>
Ontvangen bedankjes 556
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boer458 schreef : en ik las het net van Danny1983 en Armand, dan moet het waar zijn !!
Punker73 schreef :
Boer458 schreef : en ik las het net van Danny1983 en Armand, dan moet het waar zijn !!
YYYYYYEEESSSSS!!!!!!!! we gaan weer beginnen met de geruchten .. zet de posten bij de BP en de MacDonalds maar weer op het grote "IK HEB DE NIEUWE TRAINER GEZIEN FEEST" gaat beginnen
Overgewicht
Voetbalclub MVV uit Maastricht doet het momenteel opvallend goed op het veld. De club is echter ook maatschappelijk al een tijdje actief. De voetballers van MVV helpen via het project Coach mee bij voedselvoorlichting aan kinderen, met het doel overgewicht te bestrijden.
MVV4life schreef : Iech wis eve neet boe dit te plaotse, mèr ut geit MVV ouch aon.
Bron: www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/natio...in_eredivisie__.html
Mega-claims in eredivisie
AMSTERDAM - De spelersvakbond VVCS dreigt de clubs in het betaalde voetbal, zowel in de eredivisie als in de Jupiler League, op te zadelen met een miljoenenclaim. Namens de profvoetballers eisen zij in hoger beroep 1/37e deel van alle tv-contracten die de clubs sinds 1999 hebben afgesloten.
Beide partijen – de spelersvakbond, die namens alle profvoetballers die de afgelopen veertien jaar een contract bij een club in Nederland hadden, én de clubs – stonden gisteren in Amsterdam voor de rechter om de zaak uit te vechten.
In de jaren 80 en 90 claimden de spelers altijd 1/37e deel van de tv-gelden. Dat percentage vloeide voort uit het feit dat er in de eredivisie en eerste divisie tweemaal achttien clubs waren, die geld aan tv-contracten verdienden, en de spelers vormden dan de 37e partij