MVV algemeen
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
Re: MVV algemeen
02 May 2014 16:54Bij de verkoop van Labylle ging op het forum rond dat er nog 600.000 euro zou openstaan bij het spelersfonds. Hier word echter geen duidelijkheid over gegeven door MVV.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
02 May 2014 19:09Inderdaad hoeveel is nu betaald en hoeveel staat er dan nog open?
Openheid van zaken moest er toch komen volgens het nieuwe bestuur?
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
03 May 2014 08:28 - 03 May 2014 08:29Maatschappelijk: Ja
Jeugdopleiding???
Financieel???
Sportief???
Transparantie???
Sponsorbeleid???
Communicatie???
Supportersbeleid??
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
03 May 2014 09:31Ironisch hé....notabene Jonge eist nog geld via een contract die nooit gesloten mocht worden :puke:
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
03 May 2014 11:19 - 03 May 2014 11:20Hij en de rest van dit 'bestuur' komen hier veel te makkelijk mee weg. Maar als een stel glibberige mafiose palingen hebben ze zichzelf goed ingedekt en zijn ze ongrijpbaar. :puke:
SPELERSFONDS
Er heerst nogal wat onduidelijkheid omtrent het spelersfonds. Hopelijk geeft de volgende berichtgeving duidelijkheid. In het spelersfonds, met aan het hoofd Nol Hendriks, is een aantal spelers van MVV Maastricht ondergebracht. Het spelersfonds staat juridisch los van MVV Maastricht, dat een vrijblijvend samenwerkingsverband met het fonds aangaat. Management en trainers nemen autonoom beslissingen aangaande de selectie en het staat hen vrij buiten het fonds om spelers aan te trekken. Mits dit budgettair mogelijk is natuurlijk.
Er vindt maandelijks overleg plaats tussen het spelersfonds en MVV Maastricht. Dat wil zeggen tussen enerzijds Nol Hendriks en anderzijds Ron Elsen, René Trost en bestuursvoorzitter Paul Rinkens. Geen van de oud-bestuursleden van MVV Maastricht noch Nico Jongen is (in)direct verbonden aan het fonds. Oud-voorzitter Joseph Goumans is als Nol Hendriks’ privé-advocaat zijdelings betrokken bij de aan- en verkoop van spelers. Goumans is louter persoonlijk aan Hendriks gelieerd en niet aan het spelersfonds.
- OOFUS!
-
- Premium Member
-
03 May 2014 11:31MVV heeft 3 personeelsleden ontslagen.
Het gaat om 2 kantoormedewerkers, en een medewerker van trainingscomplex Klein Geusselt.
Volgens directeur Frans Erens is het ontslag onderdeel van de grote bezuinigingsoperatie die MVV heeft ingezet. De club brengt de begroting voor het komende seizoen terug van 2,9 miljoen naar 2,4 miljoen. MVV sloot het vorige seizoen af met een verlies van bijna een half miljoen.
bron: L1
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
04 May 2014 21:51Het contract van assistent-trainer Edwin Hermans van MVV wordt niet verlengd. Belangrijkste reden is dat de Maastrichtse eerstedivisionist voor komend seizoen de buikriem nog strakker moet aantrekken. De bezuinigingen vinden ook hun weerslag elders binnen de club. Zo heeft materiaalman Frank Huismans te horen gekregen dat ontslag voor hem wordt aangevraagd. Hij is al meer dan 20 jaar aan de club verbonden en in Klein Geusselt en stadion De Geusselt een bekend figuur. Ook op kantoor wordt afscheid genomen van twee medewerkers. Van een van hen loopt het contract af. De ander wordt om economische redenen ontslagen.
MVV bestuurslid Maurice Olivers bevestigt dat beide volgend seizoen niet meer in dienst zijn van de Maastrichtse voetbalclub. "Leuk is anders", zegt Olivers. "Het is aan ons beslissingen te nemen om de club gezond te houden. Bij het ontslaan of niet verlengen van contracten van medewerkers is dat niet prettig. "Hoe het gemis van de materiaalman Frank Huismans opgevangen kan worden is voor dit moment niet duidelijk. Olivers: "Voor de toekomst hopen we op kunstgras in het stadion. Als dat er komt, kunnen we afscheid nemen van Klein Geusselt. Dat levert flink wat minder kosten op.
www.maastricht.gezien.nl
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
05 May 2014 08:25 - 05 May 2014 08:29KLAP Coach die op punt staat om diploma te halen, moet vertrekken
Hermans weg als assistent,
onrust MVV over premies
door Roel Wiche
MAASTRICHT - Edwin Hermans moet na dit seizoen vertrekken als assistent-coach van MVV. De ex-prof had ambities om hoofdtrainer te worden bij de Maastrichtse club, mocht ook op kosten van MVV de cursus volgen, maar moet nu op zoek naar een andere werkgever.
