Please Log in or Create an account to join the conversation.
SintServaos wrote: Ut is zjus wie YouAre ut zeet, Seniele Nollie is smerig bezig. Heer probeert MVV kepot te maake en zoe geld te sluize naor de firma List en Bedrog oet Aachen Nord.
Iech höb al ieder geschreeve tot oontslaage luij zwieggeld höbbe gekreege um niks te vertelle euver dubieuze finansjeele constructies die *oda geld verschaf höbbe. Es deen awwe smeerlap zoe bezig blijf zow ut misjiens uns un optie zien um opdrach te geev um heij un oonderzeuk naor in te stelle. Wat iech devaan höb gehuurd(helaos kin iech de bronne neet geeve ivm privacy), zow es dees beerput oope geit, dit ut absolute einde vaan die kutclub oet Aachen Nord beteikene. Iech gaon gauw un sjeetgebedsje doen tot unne zsjournalis wakker weurt en zien werrek geit doen.
Badjakker wrote: Hoorde dat vandaag het voltallige bestuur opgestapt is?
Iemand ook iets gehoord? Kan een gerucht zijn, weet niet of dit waar is!
ok, maar de rest van het verhaal klopt gewoon.Jacques wrote: Nee hoor, er staat letterlijk in "hij kan nu de club de doodsteek geven" en dat slaat op Hendriks. Maar Hendriks kan dat helemaal niet. Misschien maar een onnozel bijzinnetje, maar toch wekt het weer een bepaalde indruk. Sorry, maar ik stoor me aan dat soort details.
Jacques wrote: Nee hoor, er staat letterlijk in "hij kan nu de club de doodsteek geven" en dat slaat op Hendriks. Maar Hendriks kan dat helemaal niet. Misschien maar een onnozel bijzinnetje, maar toch wekt het weer een bepaalde indruk. Sorry, maar ik stoor me aan dat soort details.
ouwe rot wrote: Als het in onze kraam te pas komt vinden wij Paul Rinkens een man die de waarheid spreekt?
Ik vind het nog altijd een linke situatie.