Please Log in or Create an account to join the conversation.
Zakelijk wrote: Of deze informatie klopt valt natuurlijk niet te controleren, dat er iets aan de hand is betreft nys en gunst snapt iedereen wel.
Maar om dit op een forum te posten, met de naam van Nino erbij? Vragen om nog meer onrust, ook naar de persoon Nino zelf is dit gewoon schadelijk. Al zou je gelijk hebben, ik zou dit persoonlijk niet doen, zeker tegenwoordig waar op social media alles al een eigen leven gaat leiden. Ik hoop maar dat je uiteindelijk ook gelijk hebt, anders zou ik het zeer onsmakelijk vinden.
De tijd zal leren wat er aan de hand is.
Tuor wrote: @Napoleon.
Dank voor je toelichting. Ik ben het voor delen met je eens. Echter, de aanname dat een en ander met cultuur te maken heeft vind ik onnodig en onzinnig. Dus omdat er in Turkije een megalomane dictator aan de macht is betekent dat dat elke Turk die leiding moet geven zo is. Kom op, dat is echt onzin. Evenals dat alle Hollanders gierig zijn en Limburgers achterbaks. En de link met 'een cultuur die vrouwen onderdrukt' en de opvoeding van Usta slaat natuurlijk ook nergens op. Alsof er een verband is tussen de positie van vrouwen in de islam en de trainer van MVV. Goeie genade. In die redenatie moeten we maar snel van alle jeugdtrainers af, die zullen voor een belangrijk deel katholiek zijn, en poeh kleine jongens en katholieken...
Is gewoon onnodig, want je verhaal waarom je Usta geen goede keuze voor MVV vindt is verder duidelijk en helder, zoals de meeste van je posts altijd prima onderbouwd zijn. Kan me ook deels in je verhaal vinden. Ik ben nog steeds benieuwd wat opruiing dan wel niet is, maar goed, daar zullen we nooit achter komen. Feit is dat het in beginsel allemaal een slechte zaak is dit gedoe, en het slecht afstraalt op Usta en de club in het algemeen.
opadiehard wrote: Je hebt helemaal gelijk mede forummer ZAKELIJK,ik vind dat napoleon hier grandioos de mist in gaat.
Napoleon dat je ,,openheid,,van zaken binnen het mvvse geeft is je goed recht,maar namen noemen in dit geval van nino vind ik totaal misplaatst.
Denk je nu echt dat dat nu alles peace en vree word door met naam en toenaam hier op het forum te voorschijn te komen maakt het de hele situatie er echt niet beter op.
Juist op het moment dat onze jeugdspelers hun talenten mogen vertonen, kijk naar last en nino zou het beter zijn om niet met deze negatieve info gebaseerd op een verhaal wel of niet waar naar buiten te komen.
Los van deze vind ik dat mvv grandioos de mist in gegaan is om fuat te benoemen tot hoofdcoach!
Jeetje wat was ik mij gisteren net als vele anderen aan het ergeren over zijn wissels.
Ik zie het voorlopig ook niet veranderen,maar blijf het net als in de tijd van zijn benoeming ergerlijk te vinden dat deze man hier de lakens aan het uitdelen is.
Ik vraag mij echt af of die twee anderen rob en rogier enige betekenis binnen het gebeuren van de technische staf hebben...gr opa.
Napoleon wrote: Er is nu maar 1 juiste beslissing volgens mij dat is zowel Usta als Elsen op non actief zetten en rust in de club terug krijgen zodat we met deze "slappe"groep aan t voetballen krijgen . Ik zou voor de korte termijn Roger Reijners doorschuiven naar hoofdtrainer en ik zou op technisch directeur die positie even los laten en gaan zoeken naar een nieuw gezicht met nieuwe lijnen en met nieuwe contacten