Please Log in or Create an account to join the conversation.
Jim Cemint wrote: Mooie woorden van Frank van Meurs. Prima partner ook voor MVV. Alleen die prachtige spelersbus al... sjevraoje! Misschien ga ik nu vloeken in de kerk... maar wat als zoon Lars straks toch niet goed genoeg blijkt te zijn? Wat als gezegd moet worden, "sorry Lars, we gaan niet met je door"? Gaat dat mooie partnerschap dan standhouden? Ik kan overigens niet beoordelen of Lars wel of niet goed genoeg is. Ik heb hem nog nooit zien spelen. Maar ik vind het toch een beetje dubbel allemaal... vader sponsor en zoon speler. Hopelijk gaat dit in de toekomst geen conflicten opleveren.
Sjappie wrote:Jim Cemint wrote: Mooie woorden van Frank van Meurs. Prima partner ook voor MVV. Alleen die prachtige spelersbus al... sjevraoje! Misschien ga ik nu vloeken in de kerk... maar wat als zoon Lars straks toch niet goed genoeg blijkt te zijn? Wat als gezegd moet worden, "sorry Lars, we gaan niet met je door"? Gaat dat mooie partnerschap dan standhouden? Ik kan overigens niet beoordelen of Lars wel of niet goed genoeg is. Ik heb hem nog nooit zien spelen. Maar ik vind het toch een beetje dubbel allemaal... vader sponsor en zoon speler. Hopelijk gaat dit in de toekomst geen conflicten opleveren.
Zou dit ook gelden voor de skybox die gehuurd word door vader van Koen Kostons..?
Denk dat je blij moet zijn dat dergelijke bedrijven iets willen doen voor MVV, ongeacht of hun zoon wel of niet bij MVV speelt.
En ja, het kan ophouden zodra de betreffende speler weg is, maar is dat niet met veel voetbalclubs zo?
Hill28 wrote: Zou MVV Basic Fit al benaderd hebben om in te stappen als sponsor? Dat zou toch ideaal zijn nu Basic Fit letterlijk in de Geusselt zit. Spelers zouden daarbij de ideale ambassadeurs zijn voor Basic Fit...win-win
MVV86 wrote:Hill28 wrote: Zou MVV Basic Fit al benaderd hebben om in te stappen als sponsor? Dat zou toch ideaal zijn nu Basic Fit letterlijk in de Geusselt zit. Spelers zouden daarbij de ideale ambassadeurs zijn voor Basic Fit...win-win
Goede ontwikkeling dat er een grote fitness keten in de Geusselt zit. Daar moet toch minimaal een barterdeal uit te halen zijn zodat (jeugd)spelers daar kunnen sporten.
LRB wrote:MVV86 wrote:Hill28 wrote: Zou MVV Basic Fit al benaderd hebben om in te stappen als sponsor? Dat zou toch ideaal zijn nu Basic Fit letterlijk in de Geusselt zit. Spelers zouden daarbij de ideale ambassadeurs zijn voor Basic Fit...win-win
Goede ontwikkeling dat er een grote fitness keten in de Geusselt zit. Daar moet toch minimaal een barterdeal uit te halen zijn zodat (jeugd)spelers daar kunnen sporten.
Basic-Fit heeft net na 8 jaar (2011-2019) hun samenwerking met ADO Den Haag beeindigd en het is niet te verwachten dat men nu met MVV in zee gaat.
Voordat ze hun derde in Maastricht (in de Geusselt) openden en ik ervan wist, heb ik dit al een tijdje terug bij het bestuur aangedragen.
Jammer maar helaas...wel fijn dat iedereen meedenkt ! :applaus: :thumbsup: :applaus: