MVV algemeen
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
Re: MVV algemeen
06 Jul 2020 10:57 - 06 Jul 2020 10:59Komopdieroeie wrote:dreekemvvke wrote: Nee de waarheid moet boven tafel komen en waarom komt dhr e zelf niet Met de bevestiging dat dit niet klopt maar waar rook is ,is ook vuur ,als ik zo aangevallen zou worden zou ik me wel verdedigen geloof mij maar.
Ron heeft in die 20 jaar echt wel al de kans gehad om naar een andere club te gaan, voor meer geld én meer mogelijkheden. Maar Ron is een rasechte Maastrichtenaar en mvver.
Een rasechte Maastrichtenaar en MVV'er gaat niet in gesprek met Roda voor de functie van TD. Het korte termijn geheugen van sommige is bedroevend hier. De vriendjes van Ron hier zijn ook duidelijk .
Tot nu toe ben ik tevreden over de comeback van Ron . Een prima technische staf, we zullen het met elkaar moeten doen. Maar de kinderachtige toon van de vriendjes van Ron dat alles koek en ei is/was mbt Ron, en we maar met de mantel der liefde moeten bedekken dat de groei wel degelijk is gestagneerd door zijn aanwezigheid de laatste jaren. Simon en Garfunkel voorop.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
06 Jul 2020 11:02Ik vind het werkelijk schandalig om op deze manier met fake news een hetze tegen Ron Elsen te beginnen. Geen enkele accountant met beroepseer zou dergelijke info delen. Tot nu toe heeft niemand concreet kunnen aangeven wat Elsen dan verkeerd gedaan heeft.
Dat wij al 20 jaar eerste divisie spelen heeft eerst en vooral met geld te maken. Kennelijk lopen de Maastrichtse bedrijven niet warm voor MVV en hebben wij geen suikeroom of gemeente die als onbeperkte PIN automaat dient. Dat kun kun je Ron Elsen niet aanrekenen.
Los van het laatste seizoen heeft Elsen ons toch vrijwel elk jaar verrast met bepaalde spelers. Spelers die hier gedijden maar elders vaak niet zo best presteerden. ik noem een Okita, Nwakali, Brüls, Thibaut, Croux etc. Natuurlijk is niet elke speler een succesverhaal maar gezien de omstandigheden waarmee hij moet werken kun je niet anders dan respect hebben voor Ron Elsen.
Ik snap werkelijk niets van die antipathie.
- Belgske
-
- Platinum Member
-
06 Jul 2020 11:10Je hebt het over de kinderachtige toon van de vriendjes van Ron, maar ik vind het persoonlijk veel kinderachtiger om anoniem op het forum met nieuwe/dubbele accounts allerlei verzinsels te schrijven met als doel om iemand zwart te maken. Ik vind jouw bericht heel redelijk. Het is bekend dat je geen fan bent van Elsen en legt ook uit waarom (jouw moeite met zijn praten met Roda en jouw mening dat Elsen de club heeft doen stagneren de afgelopen jaren). Daar is helemaal niks mis mee en daarover kun je ook de discussie aangaan met elkaar. Dat kan echter niet als je begint met allerlei vage verhalen over niet reageren op berichtjes en zijn salaris dat iedere maand lijkt te stijgen. Overigens is iemand die het niet eens is met de manier waarop Elsen hier wordt weggezet door enkelen, niet onmiddellijk een vriendje.webmastersfm wrote:Komopdieroeie wrote:dreekemvvke wrote: Nee de waarheid moet boven tafel komen en waarom komt dhr e zelf niet Met de bevestiging dat dit niet klopt maar waar rook is ,is ook vuur ,als ik zo aangevallen zou worden zou ik me wel verdedigen geloof mij maar.
Ron heeft in die 20 jaar echt wel al de kans gehad om naar een andere club te gaan, voor meer geld én meer mogelijkheden. Maar Ron is een rasechte Maastrichtenaar en mvver.
