MVV algemeen
- Draankörgel
-
- Senior Member
-
Re: MVV algemeen
25 May 2020 21:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
25 May 2020 21:51 - 25 May 2020 21:52Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
25 May 2020 22:17 - 25 May 2020 22:18Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Charmeur
-
- Platinum Member
-
25 May 2020 23:28dreekemvvke wrote: Jullie gaan mij niet missen want jullie hebben mij nog hard nodig wacht maar af je zult nog veel van mij horen drankorgel en neem af en toe een glaasje water .
:daag: dreeke geit weg bij MVV'ke. Succes bij Ajax en veural tege psv'ke
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
25 May 2020 23:33MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
- Zeikbak
-
- Elite Member
-
25 May 2020 23:34dreekemvvke wrote: Jullie gaan mij niet missen want jullie hebben mij nog hard nodig wacht maar af je zult nog veel van mij horen drankorgel en neem af en toe een glaasje water .
Tuurlijk hebben we je nog hard nodig, je bent namelijk het nieuwe lid van de directie die ons naar de eredivisie gaat brengen!
- dreekemvvke
-
- Banned
-
25 May 2020 23:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Larsbak
-
- Away
- Elite Member
-
25 May 2020 23:52 - 25 May 2020 23:54dreekemvvke wrote: Nee ik ben degene die jullie ogen gaat openen wacht maar af het duurt niet lang meer
Het kan toch bijna niet anders dan dat jij een troll uit Kerkrade bent? Of meen je dit nu echt serieus?
- dreekemvvke
-
- Banned
-
26 May 2020 00:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kotspoejer
-
- Premium Member
-
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
26 May 2020 05:51Ik ken dit programma van over die dragons al een tijdje en zag dit al vaker voorbij komen op rtl z.
Maar neem me niet kwalijk daar is het thema en de bedoeling van het programma dat zoeeen dragon investeerd maar ook een investment/aandeel neemt binnen het bedrijf waar hij/zij mee in zee gaat.
Met een goed plan/raad alleen komt mvv er echt niet,dit is al heel vroeger ook gebeurd en zelfs meerdere keren.
Kijk naar het verhaal Michels in de tijd van Melchior,onze rinus kwam,zag en liet mvv achter met een rapport van aanbevelingen dat de club niet verder bracht omdat dat plan geld koste en laat dat nu net het probleem zijn waar het allemaal om draait.
Ik snap jou goede bedoelingen,maar mijn gedachte over ,,jou,, dragon is als hij buiten zijn goede ideeen niet met een investering over de brug komt gaan we echt niet verder komen.
Nogmaals in deze zeer onzekere tijd ben ik bang dat het meer jaren plan nog heel lang gaat duren,en we gewoon blij mogen zijn als onze cluppie het in deze en de komende tijd overleefd.
Ook ik heb afgezien van mijn recht op vouchers plus mijn resterend,,zoep,,te goed,maar dit zijn maar druppels op een gloeiende plaat.
Als er niet iemand met geld over de brug gaat komen zal het nog een hele klus zijn om de komende jaren te overleven en vrees ik over ons voortbestaan,laat mijn vrees ongegrond zijn...Gr opa.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
26 May 2020 08:03Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
26 May 2020 10:45 - 26 May 2020 10:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
26 May 2020 12:38Gisteren was er enige euforie op dit forum te bespeuren. Nee, niet door het bericht dat er wellicht ergens heel ver weg een vaag gerucht is ontstaan dat er een eventuele investeerder zich bij MVV wilde melden. Nee, de euforie was bij de meeste dat je je had bedankt voor het forum. Ik ging slapen met de geruststellende gedachte dat er enkel een bericht nog werd geplaatst op het forum met inhoud door andere.
Zojuist log ik opnieuw in tijdens mijn pauze. Ik heb de verbazing dat het laatste bericht (opnieuw?) van dreekemvvke is. Ach, wellicht was dit nog altijd zijn aankondiging niets meer van hem te horen. Maar de meeste dromen zijn bedrog. Maar als ik jou berichten lees, dan droom ik nog!
Ik volg Larsbak zijn redenatie volledig. Dit kan toch niet anders dan dat je zit te trollen op dit forum. Het forum te bevuilen met meningen, berichten waarin je kennelijk niet het geduld kunt opbrengen als mensen niet direct reageren. Ik weet natuurlijk niet wat je in het dagelijks leven doet (hoeft ook niet), maar weet dat sommige wél aan het werk zijn. Ik neem aan dat Napoleon niet, zoals jij kennelijk wel, de godganse dag op dit forum zit te tetteren en te kijken of er iets wordt gezegd. Geduld is een schone zaak, dit moet je inmiddels toch wel duidelijk zijn als je MVV volgt. Oh wacht, volgde natuurlijk!