mvv supporter wrote: vuile stoeltjes in de geuselt is heel normaal net zoals de manier dat MVV doet communiceren. AMATEURISTISCH TEN TOP. Volgens mij heb ik op dit forum de afgelopen 3 jaar hier al een probleem van gemaakt. Ik snap dat stoeltjes niet de PRIO heeft maar de mensen in het kantoor zijn NIET de mensen die er horen te zitten. Het is jaar in jaar uit een DRAMA. En maar constant met het excuus komen het is een stagaire of er werken niet genoeg mensen. DIE WERKEN ER VERDOMME AL 5 JAAR NIET. Het is onbegrijpelijk dat dit NOOIT veranderd. iedere directeur van MVV moet dit toch inzien. Of moeten we eerst 20 directeuren gehad hebben voordat er eindelijk iemand zijn ogen open doet.
Tja het is waar je je druk om maakt, dat klopt.................. stoeltjes zijn niet belangrijk.
Maar het mogen duidelijk zijn dat het kantoor niet goed functioneerd. al een jaar of 5........................ en dat we niet kunnen / mogen verwachten dat het op andere fronten beter wordt als de basis niet eens staat.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Beppie Krab wrote:Napoleon wrote: Zoals ik al aangaf ...vieze stoeltjes neem ik al voor lief bij MVV..maar de foto’s die ik heb gezien hier is echt bizar !!
De reactie van MVV vandaag hadden ze ook beter niet kunnen doen ...en zeker de opmerking dat tribunes vergeten zijn en andere dubbel !!
Maar goed als het al niet lukt ook onder de nieuwe algemeen directeur Noor om bij de eerste match een paar honderd mensen gewoon een nette plek te geven dan hoeven we echt niet veel woorden vuil te maken ( toepasselijk hier) aan de rest van het wel en wee van de club !!
Als we eens zaken waar we controle over hadden om die goed uit te voeren dan maakte we kleine stapjes maar het fout percentage is zo enorm hoog , de slordigheden volgen elkaar in een rap tempo op !!
Eigenlijk is t uitzichtloos als je t samenvat ...
Erg negatief weer deze reactie en overigens ook totaal nutteloos om te plaatsen hier.
Het is absoluut belachelijk dat M.V.V. het nog niet eens voor elkaar kan krijgen om iedereen een schone plek te bieden. Maar is dat ooit anders geweest?
Verder is deze kwestie absoluut geen reden voor een persoonlijke aanval op Noor.
Geef deze AD eens een tijdje de kans om zijn taken goed uit te voeren. En mocht je dan commentaar (over zinnige en functie gerelateerde zaken) hebben, spreek de man aan ipv zinloze berichten op social media te plaatsen.
En noe gewoen weer lekker weijer mit positiviteit en 3 punt veur de jongens zondag!
in vak A waren ze in elk geval wel schoon.Boer458 wrote: Waren de stoeltjes op de hoofdtribune dan wel schoongemaakt ?
Kotspoejer wrote: Ik heb wel eens vernomen dat de stoeltjes zó oud en verweerd zijn dat écht schoonmaken niet meer helpt! Áls dit zo is, waarom communiceert MVV dit dan niet. Dit zou een hoop onvrede kunnen wegnemen en zo ligt dan de bal dus weer bij de sportminnende gemeente Maastricht.
dreekemvvke wrote: Ik begin steeds meer te geloven dat we door bestuur en directie van mvv aan het lijntje worden gehouden ,jehoort niks van Eric Noor niks van onze technische directeur en van onze voorzitter al helemaal niks allemaal lucht en verder niets .en wij maar geloven dat ze met van alles bezig zijn ,Het is weer net als vroeger en dat duurt nou al 50 jaar.er moeten mensen komen die er geld in willen pompen en al die zakkenvullers de straat op sturen ,want anders wordt het nooit meer wat met onze trots uit Maastricht .