Please Log in or Create an account to join the conversation.
krampioen wrote: Napoleon schrijft: Ik heb gesproken met mensen en die zeggen dat je met 1 miljoen verhoging van het budget nergens komt. Nee, zegt hij, je hebt minimaal 300 duizend extra nodig. Eh ? Wat zegt hij nu eigenlijk? Waar zit de typefout?
Die man geniet van alle aandacht, maar niemand heeft enig idee wat er van waar is.
Hij zegt dat er een plan moet zijn en dan komt het geld vanzelf? Huh? Alsof dit niet al jaren geprobeerd is.
Ik begrijp dat mensen alle aanknopingspunten zoeken om het voor MVV beter te maken, maar ik begrijp niet dat mensen kritiekloos achter iemand aan lopen die toch al een aantal jaren schreeuwt en zichzelf erg belangrijk vindt. Ik vind het allemaal een beetje op een klucht te gaan lijken. We zullen zien waar het allemaal toe leidt, maar voorlopig ben ik het eens met de forumleden die opteren voor een sterke locale investeerder die de zaak opbouwt en er zelf ook aan mag verdienen.
Aswin wrote:krampioen wrote: Napoleon schrijft: Ik heb gesproken met mensen en die zeggen dat je met 1 miljoen verhoging van het budget nergens komt. Nee, zegt hij, je hebt minimaal 300 duizend extra nodig. Eh ? Wat zegt hij nu eigenlijk? Waar zit de typefout?
Die man geniet van alle aandacht, maar niemand heeft enig idee wat er van waar is.
Hij zegt dat er een plan moet zijn en dan komt het geld vanzelf? Huh? Alsof dit niet al jaren geprobeerd is.
Ik begrijp dat mensen alle aanknopingspunten zoeken om het voor MVV beter te maken, maar ik begrijp niet dat mensen kritiekloos achter iemand aan lopen die toch al een aantal jaren schreeuwt en zichzelf erg belangrijk vindt. Ik vind het allemaal een beetje op een klucht te gaan lijken. We zullen zien waar het allemaal toe leidt, maar voorlopig ben ik het eens met de forumleden die opteren voor een sterke locale investeerder die de zaak opbouwt en er zelf ook aan mag verdienen.
Volgens mij is het vrij simpel.
Er zijn mensen die zeggen dat je met 1 miljoen verhoging van het budget nergens komt. Hij zegt je hebt minimaal 300 duizend meer nodig. Dus 1.3miljoen.
Los van wat je ervan vindt, Napoleon is een ervaren ondernemer met een hart voor MVV.
De meesten van ons hebben hem wel eens gesproken of weten welk bedrijf van hem is. Geloof me, hij zal zijn naam echt niet te grabbel gooien.
Mestreech72 wrote: Hallo Napoleon, Iech kin uuch neet en weet neet wat geer daot. Iech hoop allein dat ut geine groetspraak is en gein loze beloftes. Geen woorden maar daden aub.
Präötsjesmekers höbbe v'r lang genóg beij us clubke gehad.
Charmeur wrote: Mischien dat we medisana nu kunnen aantrekken als hoofdsponsor. Dat zou wat zijn :lachen: