Please Log in or Create an account to join the conversation.
Driver wrote: Wat blijft dit toch een verschrikkelijke krant, ze willen even nog Mvv aanpakken en een verkeerde beeldvorming geven, waarom?
Kotspoejer wrote: Staat gewoon (voor iedereen zichtbaar) in de krant hoor!
Frank Salemans wrote: Is dat artikel nu zo erg? De kop en inhoud van het artikel komen niet echt overeen, inderdaad. De kop is suggestief, maar de inhoud is toch vrij genuanceerd. En ook de podcast vond ik niet zo negatief als hier gesuggereerd. Oké er wordt in een oude-jongens-krentebrood-sfeer wat lacherig gedaan, maar dat gebeurt bij alle onderwerpen die aan de orde zijn gesteld. En de realiteit is soms ook wel zodanig dat er grapjes over gemaakt mogen worden. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat De Limburger er belang bij heeft negatief te zijn over MVV. De realiteit bij de Limburgse profclubs vraagt toch ook om een wat kritische houding?
Schapendonk wrote:Driver wrote: M.a.w. zolang MVV eerste divisie blijft, en er geen geld is, wordt er op neer gekeken, en afgekraakt tot op het bot.
Vergeet jij niet ff dat er al jarenlang wanbeleid wordt gevoerd bij #oda en de gemeente Kerkrade en Fortuna 3 jaar gelden op sterven na dood was?
Berichtgeving dient t.o.v. de zuidelijke BVO's objectief te zijn.
jovkle wrote:Ik vergeet dit niet, of ben dit niet vergeten, maar hier lees je bijna nooit iets over. Ik heb de afgelopen 20 jaar helaas wel genoeg over MVV gelezen. En daar was niet veel goeds bij. Maar ja, welk nieuws is goed. Als er niets te zeuren valt, is er geen nieuws. Of het moet al over de oogappel van de Limburger en L1 gaan, want hierover mag natuurlijk niet gezeurd worden.Schapendonk wrote:Driver wrote: M.a.w. zolang MVV eerste divisie blijft, en er geen geld is, wordt er op neer gekeken, en afgekraakt tot op het bot.
Vergeet jij niet ff dat er al jarenlang wanbeleid wordt gevoerd bij #oda en de gemeente Kerkrade en Fortuna 3 jaar gelden op sterven na dood was?
Berichtgeving dient t.o.v. de zuidelijke BVO's objectief te zijn.