dreekemvvke wrote: Als je de juiste mensen binnen haald wel heb je bij Ajax enkele jaren geleden zien maar je wel de moed en lef hebben om dat te doen
Please Log in or Create an account to join the conversation.
dreekemvvke wrote: Daar hebben ze mij niet voor nodig ,maar mensen zoals napoleon die denk ik de mogelijkheden heeft en ik ondersteun zijn ideeën meer niet ik geef alleen maar aan dat er een hoop moet veranderen willen wij mvv nog terug zien op een hoger niveau.is het nu duidelijk voor je .
Napoleon wrote: Het kost een berg energie ...tijd en geld zonder dat ik er persoonlijk iets aan heb. Maar de voldoening haal ik uit de enorme support en commitment die ik krijg van heel velen die weten wat allemaal speelt en leeft . We maken stappen in dat proces maar lopen ook zeker nog tegen hobbels aan , logisch ....maar dat is ook de sport , het is een wedstrijd en we gaan hem voor MVV winnen ...hoe dan ook !
Kijk je moet je afvragen wat je liever ziet of hoort het interview van manager a.i Frans Erens op MVV TV gister en vandaag of de power en wilskracht en drive die ik met jullie deel . Want alles wat ik zeg of schrijf is 100 procent zoals het is of loopt ...ik ben niet de man die in sprookjes geloof ik ben de persoon die doet wij hij beloofd en dat waarmaakt , ongeacht de tijd of prijs die me dat kost ... MVV heeft me veel gebracht en nu doe ik dat terug voor de club en ik zet alles in wat ik ter beschikking heb ...en hele batterij aan toppers , de beste van de beste , mensen die aantoonbaar succesvol zijn geweest op hun vakgebied , geen kruimeldiefjes of zelfbenoemde directeurtjes maar mensen met een staat van dienst daar zeg je U tegen !
Napoleon wrote: en hele batterij aan toppers , de beste van de beste , mensen die aantoonbaar succesvol zijn geweest op hun vakgebied , geen kruimeldiefjes of zelfbenoemde directeurtjes maar mensen met een staat van dienst daar zeg je U tegen !