MVV algemeen

13 juli 2020 13:05
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #6106
Ten eerste hoop ik dat de meeste mensen hier gelijk hebben, Echter vraag ik me af waarom iedereen uitgaat van het beste senario.
Het artikel geeft duidelijk aan 15 -35 %. Waarom zou MVV 35 % mogen vullen?
We hebben helaas maar 3 ingangen naar het stadion. ( 4 wanneer we de ingang bij het uitvak ook open doen ) terwijl andere stadions er veel meer hebben.
Om er dan meteen van uit te gaan dat 35% kan en mag komen vind ik vreemd ( Ik hoop het van wel ).

Net zoals de WC bezoeken, het aankopen van drinken, opwaarderen van de kaarten en ga zo maar door.
Het MVV stadion is niet het meeste geschikte stadion om de huidige 1.5 meter regels te hanteren.
En helaas is MVV niet de beste in het regelen van zaken voor supporters. Nogmaals ik hoop het van harte maar ik vrees dat het toch minder als 3000 man zijn toe toegestaan zijn.

+ de vaste plekken, apparte inkom en uitgaangs tijden. Dat gaat nooit goed bij MVV want er zullen er genoeg zijn die schijt hebben aan de regels.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2020 10:11
Dylan93
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
MVV algemeen #6107

mvv supporter schreef : Ten eerste hoop ik dat de meeste mensen hier gelijk hebben, Echter vraag ik me af waarom iedereen uitgaat van het beste senario.
Het artikel geeft duidelijk aan 15 -35 %. Waarom zou MVV 35 % mogen vullen?
We hebben helaas maar 3 ingangen naar het stadion. ( 4 wanneer we de ingang bij het uitvak ook open doen ) terwijl andere stadions er veel meer hebben.
Om er dan meteen van uit te gaan dat 35% kan en mag komen vind ik vreemd ( Ik hoop het van wel ).

Net zoals de WC bezoeken, het aankopen van drinken, opwaarderen van de kaarten en ga zo maar door.
Het MVV stadion is niet het meeste geschikte stadion om de huidige 1.5 meter regels te hanteren.
En helaas is MVV niet de beste in het regelen van zaken voor supporters. Nogmaals ik hoop het van harte maar ik vrees dat het toch minder als 3000 man zijn toe toegestaan zijn.

+ de vaste plekken, apparte inkom en uitgaangs tijden. Dat gaat nooit goed bij MVV want er zullen er genoeg zijn die schijt hebben aan de regels.


Ik geloof dat elke club zonder uitsupporters zal spelen, dit geeft MVV al 4 ingangen, dan moet je gewoon 1 ingang per tribune gebruiken en wellicht mensen al laten weten minstens 30 min van te voren naar de Geusselt te komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 20:02
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
MVV algemeen #6108
Na twee succesvolle seizoenen Keuken Kampioen Divisie hebben Keuken Kampioen en de Coöperatie Eerste Divisie besloten om het partnership voor onbepaalde tijd te verlengen. Marc Boele, Algemeen Directeur van de Coöperatie Eerste Divisie: “Een verlenging voor onbepaalde tijd is uniek in het voetbal en geeft een enorm positief signaal af aan alle clubs in de Keuken Kampioen Divisie.”

Voor onbepaalde tijd ook nog....ik zeg wegwezen en promoveren dus !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2020 18:56
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
MVV algemeen #6109
Wie wordt de nieuwe hoofdsponsor van MVV ?!

eigenlijk heeft MVV sinds het afhaken van Openline geen hoofdsponsor meer gehad, Naga Solar heeft dat gat vorig jaar 2 periodes ingevuld maar een echte opvolger is nog niet gevonden
Ook dit jaar begint MVV met "blanco'shirt aan de voorkant... de inkomsten van een hoofdsponsor zijn wel voor dit jaar begroot , 100.000 plus !
Wellicht biedt het verkopen van 4 periodes een mogelijkheid maar beter is natuurlijk een bedrijf die zich voor een aantal jaren verbindt aan de club.
Zal geen makkelijke opgave worden ... eens zien wat Noor uit de hoge hoed gaat toveren !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2020 07:39
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
MVV algemeen #6110
Heb in de wandelgangen gehoord dat Connect Telecom de nieuwe hoofdsponsor van MVV zou worden. Kan iemand dat bevestigen? ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Wil, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2020 08:40
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV algemeen #6111
Als dat zo is kunnen we allemaal Napoleon bedanken en om de nek vliegen!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2020 10:29
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #6112
Ja als dit waar is dan is Napoleon, shirt sponsor geworden. Dit bedrijf is van hem wat ik begrepen heb.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2020 11:19
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV algemeen #6113
Volgens mij was dat sarcasme mensen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, opadiehard, Wil, peeke, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2020 11:38
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 273
Meer
MVV algemeen #6114

