MVV algemeen

06 juli 2020 14:27
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
MVV algemeen #6061

dreekemvvke schreef : Boschpoort ik wil wel even aangeven dat ik geen vriendjes op dit forum heb en dat wil ik ook niet maar ik wil duidelijk maken wat ik ervan vindt hoe het bij mvv gaat ,en dat gaat niet goed.er zal bij mvv een hoop moeten veranderen als wij ooit nog terug willen komen waar wij eigenlijk thuishoren en dat is eredivisie voetbal spelen.ten eerste redt je het niet meer met wat kleine sponsors met heel goede bedoelingen begrijpt mij dus niet verkeerd.er moet iemand gaan investeren in de toekomst Of meerdere .het maakt mij niet uit wie dat zijn of is voor mijn part is het de melkboer als het maar goed gebeurd.zo iemand moet wel de kans krijgen en er moet geluisterd worden en dan is het aan de directie om er iets mee te doen..en ik heb al jaren het gevoel dat er maar een man bepaald wat er bij mvv gebeurd en dat is niet meer van deze tijd.ik zeg ook niet dat deze persoon niets heeft gedaan,maar we zijn er niets mee opgeschoten ,en als er niets gebeurd gaat het zo nog 20jaren verder.mvv is geen voetbalclub maar een bedrijf wat resultaat moet opleveren en zeker naar de supporters toe.maar als de meeste supporters vinden dat het zo prima gaat zij hun feestje maar ik wil dat mvv weer een ploeg wordt waar ik graag wil bij horen.


@dreekemvvke schrijft o.a. "ik heb al jaren het gevoel dat er maar een man bepaald wat er bij mvv gebeurd".
Jouw gevoel moet je volgen als je druk op je blaas of darmen voelt, dat lucht dan waarschijnlijk wel op!!!
Jouw "gevoel" over Ron Elzen kan ik niet wegnemen maar ik kan je wel adviseren om jouw mening te baseren op feitenkennis, dat lucht dan ook op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Boschpoort, M.V.V. 1902, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 14:43 06 juli 2020 14:47 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6062
Jonkie met blaas en buik zit het wel goed maar bij mijn gevoel bij mvv heb dit het gevoel dat het niet zo goed gaat ,maar gelukkig bepaal ik zelf hoe ik over iemand denkt en dat zegd mij dat er al die jaren niet veel goeds is gebeurd anders hadden we al vele jaren terug op het hoogste plan moeten spelen .maar ja vind jij de kkdivisie hoog genoeg voor mvv ik niet.en wen er maar dat ik dit blijf aangeven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 16:00 06 juli 2020 16:29 door InDoDoNnY.
InDoDoNnY
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV algemeen #6063
Hoewel veel mensen hier de discussie als negatief bestempelen ben ik daarentegen wel blij dat deze discussie wordt gevoerd. Soms zijn berichten erg gekleurd en soms ook erg krap beredeneert, maar het laat duidelijk zien dat er nogal wat verschillende meningen en sentimenten leven onder supporters over bepaalde onderwerpen en/of personen. Ik denk dat het goed is dat zaken met verschillende invalshoeken worden belicht zodat er breed overgewogen houding en standpunt kan worden ingenomen. Het probleem is ook, dat niet iedereen op een zelfde (juiste/eerlijke) informatieniveau zit (en kan zitten), waardoor de discussie lastiger te voeren is.

Persoonlijk ben ik geen fan van Elsen maar zoals webmastersfm het zo mooi omschrijf, ik ben wel blij met zijn 'comeback'. Hij heeft weten te verrassen met de huidige technische staf, al zal de (indirecte) persoonlijke relatie tussen Noor en Kalezic ook wel meegespeeld hebben. Maar, toch ik ben blij met deze stappen. Hopelijk vertaald zich dit op het veld terug.

