Nieuw thuisshirt 2012-2013

30 juni 2012 16:57
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #16
MVV heeft een 3-jarige verbintenis met Masita afgesloten. We zitten nu weer in het 2e seizoen van deze overeenkomst. Dus volgend jaar sowieso nog Masita, dan wellicht uitkijken naar een nieuwe shirtsponsor of verlengen als het beide partijen bevalt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 17:01
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #17

Ivinho schreef : Inderdaad houte, daar geef ik je gelijk in. Het is inderdaad of het een "drekstuut" is, die Masita shirts, beetje papier mache-achtig.
Dat deze nog lelijker is komt (denk ik) door het logo van de hartstichting, dat staat gewoon niet mooi erop. Wil niet zeggen dat ik niet blij ben met hun als shirtsponsor, want dat ben ik wel! We mogen blij zijn dat we een shirtsponsor hebben.
Misschien dat MVV eens een ander merk moet prober bv Hummel of Umbro. Weet niet of ze met Masita ook een contract ofiets hebben?

Waarom kan een club als Rkc wel met nike spelen en Mvv niet waar heeft dat mee te maken?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 17:29
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #18
weet niet of het een kwesti is van kunnen of niet kunnen. Masita is geloof ik ook een regio merk, of vergis ik me nu?

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 17:37
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #19

Ivinho schreef : weet niet of het een kwesti is van kunnen of niet kunnen. Masita is geloof ik ook een regio merk, of vergis ik me nu?


Ik weet niet of ik het bij het juiste eind heb?, maar volgens mij komt een shirt-fabrikant met een bod en MVV kan dat bod accepteren. Of moet MVV zelf het product kopen? En gaat de merk keuze dan in overleg met de shirtsponsor? Wie weet dit?

Ik vind trouwens het nieuwe Shirt van Fortuna beter afgewerkt, die is ook van Masita. Ik vind wel de afwerking aan de randjes mooi van ons shirt, om toch iets eraan te complimenteren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 18:49
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #20
Masita is en blijft een bedrijf uit Sittard zullen we maar zeggen :rolleye: Misschien ligt het daaraan :rolleye:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 19:43
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #21
zo slecht vind ik het shirt niet uitzien. Er word vast gehouden aan de rood shirt witte mouwen traditie, logo op het hart, en de mouwen zijn mooi afgewerkt met een rood randje. sponsors veranderen nu eenmaal op een voetbalshirt daar zullen we aan moeten wennen.

Het shirt kom of 16juli bij de presentatie of op de open dag in de verkoop.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2012 10:50 01 juli 2012 10:51 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #22
Wat wil je nou veranderen aan een shirt dat een traditie heeft. Het gaat dan enkel om details. Kijk naar een Ajax , Feyenoord of Willem II.
Als je totaal iets anders wilt moet je van de tradities afstappen en zo,n shirt ontwerpen als Barcelona.
Wat ik jammer blijf vinden is dat er geen plaats wordt gemaakt voor een gouden ster! Zie de foto van Aloy Agu Dit is een elftalfoto van MVV uit 1970. MÉT GOUDEN STER ! :mrgreen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2012 17:18
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #23
Is de gouden ster niet alleen als MVV eredivisie speelt?

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u johan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2012 17:21
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #24

houtengerard schreef : Ik weet niet of ik het bij het juiste eind heb?, maar volgens mij komt een shirt-fabrikant met een bod en MVV kan dat bod accepteren. Of moet MVV zelf het product kopen? En gaat de merk keuze dan in overleg met de shirtsponsor? Wie weet dit?


klopt zij doen dan een bod voor een totaal pakket (alle elftallen inclusief trainingspakken etc.) een Nike en Adidas zullen denk ik niet geïnteresseerd zijn in klein clubje als MVV dat in de middenmoot van de JL speelt. De sponsoren hebben hier niets over te zeggen die komen gewoon op het shirt te staan.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2012 18:53 01 juli 2012 18:56 door San Marco.
San Marco
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #25
^ Ik vraag me af hoe clubs als Fortuna, Eindhoven en Veendam het dan wel klaarspelen om in een Nike tenue te spelen (of te hebben gespeeld)? Of zullen die bijvoorbeeld een overeenkomst hebben met een lokale/ regionale sportzaak die betreffende clubs sponsort in de vorm van het betalen van de tenues, trainingskleding etc. etc. uit de standaardcollectie van in dit geval Nike. Zoals het er bij veel amateurclubs ook aan toegaat.

Want het lijkt me inderdaad zoals Punker al aangeeft sterk, dat zulke clubs interessant zijn voor Nike zelf om te sponsoren.

KOM OP DIE ROEIE!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2012 19:20
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #26
'johan' heeft een prachtig shirt als profielfoto :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2012 22:37
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #27
Ik vind het een wel een mooi shirt is eigenlijk hetzelfde shirt als vorig seizoen.
De engel en de kraag 1902 -2012 is ook heel mooi!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2012 22:43 01 juli 2012 22:47 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #28

punker73 schreef : Is de gouden ster niet alleen als MVV eredivisie speelt?


Neen, deze hebben ze gekregen toen ze 50 jaar onafgebroken in de hoogste klasse hebben gespeeld (1963).
Een eenmaal verworven recht mag altijd getoond worden.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2012 07:33
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #29

Nao Väöre schreef :

punker73 schreef : Is de gouden ster niet alleen als MVV eredivisie speelt?


Neen, deze hebben ze gekregen toen ze 50 jaar onafgebroken in de hoogste klasse hebben gespeeld (1963).
Een eenmaal verworven recht mag altijd getoond worden.

Dan hoort die gewoon op het shirt te staan

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2012 14:12
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #30

San Marco schreef : ^ Ik vraag me af hoe clubs als Fortuna, Eindhoven en Veendam het dan wel klaarspelen om in een Nike tenue te spelen (of te hebben gespeeld)? Of zullen die bijvoorbeeld een overeenkomst hebben met een lokale/ regionale sportzaak die betreffende clubs sponsort in de vorm van het betalen van de tenues, trainingskleding etc. etc. uit de standaardcollectie van in dit geval Nike. Zoals het er bij veel amateurclubs ook aan toegaat.

Want het lijkt me inderdaad zoals Punker al aangeeft sterk, dat zulke clubs interessant zijn voor Nike zelf om te sponsoren.


Dat is vrij simpel .. als je geen bedrijf kunt vinden die je wil sponsoren met kleding dan zul je ze zelf moeten gaan kopen als club en ben je dus vrij om te dragen wat je wilt. Eigenlijk is het dan dus ongunstig als je als kleine club in Nike speelt want dat betekend dat je voor geen enkel merk interessant genoeg bent :thumbsdown:

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u San Marco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden