jovkle wrote:Draankörgel wrote: Als de plannen van Napoleon binnen MVV net zo concreet zijn als hier, dan valt er niet veel mee te beginnen voor MVV.
Zoals gezegd had ik best wel wat vertrouwen in de ideeën en plannen van Napoleon, maar met een aantal post van hem en het negeren van vragen/kritiek betwijfel ik dit allemaal ten zeerste. Het lijkt voor mij steeds meer en meer op populistisch geschreeuw. Waarbij het voornamelijk gaat om zieltjes winnen en zondebokken aanwijzen. Een heel herkenbaar fenomeen binnen de politiek. Het van de daken schreeuwen. Schreeuwen wat het bestuur/coalitie allemaal verkeerd doet, maar geen concrete ideeën en plannen aandragen. En volgens mij beginnen steeds meer mensen dit gevoel te krijgen.
Ik ga de vragen niet eens meer stellen aan Napoleon. Dit is al tig keer gebeurt op het forum. Antwoorden komen er niet.
Draankörgel, Kloeteklaos & Zeikbak: 't is oach noets good beij uuch kliekske, en mèr op Napoleon blieve "sjete" en aofzeike. Komp zèllus 'ns mèt get zinnigs of sodemieter heij op.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Vrijgeleer wrote: Er zijn op deze aardkloot genoeg voorbeelden van groepen mensen die achter een ander zijn aangelopen en achteraf pas inzagen dat dat wellicht niet heel handig was...
Draankörgel wrote: Jovke, rustig rustig. Volgens mij heb ik vele malen hier gemeld dat ik best wel veel vertrouwen had in de plannen en ideeën van Napoleon. Ook al ben ik niet op de hoogte van deze plannen. De passie en energie die Napoleon erin steekt bewonder ik. Vandaar mijn vertrouwen. Maar als stelselmatig vragen worden genegeerd en nu geruchten meteen worden afgekraakt dan heb ik mijn twijfels erover. Niet raar toch?
Er is vaak genoeg geprobeerd om hier het gesprek aan te gaan over ideeën van Napoleon. Want een combinatie van het huidige MVV samen met wellicht plannen van Napoleon zie ik nog altijd best zitten.
jovkle wrote:Draankörgel wrote: Jovke, rustig rustig. Volgens mij heb ik vele malen hier gemeld dat ik best wel veel vertrouwen had in de plannen en ideeën van Napoleon. Ook al ben ik niet op de hoogte van deze plannen. De passie en energie die Napoleon erin steekt bewonder ik. Vandaar mijn vertrouwen. Maar als stelselmatig vragen worden genegeerd en nu geruchten meteen worden afgekraakt dan heb ik mijn twijfels erover. Niet raar toch?
Er is vaak genoeg geprobeerd om hier het gesprek aan te gaan over ideeën van Napoleon. Want een combinatie van het huidige MVV samen met wellicht plannen van Napoleon zie ik nog altijd best zitten.
Wat bedoel je nou? je schrijft: Volgens mij heb ik vele malen hier gemeld dat ik best wel veel vertrouwen had in de plannen en ideeën van Napoleon."
Vervolgens schrijf jij: Ook al ben ik niet op de hoogte van deze plannen.
Wellicht KAN Napoleon op dit moment zijn kaarten, tactisch gezien, niet open op tafel leggen omdat hij nog altijd "on speaking terms" is met meerdere partijen.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de komst van Erik Noor, en wellicht ook Júrgen Streppel, onderdeel zijn van de plannen van Napoleon.
jovkle wrote:Draankörgel wrote: Jovke, rustig rustig. Volgens mij heb ik vele malen hier gemeld dat ik best wel veel vertrouwen had in de plannen en ideeën van Napoleon. Ook al ben ik niet op de hoogte van deze plannen. De passie en energie die Napoleon erin steekt bewonder ik. Vandaar mijn vertrouwen. Maar als stelselmatig vragen worden genegeerd en nu geruchten meteen worden afgekraakt dan heb ik mijn twijfels erover. Niet raar toch?
Wat bedoel je nou? je schrijft: Volgens mij heb ik vele malen hier gemeld dat ik best wel veel vertrouwen had in de plannen en ideeën van Napoleon."
Wellicht KAN Napoleon op dit moment zijn kaarten, tactisch gezien, niet open op tafel leggen omdat hij nog altijd "on speaking terms" is met meerdere partijen.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de komst van Erik Noor, en wellicht ook Júrgen Streppel, onderdeel zijn van de plannen van Napoleon.
Zakelijk wrote:jovkle wrote:Draankörgel wrote: Jovke, rustig rustig. Volgens mij heb ik vele malen hier gemeld dat ik best wel veel vertrouwen had in de plannen en ideeën van Napoleon. Ook al ben ik niet op de hoogte van deze plannen. De passie en energie die Napoleon erin steekt bewonder ik. Vandaar mijn vertrouwen. Maar als stelselmatig vragen worden genegeerd en nu geruchten meteen worden afgekraakt dan heb ik mijn twijfels erover. Niet raar toch?
Ik vraag me af hoe je erbij komt dat Noor en Streppel uit de koker van Napoleon komen? Ik maak uit al zijn post juist hele andere conclusies. Voor mijn gevoel
hopen mensen juist teveel op een Napoleon. Mensen willen dat er iets gaat veranderen. Ik bewonder de inzet van Napoleon. Het hele gedoe alsof hij de verlosser is van MVV of eventueel een andere voetbal club.. dat is niet mijn type bloedgroep. In mijn optiek klinkt het soms als enorm grote luchtkastelen. Daarbij vind ik het vrij opvallend dat het bestuur alles goed doet, en de directie werkelijk alles fout.
Kerkradenaar wrote:Vrijgeleer wrote: Er zijn op deze aardkloot genoeg voorbeelden van groepen mensen die achter een ander zijn aangelopen en achteraf pas inzagen dat dat wellicht niet heel handig was...
Ik wil hier wel op reageren (buiten het andere clubs topic), mocht dat niet gewenst zijn, verwijder het maar.
Ik heb best respect voor hoe MVV het financieel op orde heeft i.t.t Roda.
Een welgemeend advies: Vergooi dat niet door achter een "messias" aan te lopen, want je ziet bij Roda wat er gebeurt en je vergooit wat je in 10 jaar opgebouwd hebt even makkelijk in 2 jaar weg.
Liever kleine stapjes met wel eens wat terugslagen, maar uiteindelijk is dat i.m.o. veel beter dan jezelf blij maken met een dooie mus.
Nu zeg ik niet dat Napoleon een charlatan is. Maar ik zie ook dat er geen concrete antwoorden gegeven op (mijn) vragen. Daarnaast veel gepraat over hoe goed en innovatief zijn visie is. Maar niet wat zijn visie is en hoe dat bewerkstelligd wordt.
Wie weet is het wel de redder in nood en heb ik ongelijk, maar helaas heb ik bij ons gezien hoe het mis het kan gaan door achter mensen met een vlotte babbel aan te lopen.