MVV algemeen

07 juli 2020 15:17
Appy Unknown
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV algemeen #6076
Jullie leren de heer Noor nog wel kennen.
Ik heb inmiddels genoeg (ook) andere verhalen gehoord om te weten dat er zeker een luchtje hangt aan deze meneer.
Een groot luchtkasteel waar hij zelf heilig in geloofd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 15:20
Appy Unknown
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV algemeen #6077
Hij is in dienst bij MVV dus zal weinig kunnen doen. Maar laat hem geen financiën beheren... Deze man heeft geen schoon verleden... en dat gaat niet alleen om 10 jaar geleden maar ook veel recenter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 15:22
Appy Unknown
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV algemeen #6078
Waar rook is is vuur. Geloof niet dat hij een lang leven zal hebben bij MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 15:28
Appy Unknown
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV algemeen #6079
Noor was kleding leverancier voor FC Den Bosch, en nam van Zwes=den daar mee naar toe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 15:32
Appy Unknown
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV algemeen #6080
Ik hoop voor MVV dat hij het goed gaat doen, en in zijn werk zal hij best wat kunnen. Maar dat hij een verleden heeft met ook andere oplichtpraktijken is in Den Bosch, Vught en Oss bekend onder meerdere mensen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 15:41 07 juli 2020 15:44 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV algemeen #6081
Heb je vijf berichten nodig voor dit verhaal? Dat had ook wel in één gekund.

We gaan het wel zien. Op internet is nergens iets te vinden over kwalijke praktijken buiten wat die proleet van een Van Zweden allemaal roept.
En ook in deze post staat niets concreets. Wat is nu je punt behalve dat sommige mensen in Den Bosch hem kennelijk een oplichter vinden?
Kom met feiten svp in plaats van suggestieve opmerkingen.

even ter geruststelling aan de forumleden: bij MVV kunnen de functies van algemeen directeur en financieel directeur niet gecombineerd worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Huib, opadiehard, jovkle, M.V.V. 1902, Frostie_999, Zoewiezoe, Burgundian043, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 15:47
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV algemeen #6082
Speciaal een account aangemaakt voor deze berichten? Is dit misschien stiekem Van Zweden?

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 15:55
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV algemeen #6083

Frostie_999 schreef : Speciaal een account aangemaakt voor deze berichten? Is dit misschien stiekem Van Zweden?

Nee. Het is een valide account.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 16:03
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #6084

Appy Unknown schreef : Ik hoop voor MVV dat hij het goed gaat doen, en in zijn werk zal hij best wat kunnen. Maar dat hij een verleden heeft met ook andere oplichtpraktijken is in Den Bosch, Vught en Oss bekend onder meerdere mensen.


Heb je ook iets concreets te melden of alleen moddergooien met ongestaafde beweringen? Voor zover ik het kan beoordelen moet Noor dan wel een heel goede en geniepige oplichter zijn, want er is niks over deze man te vinden buiten de beschuldigingen door dhr van Zweden, wat Boschpoort ook al vermeld heeft. Heeft voor een oplichter dan ook wel opvallend lang gewerkt in bestuurlijke functies in het bedrijfsleven. Totdat er enige vorm van bewijs is, geloof ik er niks van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 18:11 07 juli 2020 18:12 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
MVV algemeen #6085

Appy Unknown schreef : Noor was kleding leverancier voor FC Den Bosch, en nam van Zwes=den daar mee naar toe.


Ik vind jou manier van posten wel heel erg bijzonder,ben je bang dat je niet opvalt door allemaal van die kleinere berichten te posten?
Als we je binnenkort maar niet tegen komen in het programma bij SBS 6 gestalkt...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 18:27
Nuss1996
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
MVV algemeen #6086
Vraog ut hum venaovend reg op de maan aof. Kieke wie her reageert.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 18:48
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #6087
Wel toevallig dat er in korte tijd een aantal helden zijn die alleen op het forum komen om kritiek te geven. Kritiek hoef niet erg te zijn in een gezonde discussie, maar net nieuw en dan meteen en alleen gal spuwen?? Roept toch vraagtekens op???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 19:27 08 juli 2020 10:54 door Boschpoort.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6088

opadiehard schreef :

Appy Unknown schreef : Noor was kleding leverancier voor FC Den Bosch, en nam van Zwes=den daar mee naar toe.


Ik vind jou manier van posten wel heel erg bijzonder,ben je bang dat je niet opvalt door allemaal van die kleinere berichten te posten?
Als we je binnenkort maar niet tegen komen in het programma bij SBS 6 gestalkt...Gr opa.


Ik denk dat dat eerder zo gepost is, omdat het eerst door google translate vertaald moest worden. Van de taal uit Aachen-Nord naar Nederlands is best lastig. Verbaasd me nog dat ze internet hebben daar. Dacht dat daar alle berichtgeving nog via de mijnschachten gedaan werd. :lachen:

**EDIT MODERATOR**
Wij respecteren de privacy van al onze leden, ook als ze dingen schrijven waar wij als moderators niet achter staan.
Ik geef dus geen informatie over account Appy Unknown maar ik denk dat ik geen privacy schend als ik zeg dat deze persoon geen banden heeft met 045.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 09:28
since1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV algemeen #6089
Iemand een idee hoeveel seizoenskaarten er inmiddels zijn verkocht, op mvv.nl staat er geen recente update meer (of het moet zijn dat er geen seizoenskaarten meer zijn verkocht).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 09:37
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #6090

since1902 schreef : Iemand een idee hoeveel seizoenskaarten er inmiddels zijn verkocht, op mvv.nl staat er geen recente update meer (of het moet zijn dat er geen seizoenskaarten meer zijn verkocht).


Als ik het me goed herinner werd er gisteren gezegd dat er circa 1700 stuks verkocht zijn tot nu toe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden