Please Log in or Create an account to join the conversation.
Roed en Wit 70 wrote: Dus Noor komt wel uit jouw "stal" Napoleon als ik jouw reactie lees ?
Kloeteklaos wrote:Roed en Wit 70 wrote: Dus Noor komt wel uit jouw "stal" Napoleon als ik jouw reactie lees ?
Dat is niet het geval.
Napoleon wrote:Boys_in_Red wrote: Het Linkedinprofiel van Erik Noor: https: www.linkedin.com/in/erik-noor-375359101/?originalSubdomain=nl
Wel een goed profiel die gast, wel commercie en functie die hij langer gedaan heeft, en geen binding met MVV
als dit klopt dan neem ik mijn petje af voor bestuur ... dat is een mooi begin voor een nieuw MVV , en hopelijk krijgt Eric vat op het old boys network en kunnen we stappen gaan maken
Medusa wrote: Ik keek even op de Linkedin van de beoogde nieuwe directeur Erik Noor. Hij heeft 'de x-factor', schrijft ie zelf, dus aan zelfvertrouwen heeft deze man geen gebrek (...).
Nu keek ik even bij z'n interesses - onderwerpen/groepen die hij volgt - en daar zijn bijna alle BVO's terug te vinden. Interessant genoeg volgt hij ook de groep 'Lommel SK businessclub' en 'City Football Club', en dat springt eruit, omdat hij verder niet veel meer volgt dan de Nederlandse voetbalclubs.
City Football Club is de holding achter ManCity en heeft vorige week SK Lommel overgenomen. Hier een goede analyse waarom City Football Club Lommel heeft overgenomen: sporza.be/nl/2020/05/11/-city-group-haal...denen~1589213328044/
1+1=2? Puur gerucht maar ik zag meteen die connectie en vind het wel opvallend. En dat zou verklaren waarom je een Streppel kan halen en waarom de geruchten over investeerders steeds vaker klinken.
Draankörgel wrote: Als de plannen van Napoleon binnen MVV net zo concreet zijn als hier, dan valt er niet veel mee te beginnen voor MVV.
Zoals gezegd had ik best wel wat vertrouwen in de ideeën en plannen van Napoleon, maar met een aantal post van hem en het negeren van vragen/kritiek betwijfel ik dit allemaal ten zeerste. Het lijkt voor mij steeds meer en meer op populistisch geschreeuw. Waarbij het voornamelijk gaat om zieltjes winnen en zondebokken aanwijzen. Een heel herkenbaar fenomeen binnen de politiek. Het van de daken schreeuwen. Schreeuwen wat het bestuur/coalitie allemaal verkeerd doet, maar geen concrete ideeën en plannen aandragen. En volgens mij beginnen steeds meer mensen dit gevoel te krijgen.
Ik ga de vragen niet eens meer stellen aan Napoleon. Dit is al tig keer gebeurt op het forum. Antwoorden komen er niet.
jovkle wrote:Draanörgel, jij schreeuwt het van de daken en schreeuwt wat Napoleon allemaal verkeerd doet, maar zelf concrete ideeën en plannen aandragen, ho maar.jovkle wrote:Draankörgel wrote: Als de plannen van Napoleon binnen MVV net zo concreet zijn als hier, dan valt er niet veel mee te beginnen voor MVV.
Zoals gezegd had ik best wel wat vertrouwen in de ideeën en plannen van Napoleon, maar met een aantal post van hem en het negeren van vragen/kritiek betwijfel ik dit allemaal ten zeerste. Het lijkt voor mij steeds meer en meer op populistisch geschreeuw. Waarbij het voornamelijk gaat om zieltjes winnen en zondebokken aanwijzen. Een heel herkenbaar fenomeen binnen de politiek. Het van de daken schreeuwen. Schreeuwen wat het bestuur/coalitie allemaal verkeerd doet, maar geen concrete ideeën en plannen aandragen. En volgens mij beginnen steeds meer mensen dit gevoel te krijgen.
Ik ga de vragen niet eens meer stellen aan Napoleon. Dit is al tig keer gebeurt op het forum. Antwoorden komen er niet.
Draankörgel, Kloeteklaos, Vreigeleer & Zeikbak: 't is oach noets good beij uuch kliekske, en mèr op Napoleon blieve "sjete" en aofzeike. Komp zèllus 'ns mèt get zinnigs of sodemieter heij op.