Please Log in or Create an account to join the conversation.
opadiehard wrote: Gisteren tijdens de wedstrijd nog even met de voorzitter gesproken, en kenbaar gemaakt dat ik er niet echt gerust op ben na alleen maar negatieve publiciteit aangaande de financieele sutiatie!
Waarop hij mij zei,,maak je nu maar niet ongerust alles komt goed we hebben gisteravond(donderdag) zelfs een grote sponsor binnen gehaald!
Waarop ik antwoorde kunt u wat meer met dit soort info naar buiten komen en dus de gemiddelde supporter een zekerder gevoel geven als het gaat om de toekomst op korte termijn binnen het mvvse.
Hij zij daar zeker rekening mee te gaan houden :thumbsup:...vooral benieuwd naar die ,,grote,,sponsor...gr opa
De gemeente Kerkrade? :lachen:opadiehard wrote: Waarop hij mij zei,,maak je nu maar niet ongerust alles komt goed we hebben gisteravond(donderdag) zelfs een grote sponsor binnen gehaald!
mvvcasbrul wrote:opadiehard wrote: Gisteren tijdens de wedstrijd nog even met de voorzitter gesproken, en kenbaar gemaakt dat ik er niet echt gerust op ben na alleen maar negatieve publiciteit aangaande de financieele sutiatie!
Waarop hij mij zei,,maak je nu maar niet ongerust alles komt goed we hebben gisteravond(donderdag) zelfs een grote sponsor binnen gehaald!
Waarop ik antwoorde kunt u wat meer met dit soort info naar buiten komen en dus de gemiddelde supporter een zekerder gevoel geven als het gaat om de toekomst op korte termijn binnen het mvvse.
Hij zij daar zeker rekening mee te gaan houden :thumbsup:...vooral benieuwd naar die ,,grote,,sponsor...gr opa
Laten we hopen dat dit inderdaad waar is en dat er een grote sponser is binnengehaald en hoop dat dit goede nieuws dan ook uiterlijk maandag bekend wordt gemaakt door MVV !! Vreemd overigens dat op deze post zo weinig reactie is gekomen tot nu toe....