MVV algemeen
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
Re: MVV algemeen
31 Oct 2018 11:13
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
03 Nov 2018 10:45Dat roepen we al maanden...................
- Tuor
-
- Platinum Member
-
08 Nov 2018 14:02 - 08 Nov 2018 14:06Zelf kwam ik er ook pas enkele jaren geleden tot mijn verbazing achter dat Jao dat is us MVV eigenlijk niet ons officiële clublied is. Voor de liefhebber, dit is het lied dat ooit bedoeld was als clublied (met dank aan de youtube pagina van ik vermoed Houtengerard).
Voor zover ik weet wordt dit zelden tot nooit gedraaid in de Geusselt. Toch zonde, het is een mooi stukje MVV historie.
- RedWhiteArmy
-
- Elite Member
-
- MOF NOT TOF
10 Nov 2018 13:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De_Lange
-
- Away
- Platinum Member
-
12 Nov 2018 12:02Please Log in or Create an account to join the conversation.
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
12 Nov 2018 19:24 - 12 Nov 2018 19:25De_Lange wrote: Is er vrijdagchtend een training? Het staat namelijk (nog) niet op de sit van MVV
Of er vrijdagochtend nog een training is weet ik niet. Ik zag wel een evenement op Facebook voorbij komen (via Trepke B ) over de laatste training voor de wedstrijd tegen Roda op zaterdagochtend om 10.00u.
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
19 Nov 2018 18:03 - 19 Nov 2018 18:05Heeft er iemand na de wedstrijd mvv-roda een zgn. zwart Nike tech fleece vest ergens afgegeven of per ongeluk meegenomen ?
A-side, vak C, Rij 10.
Denk niet dat de volwassenen om ons heen maatje 164-170 past. Bij de info balie is niks terechtgekomen.
Zou erg fijn zijn als deze weer bij mijn dochter terechtkomt !
- MVVke
-
- Away
- Platinum Member
-
19 Nov 2018 18:12Roed en Wit 70 wrote: Ik plaats het even hier.
Heeft er iemand na de wedstrijd mvv-roda een zgn. zwart Nike tech fleece vest ergens afgegeven of per ongeluk meegenomen ?
A-side, vak C, Rij 10.
Denk niet dat de volwassenen om ons heen maatje 164-170 past. Bij de info balie is niks terechtgekomen.
Vrun vaan m'ch höbbe op e steulke links vaan de trappe (vak b dus) wel 'ne donkere jas/ves gevoonde dach iech, mer of dat dee is..??
Iech gaon drachteraon veur d'ch
- MVVke
-
- Away
- Platinum Member
-
20 Nov 2018 11:06 - 20 Nov 2018 11:07MVVke wrote:Roed en Wit 70 wrote: Ik plaats het even hier.
Heeft er iemand na de wedstrijd mvv-roda een zgn. zwart Nike tech fleece vest ergens afgegeven of per ongeluk meegenomen ?
A-side, vak C, Rij 10.
Vrun vaan m'ch höbbe op e steulke links vaan de trappe (vak b dus) wel 'ne donkere jas/ves gevoonde dach iech, mer of dat dee is..??
Iech gaon drachteraon veur d'ch
Roed en Wit 70, 't waor 'nen aandere jas, sorry.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
20 Jan 2019 20:10 - 20 Jan 2019 20:12MVV is niet verantwoordelijk voor wat bezoekers van hun club uitvreten in hun eigen vrije tijd. Sinds wanneer zijn 20 personen representatief voor een hele voetbalclub? Sinds wanneer is iemand privéleven de verantwoordelijkheid van een voetbalclub? Hebben de verdachten überhaupt wel een seizoenkaart? Dit is een maatschappelijk probleem voor de samenleving, niet het probleem van MVV. Door juist hierop officieel te gaan reageren creëer je juist het instituut dat je naam door het slijk haalt.
Dit zijn geweld-sektes, leider of schaapjes, dat is de taak van het Vlaamse/Nederlandse OM uit te zoeken. En werk voor de psychologische hulpverlening. Poging tot doodslag, het aanvallen van burgers, het verstoren van de openbare orde dat mag de rechter bepalen. Hou aub op met van Hooliganisme een extern instituut te maken, het is belachelijk dat hierop gereageerd wordt, je geeft kranten zo alleen maar de erkenning om jouw club door het slijk te halen met vindingrijke titels.