Een rasechte Maastrichtenaar en MVV'er gaat niet in gesprek met Roda voor de functie van TD. Het korte termijn geheugen van sommige is bedroevend hier. De vriendjes van Ron hier zijn ook duidelijk .
Tot nu toe ben ik tevreden over de comeback van Ron . Een prima technische staf, we zullen het met elkaar moeten doen. Maar de kinderachtige toon van de vriendjes van Ron dat alles koek en ei is/was mbt Ron, en we maar met de mantel der liefde moeten bedekken dat de groei wel degelijk is gestagneerd door zijn aanwezigheid de laatste jaren. Simon en Garfunkel voorop.
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
06 Jul 2020 11:11webmastersfm wrote:Komopdieroeie wrote:dreekemvvke wrote: Nee de waarheid moet boven tafel komen en waarom komt dhr e zelf niet Met de bevestiging dat dit niet klopt maar waar rook is ,is ook vuur ,als ik zo aangevallen zou worden zou ik me wel verdedigen geloof mij maar.
Met mijn korte termijn geheugen is niks mis. Jij refereert wel graag naar Simon en Garfunkel, misschien een keer iets nieuws bedenken? Statler & Waldorf bijvoorbeeld? Maar dat terzijde, ik weet dat Ron met Roda in gesprek is geweest. Moet ik hem dat kwalijk nemen? Hij heeft er niet voor gekozen om te gaan. Dat telt voor mij. Jammer dat jij elke keer alleen er tussen uit pikt wat je uitkomt, namelijk dat ik aangeef dat Ron een mvv'er is en dat je dat dan meteen wegzet alsof ik een beschermengel en vriend van Ron ben. Ik kan je vertellen, dat is klinkklare onzin. Je zegt ook 'kinderachtige toon en dat alles koek en ei is/was mbt Ron', volgens mij geeft bijna iedereen hier toe dat zeker niet alles goed is geweest wat Ron heeft gedaan en nog steeds doet. Maar hij is echt niet in zijn eentje ervoor verantwoordelijk dat we al 20 jaar in de eerste divisie spelen. Wel blij met je nuance wat betreft de technische staf die er nu staat en de 'comeback' van Ron.
Voor nu ook wat mij betreft genoeg over Ron, ik zal me er (hopelijk) niet meer mee bemoeien.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
06 Jul 2020 11:22Belgske wrote:Je hebt het over de kinderachtige toon van de vriendjes van Ron, maar ik vind het persoonlijk veel kinderachtiger om anoniem op het forum met nieuwe/dubbele accounts allerlei verzinsels te schrijven met als doel om iemand zwart te maken. Ik vind jouw bericht heel redelijk. Het is bekend dat je geen fan bent van Elsen en legt ook uit waarom (jouw moeite met zijn praten met Roda en jouw mening dat Elsen de club heeft doen stagneren de afgelopen jaren). Daar is helemaal niks mis mee en daarover kun je ook de discussie aangaan met elkaar. Dat kan echter niet als je begint met allerlei vage verhalen over niet reageren op berichtjes en zijn salaris dat iedere maand lijkt te stijgen. Overigens is iemand die het niet eens is met de manier waarop Elsen hier wordt weggezet door enkelen, niet onmiddellijk een vriendje.webmastersfm wrote:Komopdieroeie wrote:dreekemvvke wrote: Nee de waarheid moet boven tafel komen en waarom komt dhr e zelf niet Met de bevestiging dat dit niet klopt maar waar rook is ,is ook vuur ,als ik zo aangevallen zou worden zou ik me wel verdedigen geloof mij maar.
