Please Log in or Create an account to join the conversation.
Jim Cemint wrote:Napoleon wrote: Deze Corona crisis verplicht ons om anders naar onze markt te kijken en we kunnen in Maastricht en dus met MVV daar een pionier in worden en een model gaan maken wat velen kunnen gaan volgen. Aanstaande week heb ik met een top ondernemer uit de Quote 500 die ik heel goed ken daar een gesprek over om invulling aan dat model te geven .
Napoleon, ik heb al eens eerder ergens geschreven dat ik je inspanningen op prijs stel. Maar mij is nog steeds niet duidelijk hoe en namens wie jij opereert. Dat gesprek met die Quote 500 ondernemer bijvoorbeeld... doe je dat in opdracht van MVV of op eigen initiatef? En als dat laatste het geval is, wat zijn dan jouw achterliggende bedoelingen? Ik heb het je al eens eerder gevraagd, maar geen duidelijk antwoord ontvangen: ben je gesprekspartner (of zelfs nog meer) van MVV inzake de toekomst van de club? Want je kunt natuurlijk vanalles vinden en doen, maar als MVV daar niet achter staat of er niet serieus op ingaat, dan houdt het wel zo'n beetje op. Heel veel mensen op dit forum hebben min of meer de hoop op jou gevestigd. Ik hoor daar zelf overigens (nog) niet bij. Ik ben meer van eerst zien dan geloven. Maar kun jij de mensen die dus wel de hoop op jou gevestigd hebben ook daadwerkelijk iets bieden? Het komt op mij soms een beetje over als interessant doenerij. Een beetje patserig zelfs. Je hebt het o.a. over bijvoorbeeld een goede kennis uit de quote 500, goede vriend Gunther Thiebaut, bevriende artsen, de zanger van Kensington die je op Curacao tegenkomt... Dat geeft mij soms een nare bijsmaak. Maar begrijp me niet verkeerd... ik wil nogmaals benadrukken dat ik waardeer waar je mee bezig bent. En ik hoop van ganser harte dat ook ik mijn hoop binnenkort definitief op jou kan vestigen!
Jim Cemint wrote: Dank voor je uitgebreide reactie Napoleon. Ik twijfel er absoluut niet of alles klopt wat je geschreven hebt. Dat geloof ik best. Het gaat mij meer erom hoe MVV hier in staat. Zien ze zitten wat jij aandraagt? Staan ze open voor je ideeën? Geven ze je ruimte? Heb je er vertrouwen in dat ze ook daadwerkelijk iets gaan doen met zaken die uit jouw koker komen? Dat blijft vaag vind ik. En ze zullen bij MVV dan ook beslist weten hoe je denkt over Elsen. Heeft er iemand binnen MVV ook daadwerkelijk de ballen om hem buiten te schoppen (of richting een andere functie)? Of beter nog: neemt hij die stap zelf? Want niemand is groter dan de club, zoals je zelf terecht zegt. En andersom dan: staat MVV toe om andere, nieuwe personen toe te laten? Ook als dat gevaar voor eigen positie oplevert bij bepaalde personen? Dat zijn allemaal cruciale zaken. Ik lees vanalles over interessante mensen die zich bij MVV melden, maar simpelweg weer de deur worden gewezen. Dat kan ook met jouw mensen gebeuren. Maar hoe dan ook: keep up the good work napoleon!
middenstip wrote: Dat deze man niet zelf opstapt bewijst wel wat een zelfreflectie hij heeft. Welke mensen bij MVV houden hem dan in het zadel? Is het dezelfde kliek die ook
Ehrens, heeft terug gehaald? Wie weet hier meer van?
ouwe rot wrote: Begroting MVV in het nieuwe seizoen op ietsjes meer als op amateur niveau.
Trainer die te betalen is voor MVV zou onder andere Roel Coumans kunnen zijn.
Dit werd vanavond gevraagd aan Erik Meijer op L1 tv.
Dit zijn berichten waar je niet blij van wordt.
Maar op het moment zou ik al blij zijn als MVV in het nieuwe seizoen nog is.
Napoleon hopelijk maak je het waar !
Vluuzak wrote:ouwe rot wrote: Begroting MVV in het nieuwe seizoen op ietsjes meer als op amateur niveau.
Trainer die te betalen is voor MVV zou onder andere Roel Coumans kunnen zijn.
Dit werd vanavond gevraagd aan Erik Meijer op L1 tv.
Dit zijn berichten waar je niet blij van wordt.
Maar op het moment zou ik al blij zijn als MVV in het nieuwe seizoen nog is.
Napoleon hopelijk maak je het waar !
Wat had je dan verwacht in deze Corana-ellende, zal bij andere clubs niet anders zijn, word verwacht dat sommige clubs nog helemaal niet meer zullen starten aan het nieuwe seizoen of de winterstop niet gaan halen.