Please Log in or Create an account to join the conversation.
Hoe weet je dat nou? Er heeft zich nog nooit iemand gemeld met iets van een plan dus is de stelling wat voorbarig.Sjotelsplak wrote: Zolang de club niet aan een type als Wouter Vandenhaute of Isitan Gün wordt overgedragen zal het hier nooit wat worden. Het bestuur van Stichting MVV en de Vereniging MVV willen dat alleen niet beseffen.
Zowel de Stichting als Vereniging MVV spreken al jaren uit dat een overname met meerderheidsbelang niet wenselijk is. Dan is het ook logisch dat er niemand met een plan komt. Daarnaast komt zo iemand ook niet aanwaaien. Daar moet je naar op zoek, gaan vissen, contacten leggen. Met de afwachtende houding van de afgelopen 20 jaar zijn we natuurlijk geen meter opgeschoten. Als je die houding niet veranderd moet je niet verwachten dat we over 5 jaar opeens wel structureel in de Eredivisie staan met een degelijk onderkomen. Het argument dat we liever naar een stabiele Eerste Divisie club willen gaan begrijp ik niet zo goed. Daar we juist al 20 jaar erin bivakkeren met financiele en organisatorische problemen.Boschpoort wrote:Hoe weet je dat nou? Er heeft zich nog nooit iemand gemeld met iets van een plan dus is de stelling wat voorbarig.Sjotelsplak wrote: Zolang de club niet aan een type als Wouter Vandenhaute of Isitan Gün wordt overgedragen zal het hier nooit wat worden. Het bestuur van Stichting MVV en de Vereniging MVV willen dat alleen niet beseffen.
en dan is de vraag wat 'nooit wat worden' betekent. Europees voetbal zal er niet in zitten, met of zonder investeerder. Willen we de club verkopen aan een opportunistische investeerder die er vooral zelf beter van wil worden á la Hogeneist, of iemand die als status symbool een clubje erbij wil doen, á la Korotaev? Dan heb ik liever een stabiele club in de eerste divisie waar we nog jaren heen kunnen gaan. Maar goed, die stabiliteit missen we nu ook nog eens dus ergens snap ik de frustratie wel.
Sjotelsplak wrote:Zowel de Stichting als Vereniging MVV spreken al jaren uit dat een overname met meerderheidsbelang niet wenselijk is. Dan is het ook logisch dat er niemand met een plan komt. Daarnaast komt zo iemand ook niet aanwaaien. Daar moet je naar op zoek, gaan vissen, contacten leggen. Met de afwachtende houding van de afgelopen 20 jaar zijn we natuurlijk geen meter opgeschoten. Als je die houding niet veranderd moet je niet verwachten dat we over 5 jaar opeens wel structureel in de Eredivisie staan met een degelijk onderkomen. Het argument dat we liever naar een stabiele Eerste Divisie club willen gaan begrijp ik niet zo goed. Daar we juist al 20 jaar erin bivakkeren met financiele en organisatorische problemen.Boschpoort wrote:Hoe weet je dat nou? Er heeft zich nog nooit iemand gemeld met iets van een plan dus is de stelling wat voorbarig.Sjotelsplak wrote: Zolang de club niet aan een type als Wouter Vandenhaute of Isitan Gün wordt overgedragen zal het hier nooit wat worden. Het bestuur van Stichting MVV en de Vereniging MVV willen dat alleen niet beseffen.
en dan is de vraag wat 'nooit wat worden' betekent. Europees voetbal zal er niet in zitten, met of zonder investeerder. Willen we de club verkopen aan een opportunistische investeerder die er vooral zelf beter van wil worden á la Hogeneist, of iemand die als status symbool een clubje erbij wil doen, á la Korotaev? Dan heb ik liever een stabiele club in de eerste divisie waar we nog jaren heen kunnen gaan. Maar goed, die stabiliteit missen we nu ook nog eens dus ergens snap ik de frustratie wel.