Please Log in or Create an account to join the conversation.
Marcel Andrien wrote: Spelers komen en spelers gaan. Volgens mij is het toch echt nooit anders geweest. En ieder jaar weer dat gezeik als er iemand vertrekt en die wordt weer voor rotte vis uitgemaakt...pffff. Het zijn PROFvoetballers. Die voetballen voor hun inkomen. Volgens mij is dat toch redelijk helder. Dus als iemand weggaat is dat omdat hij zich financieel of sportief kan verbeteren of omdat hij een nieuwe impuls nodig heeft. Volgens mij net zoals in de normale maatschappij. Ook daar wisselen mensen wel eens van werkgever. Voetballers zijn net mensen !
En dat geldt ook voor trainers. Dat Ron benaderd wordt kun je hem moeilijk kwalijk nemen. En dat hij wil weten wat anderen te bieden hebben lijkt me ook logisch. Dat zou betekenen dat iedereen die naar MVV komt ook een rotte vis is omdat hij een andere club verlaat. Ik heb toch wel moeite met dit soort standpunten. Besturen komen en besturen gaan, trainers komen en trainers gaan, spelers komen en spelers gaan. En de club blijft bestaan ! Zo was het en zo zal het hopelijk altijd blijven. En dadelijk begroeten we nieuwe mensen en juichen we die toe. En als ze vertrekken zijn het weer verraders... Zo werkt dat blijkbaar.
Ik ben er toch meer een voorstander van dan oud-spelers van ons een warm welkom krijgen in de Geusselt. Laat de andere partij maar zien dat wij anders zijn ! Tenslotte hebben ook diegene die vertrokken zijn ooit onze kleuren met hart en ziel verdedigd....
Maosbrögk wrote: Marcel, ik snap je verhaal wel, maar voor mij is er een groot verschil tussen het verruilen van MVV voor iedere andere club, of MVV verruilen voor dé aartsvijand Aachen-Nord. Dat vind ik een steek in de rug van de fans. Als je een beetje begrip hebt voor de club en de fans, doe je dat niet. Zeker niet als je meerdere aanbiedingen hebt.
Ik weet dat het zo niet werkt in het profvoetbal, maar verwacht alsjeblieft geen vriendelijk ontvangst. Als ze naar Volendam, Heracles of zelfs Venlook waren gegaan: prima! Maar ik heb een bloedhekel aan die geel-zwarten uit Aachen-Nord en alles wat daarmee te maken heeft. Ik heb onze spelers vorig seizoen gesteund, in goede en slechte tijden. Maar nu zijn ze net zo erg een vijand als Ome Nol en co.
Zo werkt het ook in het profvoetbal Marcel, in ieder geval in het (fanatieke) supporterswereldje.
Gohf wrote: Wat een onnodig hoop drama hier. Net alsof van Hyfte en Rutjes niet vervangbaar zijn door MVV. Elsen zou je juist blij mee moeten zijn dat die na Roda vertrekt. Dan ben je er tenminste van af prijzige vent en voor de rest weinig daar.
Tegenwoordig een overvloed aan JL niveau spelers beschikbaar die allang blij zijn dat ze ergens aan de bak kunnen komen.
Stop met die dwaze stemmingmakerij! Er komt geen fusie! Na drie pogingen gaat niemand zich daar nog aan wagen. Het wachten is op welke club als eerste omvalt. Door MVV leeg te zuigen hoopt roda er kennelijk op dat wij dat zullen zijn. Een reden temeer om elke gedachte aan een fusie ver van je af te werpen.edwinjudith777 wrote: Mvv heeft geen andere keus dan stoppen of toch fuseren met onze geliefde Roda jc.
Dit laatste is misschien in sportief op zich nog het beste .
Mvv heeft op betaald voetbal nivo niks meer te zoeken helaas. Ze hebben zelfs geen trainer en geen spelers meer.
Je kunt toch niet met de a jeugd ( derde divisie) in de Jupiler league spelen.