Please Log in or Create an account to join the conversation.
Och jeh wrote: En waar is dat geld van Labylle dan?? Kan me voorstellen dat MVV het geld al gebruikt heeft om gaten te dichten en het spelersfonds niks betaald heeft. Als dat geld van Labylle er niet binnen is zou het natuurlijk raadzaam zijn hier achteraan te gaan. Als ik een rekening te laat betaal heb ik ook een deurwaarder of erger aan de deur staat. Ik hoop niet dat het eerste gedeelte van deze tekst waarheid is, dan zouden we zoals Jeoff zegt wel eens moeilijkheden kunnen verwachten..
Us Clubke wrote: Hendriks zal MVV niet groter maken dan Roda JC dinsdag 01 dec 2009 13:27uur
Nol Hendriks voelde zich verplicht om MVV aan een lening te helpen. De suikeroom van Roda JC zal echter voorkomen dat de eerstedivisionist groter wordt dan de club uit Kerkrade.
Welnee. Hendriks is een mannetje met een ego waar Louis van Gaal een bescheiden koorknaapje bij lijkt. Iedereen moet naar de pijpen van Ome Nol dansen, iedereen moet ome Nol kennen in elk beslissing die binnen de club genomen wordt en anders gaat hij wild om zich heen slaan, geholpen door een dubieuze advocaat met nog dubieuzere belangen. Hij voelt zich geschoffeerd door Rinkens en dat kan hij niet hebben. Bij roda wordt een voorzitter van de rvc benoemd en hendriks bestaat het om daar boos om te zijn dat hij er niet in gekend is! Kerel begint echt door te draaien.Raffalaldo wrote:Us Clubke wrote: Hendriks zal MVV niet groter maken dan Roda JC dinsdag 01 dec 2009 13:27uur
Nol Hendriks voelde zich verplicht om MVV aan een lening te helpen. De suikeroom van Roda JC zal echter voorkomen dat de eerstedivisionist groter wordt dan de club uit Kerkrade.
Dit is dus de reden waarom Nol zijn "lening" terug wil hebben. Roda is nagenoeg dood en hij weet ook dat over een paar jaar niet alleen MVV, maar ook Fortuna groter is dan Roda. Dus probeert hij MVV nu het zwijgen op te leggen door zijn geld snel terug te krijgen zodat MVV verder in financiële problemen zou komen.
Aloy Agu wrote: Oh ja nog iets; Er blijken al 3 gesprekken te hebben plaats gevonden. inclusief Rinkens.