Voor Hermans, die vier seizoenen onder contract stond bij MVV, kwam het besluit als een donderslag bij heldere hemel. ,,Drie weken geleden mocht ik nog in een gesprek mijn visie over het hoofdtrainerschap geven. Binnenkort hoop ik het diploma te krijgen. En dan krijg ik nu te horen dat mijn contract niet verlengd wordt. Vreemd." Volgens Hermans gaf MVV 'financiële redenen' op als motivatie voor het besluit. Voorzitter Paul Rinkens zegt dat Hermans eerder dit seizoen een verlaagde aanbieding heeft gekregen, maar die heeft afgewezen. Hermans: ,,Dat klopt. Ik kon bijtekenen, maar dan moest ik al vanaf de winterstop inleveren. Dat zag ik ik niet zitten." Volgens Rinkens is MVV van mening dat Hermans nog niet klaar is voor de job van hoofdtrainer. ,,Hij is nog niet ervaren genoeg. Het komt te vroeg. "MVV lijkt nu af te koersen op een constructie met Ron Elsen als hoofdcoach, met Erik Meijer en Koen Daerden als assistenten.
Intussen is er binnen de club behoorlijke onrust ontstaan. In het kader van de zware bezuinigingen (een half miljoen) moeten materiaalman Frank Huismans en perschef Ilse Leevels vertrekken. Bovendien is er een dispuut tussen het bestuur en spelersgroep over premies in het in het bekertoernooi. De spelers stellen dat er een premie was beloofd na de stunt tegen ADO Den Haag. Volgens Rinkens zou die premie echter pas uitbetaald worden als MVV bij de amateurs van JVC Cuijk zou winnen. De ploeg leed daar echter en pijnlijke nederlaag.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
05 May 2014 09:49Frank heb ik nooit direct mee te maken gehad, ik ken hem van gezicht maar meer niet. Edwin idem.
Voor allen persoonlijk natuurlijk erg vervelend. Hoop dat ze ander werk kunnen vinden.
In de gevallen Frank en Ilse zal MVV wel gewoon de werkzaamheden moeten verrichten die deze mensen deden. Iemand enig idee hoe MVV dat denkt op te lossen? Dat kunstgras ligt er nog lang niet.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
05 May 2014 10:14"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- MVVNaoVaore
-
- Junior Member
-
05 May 2014 10:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
05 May 2014 11:12Roei baank wrote: Volgens de Spa Monopole bron zou het kunstgras wel eens voor aanvang van het nieuwe seizoen liggen.
Ok, vergeet mijn vorige opmerking in dat geval!

- Jacques
-
- Platinum Member
-
05 May 2014 11:15Die schuld heeft MVV bij een rechtspersoon, niet bij een privépersoon. Dus er gebeurt helemaal niets met die schuld bij overlijden van Hendriks. Blijft gewoon staan.MVVNaoVaore wrote: Meneer Hendriks is al op leeftijd, 77 jaar dacht ik. Wat gebeurt er eigenlijk met de schuld als hij voor de hemelpoort staat bij Petrus?
Met een beetje geluk is er met de persoon die het eigendom en/of bestuur van deze rechtspersoon zal overnemen, beter te praten dan met Hendriks, en kunnen we een voor MVV gunstigere regeling treffen. Maar reken daar maar niet op.
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
05 May 2014 11:31Maar goed, hopen op het beste! Ik denk dat er wel mogelijkheden zijn. Kunstgras is een goede eerste stap.
- Smirnoff
-
- Senior Member
-
05 May 2014 11:39De laatste wedstrijd van het seizoen tegen Jong PSV was Ten Cate - Greenfields ook aanwezig op de reclameborden .
Deze partij zal de mat zeker gaan neerleggen, in 2 weken kunnen ze een mat speelklaar hebben.