Ik heb geen woord over Elsen zijn salaris gerept. En ik zie geen enkele volledige naam op dit forum. De beheerders weten wie ik ben, de oude garde op dit forum ook. En waarom is het wel nobel als er anoniem een veer wordt geduwd in de kont maar kritiek weggezet als een hetze. Zowizo een achterhaald concept dit forum. De enkele die hier schrijven zijn op 1 hand te tellen en al helemaal niet de vibe wat bij veel personen echt speelt rond deze club. Ik kan hier wel info plaatsen wat deze club daadwerkelijk tegenhoud, maar dan wordt er echt beschadigd. En die discussies worden ergens anders gevoerd . En niet op dit forum.
- Schapendonk
-
- Banned
-
06 Jul 2020 11:39Nee maar hadden ze de appjes van Mbuyamba maar eens geopend, dan hadden ze zich de zakken pas echt goed kunnen vullen!!Komopdieroeie wrote:dreekemvvke wrote: Nee de waarheid moet boven tafel komen en waarom komt dhr e zelf niet Met de bevestiging dat dit niet klopt maar waar rook is ,is ook vuur ,als ik zo aangevallen zou worden zou ik me wel verdedigen geloof mij maar.
Belachelijk om hem weg te zetten als een zakkenvuller die de helft van de tijd thuis op de bank ligt te vegeteren en appjes van de nieuwe Ronaldo's, Messi's en Mbappe's weglacht.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
06 Jul 2020 11:41 - 06 Jul 2020 11:42Toch even reageren.webmastersfm wrote:
Ik heb geen woord over Elsen zijn salaris gerept. En ik zie geen enkele volledige naam op dit forum. De beheerders weten wie ik ben, de oude garde op dit forum ook. En waarom is het wel nobel als er anoniem een veer wordt geduwd in de kont maar kritiek weggezet als een hetze. Zowizo een achterhaald concept dit forum. De enkele die hier schrijven zijn op 1 hand te tellen en al helemaal niet de vibe wat bij veel personen echt speelt rond deze club. Ik kan hier wel info plaatsen wat deze club daadwerkelijk tegenhoud, maar dan wordt er echt beschadigd. En die discussies worden ergens anders gevoerd . En niet op dit forum.
Uiteraard weet ik wie je bent en vrijwel niemand schrijft hier onder zijn eigen naam. Dat is prima.
Kritiek kan en mag altijd. Maar wat Dreeke en zijn nieuwe vriendje CFY aan ongenuanceerde onzin op dit forum plaatsen heeft niets met kritiek te maken maar is duidelijk een hetze.
Dit forum mag dan niet perfect zijn maar vooralsnog is het wel het meest transparante middel om alle supporters te bereiken. Dat sommigen het niet willen lezen of als mensen wegblijven omdat ze een weerwoord krijgen dan is dat jammer maar dat maakt het forum nog niet meteen een achterhaald concept.
Het zou juist goed zijn als de discussie waar jij het over hebt hier gevoerd wordt. Mits uiteraard vertrouwelijkheden niet worden geschonden.
- HIER!!
-
- Elite Member
-
06 Jul 2020 12:01Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Yannick
-
- Premium Member
-
06 Jul 2020 12:13Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
- HIER!!
-
- Elite Member
-
06 Jul 2020 12:18Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
06 Jul 2020 12:20Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
06 Jul 2020 13:24Ik weet niet wat je hier bedoelt maar het plaatsen doe je zelf. De moderators kunnen wel berichten verwijderen maar dat is hier niet gebeurd. Sowieso zijn we héél terughoudend met verwijderen. Dan moet je al heel ver gaan.dreekemvvke wrote: Je mag vinden wat je wilt van mij maar als ik antwoord op een bericht van audiowaste geeft wil ik wel dat hij wordt geplaatst
- dreekemvvke
-
- Banned
-
06 Jul 2020 13:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
06 Jul 2020 13:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jovkle
-
- Away
- Platinum Member
-
06 Jul 2020 13:52dreekemvvke wrote: sorry dan zal ik wel iets verkeerd hebben gedaan ,zal mijn leeftijd wel zijn
Dreekemvvke, je hebt je punt nu wel duidelijk gemaakt. Stop nu eens eindelijk met jouw gezeiver.