Al een keer eerder aangegeven, het gaat niet erom wat iemand verdient, maar wat diegene zijn rendement is. Als voorbeeld gaf ik toen een commerciele directeur die 1.000.000 euro per jaar aan salaris verdient, maar persoonlijk 2.000.000 euro aan sponsoren binnen haalt, dan heeft hij een positief rendement. Bij een TD is dat een stuk lastiger te meten of aan te tonen. Iemand met een sterk gebrek aan voetbalkennis als ik kan Elsen dus daar dus ook niet op beoordelen, dat doe ik dan ook niet. Heb er wel een gevoel bij en dat is dat er op voetbaltechnischgebied niet het maximale eruit gehaald is de afgelopen jaren. Afgaande op de informatie die ik heb heeft dat met name het gebrek aan slagvaardigheid en spelerskennis (scouting) te maken. Maar nogmaals, dat is en gevoel en kan ik niet hard maken. Net zo min, als de mensen die zeggen dat Ron wel het maximale heeft weten te halen uit het spelersbudget van MVV. Is dat zo? Was het echt niet mogelijk om andere/betere spelers te halen of zoals twee jaar geleden een selectie waarbinnen de karakters elkaar negatief versterkten of was vorig seizoen een meer fysiek gebalanceerd elftal niet mogelijk? Van de andere kant heeft Elsen het team regelmatig met vlagen goed laten voetballen, alleen was de mentale weerbaarheid wel discustabel. Is Elsen daarom goed of slecht? Ik weet het niet, alleen hou ik er persoonlijk op voetbaltechnisch gebied van 20 jaar Ron Elsen geen warm gevoel aan over. Als andere dat wel hebben, dan respecteer ik die mening ook.

Maar de werkelijke reden waarom ik geen fan van Elsen ben heeft niet te maken met zijn kwaliteiten als TD maar de invloed die hij binnen de club heeft (gehad) en hoe ik denk dat hij die heeft gebruikt. Veel mensen hier willen dan concrete voorbeelden hebben. Af en toe heb ik al een deel van die zaken hier op het forum, maar ook ook social media, voorbij zien komen. Maar het is toch logisch dat niet iedereen de vuile was buiten gaat hangen over onze club en daar ben ik ook blij mee. Want daarmee schaden we de club meer dan we willen. Om deze reden kan deze discussie misschien ook niet helemaal zuiver gevoerd worden. En nogmaals, bovenstaande is gebaseerd op de informatie die ik tot mijn beschikking heb. En mijn mening is slechts zo goed onderbouwd, zoals mijn onderliggende informatie is.

Voor wat betreft het clubgevoel en loyaliteit waar Ron om geprezen wordt: ik heb in het verleden met mijn hart voor mijn huidige (droom)baan gekozen, vergelijk het met clubliefde, maar als ik het dubbele salaris kan krijgen bij een ander bedrijf dan komt mijn loyaliteit ook onder druk te staan. Van de andere kant als ik weet dat ik ergens anders nooit betaald krijg wat ik nu verdien, dan zal ik hier ook nooit weg willen. Clubliefde staat bij mij pas overeind als iemand puur op basis van liefde voor de club, een veel betere (rationele) mogelijkheid aan de kant schuift. Is dus nu dus wat mij betreft ook geen argument in de discussie.

Op dit moment blijft Elsen gewoon bij MVV, dan heeft het geen zin (ook niet in het belang van MVV) om aan zijn stoelpoten te blijven zagen. Kortom, ik denk ook dat er betere TD's zijn maar dit is nu de situatie. Het heeft geen zin om iemand de grond in te (blijven) boren.

