nassir Maachi en Tom Daemen (overgekomen van respectievelijk FC Zwolle en MVV, red.) zullen afgaande op de voorbereiding evenmin starten.'
AEK Larnaca nam eind vorig seizoen afscheid van Kevin Hofland, die vanwege chronisch blessureleed zijn actieve loopbaan beëindigde. Aanvankelijk werd de oud-international aangesteld als technisch directeur. Die functie was vacant na het vertrek van Jordi Cruijff naar Maccabi Tel Aviv. Onlangs legde Hofland zijn nieuwe functie evenwel neer, om privé-redenen is hij naar Nederland teruggekeerd. (Vincent Okker)
- Danny1983
- Banned
- Gruuts op MVV
02 Sep 2012 20:00En höbbe speul boe fut in zit.
- les rouges blancs
- Platinum Member
05 Sep 2012 00:21 - 05 Sep 2012 00:23begonne bij Sittardia ( later FSC) en bij us MVV-ke vaan 1970 t/m 1974
later nog in ut boeteland (Compostela in de Primera Division en Bochum),
waor aofgelaope jaor de tegniese maan bij EVV
en is noe scout binne en boeteland bij VVV en zörreg wijer veur de saamewerking met de amateurklups.
- les rouges blancs
- Platinum Member
05 Sep 2012 00:26 - 05 Sep 2012 00:26ut geit al get beter met häöm , mer is nog neet zoe wie 't mot zien...
sterkte Dick en groete oet Mestreech ! :thumbsup:
foto is oet 1984