Please Log in or Create an account to join the conversation.
Daar ben ik gestopt met lezen.OOFUS! wrote: Door Roel Wiche
Nol roept een heleboel in de media, veelal ingegeven door de emotie van het moment en niet gebaseerd op kennis van de feiten. Tenzij Rinkens gisteren het volledige supportersoverleg heeft zitten voorliegen, maak ik me geen enkele zorg over de zogenaamde claim van Nol Hendriks. Hij heeft niks te vorderen. Ik heb meer vertrouwen in Paul Rinkens dan in die omhoog gevallen marktkoopman.houtengerard wrote: Ik maak me overigens wel zorgen om het transfergeld van Labylle. Nol zei dat dit niet was overgemaakt in de media.
Dat is pertinent niet waar! Nol Hendriks kan geen faillissement aanvragen, niet in zijn eentje tenminste.houtengerard wrote: Gelukkig is er al een rechtszaak geweest over dat contract. Anders zou ik me erge zorgen gaan maken. Als dat contract wegvalt, kan hij direct het faillissement van MVV aanvragen.
Dat is ook niet helemaal juist Audiowaste. Er moeten minstens twee opeisbare vorderingen zijn. Maar elke schuldeiser met een opeisbare vordering kan zelf het faillissement aanvragen.Audiowaste wrote:Dat is pertinent niet waar! Nol Hendriks kan geen faillissement aanvragen, niet in zijn eentje tenminste.houtengerard wrote: Gelukkig is er al een rechtszaak geweest over dat contract. Anders zou ik me erge zorgen gaan maken. Als dat contract wegvalt, kan hij direct het faillissement van MVV aanvragen.
Om een faillissement aan te vragen zijn er 2 of meer schuldeisers nodig.
Audiowaste wrote:Dat is pertinent niet waar! Nol Hendriks kan geen faillissement aanvragen, niet in zijn eentje tenminste.houtengerard wrote: Gelukkig is er al een rechtszaak geweest over dat contract. Anders zou ik me erge zorgen gaan maken. Als dat contract wegvalt, kan hij direct het faillissement van MVV aanvragen.
Om een faillissement aan te vragen zijn er 2 of meer schuldeisers nodig.