Misschien moeten we nu ons richten op de positieve vibe rondom onze club en kijken hoe we onze club komend seizoen vooruit kunnen helpen?!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Robin, Huib, opadiehard, Lassie80, jovkle, Boschpoort, Kotspoejer, M.V.V. 1902, Larsbak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 16:24
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6064
Super Indo hier heeft een mens als ik al meer dan genoeg aan,je heb eigenlijk al aangeven dat het niet alleen mijn gevoel Is dat het de afgelopen jaren niet met mvv goed gaat en die discussie mogen we best met mekaar aangaan.ik ga niet slijmen om iemand een veer in zijn kont te steken ,als ik vind dat iemand het in20jaren niet voor mekaar krijgt om mvv naar een hoger niveau te krijgen dan heeft hij in mijn ogen gefaald maar omdat het een Maastrichtenaar is en een jongen van de club moeten wij dat maar accepteren nou daar doe ik dus niet aan mee,maar ook de directie heeft in mijn ogen mede verantwoording voor deze gang van zaken.dus niet een persoon maar iedereen .en dat is een gevoel dat je bij niet weg krijgt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 18:54
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
MVV algemeen #6065
Ik kan me voor een groot deel vinden in het verhaal van InDoDoNny. Zeker wat betreft het voeren van een open discussie. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn als je maar op basis van argumenten met elkaar van gedachten kan wisselen.
Wat ik zelf dan wel eens jammer vind, is dat ik soms drie pagina’s doorlees om er achter te komen dat sommigen dezelfde argumenten en meningen blijven herhalen. Dan denk ik: ‘dat heb ik drie pagina’s geleden ook al gelezen’.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 19:08
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
MVV algemeen #6066
De ons kent ons mentaliteit zal hier nooit veranderen zolang bepaalde mensen aan de macht blijven. Ik heb lang nagedacht om dit hier te plaatsen. Velen hebben z’on hoge muts op van onze huidige TD, welke met zijn contract voor het leven hier al ruim 20 jaar zijn stempel op alles drukt. Deze week ontving ik uit zeer betrouwbare bron informatie betreffende de kostenpost aan salaris van dhr. E. Leg dit naast de begroting voor spelers a € 700000 - ik zou me dood schamen, ik zal ook nooit begrijpen dat directie en bestuur en alle overige dit zomaar accepteren vooral in deze tijd. De gewone mens/supporter wordt al jaren voor de gek gehouden. Als ondernemer heb ik al vaker gedacht om eens met Napoleon om de tafel te gaan zitten, mijn ervaring leert echter dat zolang deze man 5 vingers in de pap heeft, dit totaal geen zin heeft. Treurig voor al die mensen wat hopen op een andere en betere toekomst.

@Huib: in reactie op deze anonieme post. Ik reageer altijd NIET anoniem, mijn achternaam is Pijpers. Deze man of vrouw mag voor mij een ban voor het leven krijgen op dit Forum en als dat kan op IP-adres. Uit eigen kennis en ervaring kan ik zeggen dat alles wat hij/zij schrijft NIET waar is. Gelukkig zijn er veel supporters die zijn inbreng verwerpen!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, Frostie_999, Zoewiezoe, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 19:50
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
MVV algemeen #6067
Zeikbak, als 2 accountant waar ik al jaren mee werk beiden onafhankelijk van elkaar. Zeggen dat dit het salaris van E is dan vaar ik daar blind op. Ten tweede vraag ik mij af wat Napoleon met mijn verhaal te maken heeft, ik ken hem niet eens. En nog het ergste: pomp er zelf eens wat geld in, als jij het zo goed weet kun je me ook zeggen wat er met da geld gebeurt ? Wat zouden ze doen met € 100000 a € 20000 ( ik denk dat dit ook veel sponsors tegenhoudt, kun je het evengoed de Maas inflikkeren) Zoals al eerder eens gezegd heb ik aangegeven Puur uit clubliefde weer aan sponsoring te denken bij de commerciële afd. nooit een reactie op terug gekregen. En ik praat hier niet over een stoeltje voor € 2500 ik zal nu kort iets toelichten, 15 jaar geleden heb ik omdat ik toen samen werkte met Ron E bij de jeugdopleiding een voorstel gedaan wat de jeugdopleiding €7500 per jaar scheelde voor het vervoer naar uitwedstrijden.. drie maanden ben ik aan t lijntje gehouden - iedere keer was het zet t maar op de mail. Er werd gewoon geen flikker met gedaan. Ik heb hem toen eenmaal de waarheid gezegd, hij heeft me nooit meer bekeken, zelfs niet toen ik jaren later sponsor werd, meerdere stoelen, boarding etc. Ik denk dat jij echt niet beseft hoe zijn invloed daar is. Ron E is MVV en andersom. En zoals Dreeke stelt, iedereen huppelt erachter aan. Nu kun je weer gaan zeiken.

