Please Log in or Create an account to join the conversation.
Als dit zo is, dan zou Ron Elsen toch wel gek zijn om naar het gedrocht uit het oosten te gaan. Ik kan me niet voorstellen dat hij daar meer dan dit zou gaan verdienen en een contract voor het leven krijgt.omnisciens wrote: Dat Elsen. 176000 bruto per jaar verdiend bracht ik 3 jaar geleden al naar buiten maar toen werd ik ook voor gek verklaart. Toxh is het zo. Hij heeft een contract voor het leven uit de maffioso tijd
Jacques wrote:Als dit zo is, dan zou Ron Elsen toch wel gek zijn om naar het gedrocht uit het oosten te gaan. Ik kan me niet voorstellen dat hij daar meer dan dit zou gaan verdienen en een contract voor het leven krijgt.omnisciens wrote: Dat Elsen. 176000 bruto per jaar verdiend bracht ik 3 jaar geleden al naar buiten maar toen werd ik ook voor gek verklaart. Toxh is het zo. Hij heeft een contract voor het leven uit de maffioso tijd
Ja, het salaris moest omlaag en nee, de actie kwam vanuit *oda, niet vanuit Ron.tuutsje wrote:Jacques wrote:Als dit zo is, dan zou Ron Elsen toch wel gek zijn om naar het gedrocht uit het oosten te gaan. Ik kan me niet voorstellen dat hij daar meer dan dit zou gaan verdienen en een contract voor het leven krijgt.omnisciens wrote: Dat Elsen. 176000 bruto per jaar verdiend bracht ik 3 jaar geleden al naar buiten maar toen werd ik ook voor gek verklaart. Toxh is het zo. Hij heeft een contract voor het leven uit de maffioso tijd
Dat is ook niet het punt dat hij daar meer gaat verdienen, de issue is dat hij veel minder gaat verdienen bij MVV en daarom ook verder kijkt. Ze hebben bij MVV gewoon gezegd, het is dit salaris of niets. Kiezen of delen dus.
omnisciens wrote: Dat Elsen. 176000 bruto per jaar verdiend bracht ik 3 jaar geleden al naar buiten maar toen werd ik ook voor gek verklaart. Toxh is het zo. Hij heeft een contract voor het leven uit de maffioso tijd
Puime wrote: Wie is er op dit moment eeigenlijk bezig om de selectie en staf voor volgend seizoen vorm te geven? Niemand lijkt me.
Roei baank wrote: Verschillende mensen houden zich hiermee bezig o.a Henny Bastiaans.
Puime wrote: Wie is er op dit moment eeigenlijk bezig om de selectie en staf voor volgend seizoen vorm te geven? Niemand lijkt me.
Anna D. wrote:Roei baank wrote: Verschillende mensen houden zich hiermee bezig o.a Henny Bastiaans.
Hopelijk heeft hij daar dan wel de tijd voor naast zijn drukke baan als ING directeur. Wellicht dat jij ze nog wat tips kunt geven over leuke spelers in Wallonië. Vraag me af of een Patrick Boelen nog steeds voor MVV in Vlaanderen scout nu hij voor Genk werkzaam is. Dan heb ik er niet zo'n vertrouwen in als dat soort personen die andere mensen zijn. Zie ik liever Lanckohr dat bijvoorbeeld doen.
Zou in ieder geval flink wat onrust wegnemen die je voelt toenemen in Maastricht door met het vrijgekomen salaris een echte versterking te presenteren.