Brncic wrote:webmastersfm wrote: www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastricht-betreurt-uitspraak-fuat-usta
En meneer salemans? Moet usta nou bij je commissie komen? Imogaschade is tegenwoordig ook al een stadionverbod. En dit berokkend grotere schade dan een zonnebrilletje op.
Overdrijf niet zo man. Wat nou imagoschade? Prima bericht van MVV, openheid van zaken en excuses van Usta. Ik heb vuurwerk- of bierbrouwers nog nooit excuses horen maken.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Frank Salemans wrote: Daarbij hebben wij van de KNVB een gedelegeerde bevoegdheid tot opleggen van lokale stadionverboden voor thuis- en uitwedstrijden van MVV aan regelovertredende toeschouwers. Geen landelijke verboden en geen geldboetes.
Het afhandelen van regelovertredend gedrag van staf/spelers/ bestuurders/ directie valt onder de verantwoordelijkheid van de KNVB en niet die van de Commissie Stadionverboden van MVV.
mvvke4life wrote: Ik denk dat het bestuur er bij moet stilstaan dat zonder fans er geen MVV is. De spelers zijn maar passanten, de trainer idem.
Maar zoals het er nu uit ziet gaan we bij slechte resultaten op korte termijn nog meer support verliezen en komen we echt in een neerwaartse spiraal. Minder supporters - minder sponsors - geld problemen.....
Dus ja MVV zal toch iets moeten ondernemen als een groot deel het laat afweten en een ander Deel zich tegen de trainer en bestuur uitspreekt. Nee ik weet het antwoord ook niet maar weet wel dat MVV het zich niet kan permitteren om te gokken op een goede afloop.
Na 25 jaar in goede en slechte tijden naar MVV te komen en de laatste jaren vaak bij vzmvv heb ik de moed verloren. Heb al 2 seizoenen geen sk. En kom alleen nog om te werken bij mvv.
En om mij heen nog veel meer supporters.
Ik ga nu regelmatig bij andere clubs kijken Luik, genk München gladbach. Daar hoef ik me niet te ergeren, wordt je als supporter gewaardeerd en spelen ze goed voetbal. Al zal ik nooit mijn rood/witte hart verliezen. Ik blijf het wel en wee van MVV altijd volgen. Maar het beleid en de vooruitzichten vd toekomst voorspellen niet veel goeds. En zo lang dat niet veranderd zullen we op een enkele opleving na voor de marge spelen.