In reactie: accountants mogen nooit iets dergelijks naar buiten brengen, dan schenden zij de geheimhouding en zijn schadeplichtig. Ook dit is weer een post die alleen bijdraagt aan stemmingmakerij, fake nieuw enzovoort. Graag jouw naam en ook namen, rugnummers en rapporten van die accountants of anders oprotten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 20:41 06 juli 2020 20:45 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6068
Zeikbak ik ken je niet en wil je ook niet leren kennen maar jij lijkt mij typisch zo een mannetje die in zijn hele leven overal nog nooit iets gepresteerd heeft en alleen maar andere mensen wil afzeiken en dat is ook het enige wat jij kent .je bent een heel zielig mannetje die overal achteraan loopt en nooit met iets komt waarvan ik zeg godverdomme Daar heeft die ZEIKBAK eigenlijk wel gelijkt in ik ben het nog nooit tegengekomen .loopt jij nou maar overal achteraan Dan zul je wel zien wat er gebeurt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 20:51
CFY
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
MVV algemeen #6069
Huib, dank voor je reactie, je hebt gelijk, ik zal mezelf in de ban gooien en hier niets meer posten. Fijn dat jij wel alle kennis betreffende R Elsen hebt. Betreffende mijn accountant, deze mensen werken al jaren voor mijn bedrijven en het werd gewoon in privé sfeer na een zakelijke bespreking vermeld, mede omdat we het over de situatie bij Roda JC hadden. Geheimhouding en schadeplichtig, tjonge, de jaarcijfers van MVV zijn gewoon opvraagbaar bij de Kamer van Koophandel, zo geheim is het allemaal. laten we maar afsluiten dat R Elsen 20 jaar prima zijn werk heeft gedaan en dat heel Maastricht met hem wegloopt. Financieel zit het goed, het stadion zit iedere wedstrijd vol en sponsoren kunnen niet wachten. 20 jaar geleden stonden we op gelijke voet met Groningen, Vitesse, Fortuna, noem ze maar allemaal op. Helaas is dit forum ook keuken divisie waardig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 20:53 06 juli 2020 20:55 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV algemeen #6070

dreekemvvke schreef : Zeikbak ik ken je niet en wil je ook niet leren kennen maar jij lijkt mij typisch zo een mannetje die in zijn hele leven overal nog nooit iets gepresteerd heeft en alleen maar andere mensen wil afzeiken en dat is ook het enige wat jij kent .je bent een heel zielig mannetje die overal achteraan loopt en nooit met iets komt waarvan ik zeg godverdomme Daar heeft die ZEIKBAK eigenlijk wel gelijkt in ik ben het nog nooit tegengekomen .loopt jij nou maar overal achteraan Dan zul je wel zien wat er gebeurt.


Ik wilde niet meer reageren, maar ik maak hier graag even een uitzondering voor. Vraag me af waar deze persoonlijke aanval ineens voor nodig is? Komt totaal uit het niets en heeft weinig bijdrage in de discussie, behalve dat het jouw niveau typeert. Ik hoef me niet te verantwoorden voor wat ik gepresteerd heb, en al helemaal niet richting jou. Echter weet ik zeker dat het meer is dan dat jij ooit gepresteerd hebt, aangezien werkelijk elk forumlid hier nog een hoger niveau haalt dan jij. Schijnbaar heb je niet door dat het hele forum klaar is met jou en je achterlijke geschreeuw. Het enige dat jij probeert is mensen tegen elkaar op te zetten en te kleineren en dat probeer je te verbloemen onder het motto van ‘het moet beter bij mvv.’ Je zit de hele dag achter je computer te wachten dat je weer iemand kunt gaan vervelen. Je draagt structureel 0,0 bij en irriteert mensen mateloos. Misschien wordt het voor jou eens tijd dat je een ban krijgt en eens even kunt brommen op je eigen frustraties, echter vermoed ik dat je dan nep accounts gaat aanmaken...