Sjieske schreef : Heb in de wandelgangen gehoord dat Connect Telecom de nieuwe hoofdsponsor van MVV zou worden. Kan iemand dat bevestigen? ;)


Hoogstpersoonlijk aangedragen door Elsen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2020 12:53 25 juli 2020 12:55 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV algemeen #6115
Mvv heeft volgens betrouwbare bron eerder interesse gewekt bij een buitenlandse investeerder maar door verdeeldheid binnen de club is dit niet doorgegaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 22:44
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV algemeen #6116
Ik lees in je berichten hier op het forum, maar ook op Facebook en LinkedIn dat de frustratie echt heel erg diep zit. Dat je openlijk flirt met dat zooitje uit Kerkrade en alle andere Limburgse clubs, moet je zelf weten... Maar stop alsjeblieft met het schoppen richting alles wat MVV aan het opbouwen is... Nee we worden dit seizoen, naar alle waarschijnlijkheid, geen kampioen.

Maar...

Vanavond de moeite genomen om de uitzending op FOX te bekijken? We hebben echt een enorm prettige trainer, juiste uitstraling, rust, kennis en overwicht. Qua voetbal genoeg potentieel gezien, zeker in de 2e helft. We moeten hopen dat het MVV lukt enkele van deze spelers vast te leggen voor lange termijn.

Jammer vind ik dat er een aantal randzaken niet geregeld zijn. Zo hadden we geen vaantje om terug te geven bij de aftrap, waren de shirts nog niet in orde en ontbraken er zelfs logo’s op de warmloopkleding. Uiteraard begrijp ik dat er hier geen prioriteit ligt, maar dit zou, zeker tijdens deze uitzending, voor een meer professionele uitstraling zorgen. Ik ga er gemakshalve even vanuit dat sponsoren en spelers hier ook positief op zouden reageren.

Dat de club leeft is duidelijk! Nieuwe SV, seizoenkaarten verkopen, voor MVV begrippen, als warme broodjes en de uitstraling van de staf is heel veel beter dan we de afgelopen seizoenen gehad hebben. Uiteindelijk zal dit onze commerciële mensen helpen in hun zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor, kleine sponsoren en andere samenwerkingen.

Allemaol achter “us MVVke”!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puppie, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2020 09:27
ExDuitenDeef
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
MVV algemeen #6117

Vrijgeleer schreef : Ik lees in je berichten hier op het forum, maar ook op Facebook en LinkedIn dat de frustratie echt heel erg diep zit. Dat je openlijk flirt met dat zooitje uit Kerkrade en alle andere Limburgse clubs, moet je zelf weten... Maar stop alsjeblieft met het schoppen richting alles wat MVV aan het opbouwen is... Nee we worden dit seizoen, naar alle waarschijnlijkheid, geen kampioen.


Netjes verwoord en helemaal eens! Zelf gebruik ik het Forum en/ of Social Media niet om personen of organisaties verbaal aan te vallen. We leven in een tijd dat men graag een podium wil en die genoeg voorhanden zijn. In het geval van Napoleon wekt dat bij mij continu het gevoel op van een tekort aan aandacht. Iedere bijdrage en mening waardeer ik maar baseer je op inhoud, feiten, wees scherp in je conclusies en analytisch. Het gedrag van jou Napoleon is storend met een hoog Calimero gehalte. Ik vind het oprecht zonde dat iemand zichzelf zo diskwalificeerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2020 08:18
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MVV algemeen #6118
Hennie Bastiaans is opgestapt als bestuurslid technische zaken binnen het mvvse...Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2020 09:09
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6119
Nou lieve forum vrienden ik ben er weer hahahaha
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, jovkle, mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2020 07:28
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #6120
Komt dagblad De Limburger vandaag weer eens met een negatieve lading over Mvv, op de VOORPAGINA van de krant "Mvv verbiedt Beppie Kraft te zingen", op de sportpagina doen ze het nog eens dunnetjes over "Beppie mag niet meer zingen bij Mvv". Waar slaan deze kopteksten nu op, als je het artikel leest dan heeft alles gewoon te maken met het coronabeleid maar De Limburger brengt dit als "groot nieuws".
Wat blijft dit toch een verschrikkelijke krant, ze willen even nog Mvv aanpakken en een verkeerde beeldvorming geven, waarom?
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.248 seconden