Please Log in or Create an account to join the conversation.
SintServaos wrote: Iech hub door ut opzette vaan un zaak contacte in Azië. Iech dink tot MVV dao hiele groete sponsors kin vinde en daar spreek Iech euver groete bedraagt, boeketje de liening vaan Adolf Hendriks un kinderspaorpot is. Allein hub iech gelierd tot Aziatische luij aanders zaake doen es veer Westerlinge en dus un aander benadering vragen. Iech haw miech aonbevole.
SintServaos wrote: Iech hub door ut opzette vaan un zaak contacte in Azië. Iech dink tot MVV dao hiele groete sponsors kin vinde en daar spreek Iech euver groete bedraagt, boeketje de liening vaan Adolf Hendriks un kinderspaorpot is. Allein hub iech gelierd tot Aziatische luij aanders zaake doen es veer Westerlinge en dus un aander benadering vragen. Iech haw miech aonbevole.
Sjonnie wrote: Nu we het toch over de Geusselt hebben ?? Weet iemand of de interland van jong oranje iets opbrengt voor MVV??
Schapendonk wrote:Sjonnie wrote: Nu we het toch over de Geusselt hebben ?? Weet iemand of de interland van jong oranje iets opbrengt voor MVV??
Ik denk dat het meeste in de zakken van de KNVB verdwijnt. In ruil zou ik dan wat penalty's cadeau willen krijgen tegen Aachen Nord :lol:
mvv4ever wrote:Schapendonk wrote:Sjonnie wrote: Nu we het toch over de Geusselt hebben ?? Weet iemand of de interland van jong oranje iets opbrengt voor MVV??
Ik denk dat het meeste in de zakken van de KNVB verdwijnt. In ruil zou ik dan wat penalty's cadeau willen krijgen tegen Aachen Nord :lol:
Die dan mis geschoten worden?? :woohoo:
Jim Cemint wrote: Ik heb gehoord dat we vanaf komend seizoen definitief op kunstgras spelen. En dan bedoel ik dus ook in thuiswedstrijdenIemand dezelfde geluiden vernomen?