Conclusie: hou eens op met dom doen en gedraag je als een volwassen vent!
De volgende gebruiker (s) zei dank u dreekemvvke, jovkle, Kotspoejer, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 21:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV algemeen #6071

CFY schreef : de jaarcijfers van MVV zijn gewoon opvraagbaar bij de Kamer van Koophandel, zo geheim is het allemaal.


Goh, toevallig vandaag nog bekeken nog voor ik dit bericht las. Wat er bij de KvK staat voldoet maar net aan de minste deponeringsverplichting en dan nog alleen maar omdat MVV zo klein is dat het aan klein regime voldoet. Er is niet eens een resultatenrekening gedeponeerd. Dus informatie over het salaris van Ron Elsen is daar totaal niet uit af te leiden. Sterker nog, er is werkelijk helemaal niets uit af te leiden. Echt geen reet, excusez le mot. Je verwijzing naar KvK is in dit geval een kluitje in het riet.

Accountants die "uit zichzelf" het salaris van een bij naam genoemd personeelslid noemen tegen een willekeurige andere klant, een klant die dat doodleuk op internet pleurt. Alles kan, maar in de praktijk zien we dat toch niet vaak. Als je echt zo begaan bent met MVV en alles serieus meent wat je zegt, meld je inderdaad namen en rugnummers bij MVV zodat MVV deze wanpraktijken meteen kan aanpakken. Want dan is Ron Elsen lang niet het enige probleem dat MVV heeft.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, jovkle, Lijnsje@tappunt, M-MVV, Medusa, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 21:14
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6072
Sorry zeikbak ik hadde verkeerde voor mijn wel gemeende excuus hiervoor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 21:21
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #6073
Ook ik moet helaas in herhaling vallen: op 29 mei jl. plaatste ik op pagina 387 van dit item een oproep aan de moderator(en) met de navolgende tekst:
Boschpoort, hoe lang moet de onzin van dreeke nog duren vooraleer een ban wordt uitgesproken?
Een mening is één ding, maar een cd op repeat zetten, begint (al lang) te irriteren!

We zijn inmiddels zes weken verder en het wordt er niet beter op. Sterker nog: het is bijna zover gekomen dat serieuze discussies niet meer gevoerd worden en dat dientengevolge goedwillende forummers gaan afhaken. Het geheel is inmiddels verworden tot een constante woordenstrijd. Ik dacht dat op persoonlijke beledigingen een ban stond en naar mijn mening is de grens (opnieuw) overschreden. In het belang van het voortbestaan van dit forum pleit ik nogmaals voor actie m.b.t. het bannen van de voormalige, Spaanse topspeler Dreeke.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Larsbak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 21:37
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6074
Ik ben het er helemaal mee eens

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 22:33
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
MVV algemeen #6075
@CFY: fijn dat je jezelf al een ban geeft. Tot nu toe voeg je helemaal niets toe aan dit forum. Totale onzin over salarissen plaatsen en een beetje interessant lopen doen over jaarrekeningen. Alsof een club als MVV het salaris van haar directieleden in de jaarrekening zet. Het is geen beursgenoteerde onderneming! Als jij een serieuze ondernemer bent zoals je je wilt profileren dan weet je dat soort dingen.

@dreeke: jij bent nu genoeg gewaarschuwd. Niet alleen door de moderatoren maar de opmerkingen aan jouw adres van vele forumleden spreken ook boekdelen. Toch blijf je herhalen en herhalen en komt er werkelijk geen enkel zinnig verhaal uit jouw hersenspinsels. Ik doe het niet graag maar het wordt tijd dat jij even een time out neemt. Ik zal je daarbij helpen door je voorlopig een ban op te leggen.

Zo, kunnen we nu weer serieus de discussie aangaan? Hoe meer meningen hoe meer vreugd. Maar houd het wel een beetje normaal svp. Scheldpartijen hebben geen enkele toegevoegde waarde en zijn een teken van gebrek aan argumentatie, een gebrek aan fatsoen en een zwaktebod in het algemeen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Frank Salemans, Bieske, Belgske, Karakter, Huib, opadiehard, jovkle, Sjeng043, josoetgebrook en7 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.247 seconden