- De_Lange
-
- Away
- Platinum Member
-
20 Jan 2019 20:17Wordt straks elke overtreding of verkeerde verbale uiting waarbij wellicht iemand een ster op de borst heeft of een seizoenkaart in de beurs vervolgd door de club met een persbericht waar mvv afstand neemt en je wellicht een stadion verbod aansmeert
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
20 Jan 2019 21:16Een club draait op sponsoren. Sponsoren die zich verbinden aan de naam MVV. Alles wat er bij en met MVV gebeurd, staat in (in)direct verband met de sponsoren,
Als voorval op voorval zich voordoet, ondanks het wel-niet verhaal, wordt ook de naam van de sponsoren aangetast. Sponsoren, waaronder hele grote, willen zo niet langer aan een club verbonden zijn.
Zonder sponsoren, geen draaiende organisatie. Wanneer zij allemaal weglopen en MVV hierin geen stem laat horen, zijn jullie weer allemaal aan het zeiken dat er geen geld is en we weer voor plek 15 voetballen
Dus lieve mensen, laten we ons eens gaan gedragen. Rust in de club, sponsoren blijven en komen itt gaan en blijven weg. Club wordt zo door een select groepje volledig de nek omgedraaid.
Dus , waarom MVV altijd een statement? Waarom bij andere wedstrijden? Antwoord: sponsoren zijn het hart van de organisatie verdomme!
- Brncic
-
- Platinum Member
-
20 Jan 2019 21:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
21 Jan 2019 09:11Zoals Lijnsje uitlegt moet je als MVV wel reageren, wil je niet de naam krijgen dat je hooliganisme vergoelijkt, wil je niet dat sponsoren en bijvoorbeeld zoals Brncic zegt Genk zelf je aanspreekt en je als club niets gedaan hebt. Hoe reageert MVV? Met een bericht waarin MVV stelt dat het criminele activiteiten afwijst. Lijkt me prima. Waarin MVV stelt dat MVV daar part noch deel aan heeft gehad en een verband met die activiteiten afwijst. Lijkt me toch ook prima. Ik denk, of ik hoop, dat niemand valt over dit stuk, buiten wellicht dat het een enorme open deur is.
Vervolgens een alinea die volledig uitgaat van "mochten er als MVV-fan bekend staande personen bij betrokken zijn geweest". Er wordt niet gesteld dat het MVV'ers waren die de onrust veroorzaakten, er wordt slechts gezegd dat ALS dat zo is, MVV iets gaat doen.
MVV zegt tevens wat het dan gaat doen. En waarschijnlijk vallen daar mensen over. Maar het is echt heel simpel hoor, als de Belgische politie via de Nederlandse politie zich bij MVV meldt om mensen te identificeren, dan kan MVV niet zo heel veel anders dan meewerken. De tekst van MVV schiet dus wellicht sommigen hier in het verkeerde keelgat, maar wat ze beschrijven is simpelweg wat MVV toch al moet doen. Door dat op te schrijven haal je de wind uit de zeilen van de mensen (journalisten) die wellicht de indruk willen wekken dat MVV hier niets aan doet.
Vervolgens nog een zinnetje dat MVV ondersteuning biedt aan aanpakken van crimineel gedrag rond wedstrijden (wederom neem ik aan dat niemand echt over die zin valt) en dat ze veroordelen dat MVV in diskrediet wordt gebracht, en betreuren dat Genk-fans slachtoffer zijn geworden. Tsja, ook prima wat mij betreft.
Kortom, MVV zet in dat bericht enkel wat vanzelfsprekendheden die het toch al vindt en die het toch al moet doen. Meer niet. Je houdt sponsoren tevreden, Genk tevreden, politie tevreden, gemeente tevreden, journalisten kunnen niet gaan roepen dat MVV niets hier aan doet. Dat is gemakkelijk gedaan! Het is een beetje alsof ik hier trots ga vertellen dat ik zaterdag keurig de BTW betaald heb toen ik boodschappen ging doen. Als ik het niet had gedaan, had ik de boodschappen niet meegekregen, maar goed...
Interessant om te zien: in de nieuws-carrousel op mvv.nl zit dit bericht niet. Het staat wel op de site maar komt niet langs bij de zeven (of zo) nieuwsberichten die in de eerste header rouleren. Dat zegt ook wel iets.
Ik geloof persoonlijk niet dat er "een hondertal" MVV-hooligans bezig is geweest, maar er zullen er wel van ons tussen gezeten hebben. Of die een seizoenkaart hebben, of bijvoorbeeld hier al lang een stadionverbod, dat weet ik uiteraard niet. En bussen met uitsupporters aanvallen, dat vind ik laf gedrag. Weten we nog wat wij daar zelf van vonden bij bijvoorbeeld Roda uit in 2014? Helmond uit aantal jaar geleden? RKC uit aantal jaar geleden? Ik vind het in de kern onwenselijk gedrag, jullie toch ook?
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
21 Jan 2019 09:31Please Log in or Create an account to join the conversation.