MVV algemeen
- Jacques
-
- Platinum Member
-
Re: MVV algemeen
29 Sep 2014 09:00*Bannier komt overigens, als ik me niet vergis, van de kanten van Beek ergens.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- middenstip
-
- Platinum Member
-
29 Sep 2014 12:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
29 Sep 2014 12:56middenstip wrote: Bannier is geboren en getogen, op het volksplein in maastricht.
Is John neet gewoen 'ne rasechte Sjeng ('t gezeik op M.V.V. eve vergetende) en 't broor vaan Tempeleer Guy Bannier?
- Jacques
-
- Platinum Member
-
29 Sep 2014 13:18middenstip wrote: Bannier is geboren en getogen, op het volksplein in maastricht.
Ah excuus, dan vergis ik me dus wel :lol:
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
01 Oct 2014 15:36Woensdag 01 oktober 2014
De selectie van MVV Maastricht herbergt sinds deze week, naast jeugdinternational Alessio Alessandro (België), twee nieuwe internationals. Hawbir Moustafa wekte met zijn optredens tot nu toe de interesse van de Irakese voetbalbond en ontving een uitnodiging voor twee vriendschappelijke wedstrijden. Gianluca Maria werd uitgenodigd door de Antilliaanse Voetblabond om drie wedstrijden te spelen om de Caribbean Cup.
Hawbir Moustafa zal bij de selectie van het Irakese Elftal zitten, dat op 10 oktober tegen Yemen speelt en op 14 oktober tegen Bahrein. Hij zal zich op 8 oktober in Bagdad mogen melden.
Gianluca Maria vertrekt rond die datum naar Willemstad en reist vervolgens met het nationale team af naar Guadeloupe.
Van september tot november zijn op de officiële FIFA-kalender data gereserveerd voor de voorrondes van de Caribbean Cup, waaraan 28 Caribische landen zullen deelnemen. De nummer 1 van deze kwalificatie classificeert automatisch voor de Copa de America 2016 in de Verenigde Staten. Aan deze Copa de America nemen 10 Zuid-Amerikaanse landen deel en zes CONCACAF landen. Curacao is zelfstandig FIFA-lid en zal participeren in dit toernooi. De laatste vier finalisten bij de Caribbean cup participeren in de Golden Cup finales van volgende jaar voor de zone CONCACAF in de VS.
De Curaçaose selectie is twee weken gelden op haar toernooi van de eerste ronde op de eerste plaats geëindigd. Dit betekent dat de selectie van 8 tot 12 oktober in Guadeloupe de tweede ronde zal gaan spelen.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
01 Oct 2014 16:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
01 Oct 2014 18:16Please Log in or Create an account to join the conversation.
- omnisciens
-
- Elite Member
-
03 Oct 2014 22:21Ballen jongentjes van 4 jaar. Waarvan de bal tot zijn knie komt, die niet een snappen wanneer ze een bal wel of niet terug moeten geven. Dat is puur wanbeleid.
Kaartprijs voor Qpark, 20 euro, hahaha 20 euro, voor de nummer 17 in de juup legeau. (Paul lees je mee?)
Een trainer, die eigenlijk assistent is, en eigenlijk ook maar wat doet
Een elftal zonder bezieling, zonder inzicht, zonder scorend vermogen. Werkelijk DRAAMAATISCH
Ga vooral zo door MVV, maatschappijk, dat zijn we wel uitmuntend in.
BahBahBah
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
03 Oct 2014 23:22Alles valt of staat dit seizoen met een doelpuntenmaker en een gepassioneerde trainer. De jongens lopen zich werkelijk kapot, zonder dat iemand hun werklust beloont. Maar je ziet steeds die kopjes verder hangen. Moedeloos wordt je ervan.
En dan vraag ik me af in de wetenschap dat dit probleem al twee jaar speelt, waarom er aan het begin van het seizoen geen top-prioriteit is gemaakt van het halen van een spits met scorend vermogen. Had dan desnoods de reserve keeper niet aangetrokken of een extra middenvelder, en die posities opgevangen met jeugdspelers. Vier ton minder is veel geld ik weet het, maar je zult toch mensen moeten vermaken een jaar lang?
Jaloers heb ik vanavond zitten kijken naar Will Boessen. Als je ziet hoeveel passie hij langs de lijn geeft richting zijn elftal. Gedreven om te winnen. Coachen, wijzen, het hele vliegverkeer van Zuid-Limburg is omgeleid. Dat heeft dit elftal nodig. Geen afgezant van het bestuur die een ceremoniële taak komt vervullen. Al die factoren zorgen ervoor, dat de club naar de verdoemenis gaat.
Het klopt gewoon allemaal niet, je kunt wel moeten bezuinigen, maar niet op de ruggengraat van de club . Bestuur grijp aub nu in. Kijk of er nog een gokje te wagen valt met een werkloze speler en trainer, voordat het kaartenhuis helemaal is ingestort. Er lopen er genoeg rond, want voor elk van dit soort seizoenen, heb je drie seizoenen nodig om de schade weer te herstellen.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
04 Oct 2014 00:06Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Anita
-
- Elite Member
-
04 Oct 2014 01:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De_Lange
-
- Away
- Platinum Member
-
04 Oct 2014 08:42Entreeprijzen die de pan uitreizen, ballenjongens die un voes hoeg zien, tribunes die leger en leger worden, gemeente die je de trainingsvelden niet meer gunt etc. Waar moet het naar toe met deze club. Het antwoord weet ik he;aas niet maar dat er een andere koers gevaren moeten worden begrijp ik des te meer.
- Mie leef Mestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
04 Oct 2014 09:10Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Robster-85
-
- Senior Member
-
05 Oct 2014 14:12Hoe MVV dit seizoen begonnen is krijg je dadelijk geen hond meer naar het stadion m.u.v. de seizoenskaarthouders.
Tegen Oss ging al rond ''dat je gek moet zijn om hier nog € 20,00 voor te betalen.''
Ik mis ook de grote doeken die omhoog gehezen worden voor de wedstrijd. Ik begreep dat dit in de Geusselt niet meer mag, waarom niet in de Geusselt.
Hopelijk als we dadelijk een keer gaan scoren dat we naar boven kunnen kijken. Ik zou graag meer wedstrijden willen zien zoals tegen VVV. Passie, vechtlust en vooral mooi combinatie voetbal.
- SJENG@BOSCHPOORT
-
- Elite Member
-
05 Oct 2014 16:50Hier een foto bij ingang angelside/qpark
3 rijen dik plus goofy!!!!! Dit gaat nergens meer over