Please Log in or Create an account to join the conversation.
Die visie is er wel. Namelijk een Omniclub worden in 2018 zodat we naast belabberd voetbal ook belabberd hockey,volleybal, en honkbal kunnen zien. (Voor de 100 liefhebbers) :lachen:SintServaos wrote: MVV= Mist Vooral Visie
Sjotelsplak wrote:Die visie is er wel. Namelijk een Omniclub worden in 2018 zodat we naast belabberd voetbal ook belabberd hockey,volleybal, en honkbal kunnen zien. (Voor de 100 liefhebbers) :lachen:SintServaos wrote: MVV= Mist Vooral Visie
Wat een vreemde redenatie. Men zet veel politie in omdat men vindt dat het nodig is. Uit het feit dat er dan veel politie is ingezet, baseert hij vervolgens zijn mening dat het blijkbaar nodig is. Een 'self-fulfilling prophecy' noemt men zoiets. Ik zou wel eens willen weten waar zo'n bewering nu echt op gebaseerd is, want ik kan me geen enkele MVV - Oss (of vergelijkbare wedstrijd) voor de geest halen waarbij de politie iets te doen had.Janepie wrote: Roger Bos, hoofdofficier van justitie Limburg, stelt dat de politie tegen grenzen aan loopt. „Als je voor een voetbalwedstrijd 200 mensen inzet, kun je die niet meer gebruiken voor andere zaken in datzelfde weekend. Maar het gaat niet alleen om de grenzen van de politie, ook agenten uit Rotterdam en Breda kunnen immers ondersteuning leveren.
Het gaat vooral om wat maatschappelijk nog verantwoord is om uit te geven aan de veiligheid bij wedstrijden. Zelfs bij niet-derby’s, reguliere duels zoals MVV tegen FC Oss, is veel politie nodig.
Willen we dat als samenleving?”
Kay wrote: want ik kan me geen enkele MVV - Oss (of vergelijkbare wedstrijd) voor de geest halen waarbij de politie iets te doen had.
Inderdaad. Tries stökske...pinobel wrote: Op Maastricht gezien weer een tendentieus stuke van Sjak Planthof. De oetlul weet niet waarhij over praat als hij al begint over ex-spits Reginald Thal. Hij past alles weer aan in zijn straatje: anti-MVV. Vreselijke vent.
link:
gezien.nl/maastricht/sport/opinie-gemeen...eeft-het-weer-gedaan