MVV algemeen

20 sept 2020 20:06
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
MVV algemeen #6271
De vraag binnen een onderneming dient niet te zijn wie gaat dat betalen, maar hoe maak ik processen efficienter met een overvloed aan arbeidskracht tot gevolg die ik dan weer kan inzetten. Als MVV enkel bang blijft om geld uit te geven wordt het nooit wat, als men steeds op zoek is naar verbetering des te meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 00:35
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6272
Vanaf deze maand heeft MVV Maastricht de beschikking over een tweede skybox. De eerste skybox is al enkele jaren in gebruik onder de naam Bussiness Club Lanaken, een initiatief van Harold Kostons, de vader van onze voetballer Koen. De bedrijven Formani en MIDDAG zijn vanaf nu eveneens in een skybox – mooi ingericht door de firma Belisia - op de hoofdtribune te vinden.

“In de skybox van Bussiness Club Lanaken treffen zich bij wedstrijden dertien Belgisch / Nederlandse ondernemers onder het genot van een hapje en een drankje. En natuurlijk bekijken ze de wedstrijd. Tevens zijn alle 13 leden dit jaar ook toegetreden tot de Business Club van MVV Maastricht”, legt Tom Daemen, commercieel manager van MVV Maastricht uit. Harold Kostons is zeer te spreken over de skybox. “We hebben de skybox sinds begin 2019 en ik moet zeggen: het bevalt prima. Iedereen kan zijn relaties meebrengen. Altijd netjes verzorgd met een hapje en een drankje. Het is mooi dat je je relaties iets extra’s kunt bieden.”

De bedrijven Formani en MIDDAG zijn dus vanaf nu in een tweede skybox vertegenwoordigd. “Een mooi nieuw initiatief”, zegt Tom Daemen. “De skyboxen bieden mogelijkheden om partijen die eerder niets met de voetbalclub hadden toch op een positieve manier aan de club te binden.” “Voor ons biedt dit mogelijkheden om onze klanten die nooit eerder in De Geusselt waren, eens een mooie voetbalbeleving te bieden”, aldus MIDDAG, Formani en Belisia.l
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 00:35
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6273
Dat het sponsoren van een voetbalclub niet meer zo is als de jaren tachtig van de vorige eeuw, is voor iedereen helder. Toen ging er een brief van de voorzitter naar de grote industrie van Maastricht, en de sponsoring was geregeld. Anno 2020 wordt meer gezocht naar ‘partnerschappen’. Sprekend voorbeeld: de nieuwe overeenkomst tussen Taxi van Meurs en MVV Maastricht.

Een reclamebord? Frank van Meurs glimlacht. Daar loopt hij niet warm voor. “Ik heb genoeg rijdende reclameborden op straat”, wijst hij naar de vele Van Meurs-taxibusjes die door Limburg rijden. Meer dan 300 rijden er dagelijks rond, met name voor bijzondere doelgroepen: leerlingenvervoer en dagbesteding. Maar ook evenementen en touringcars. Maar bijzondere doelgroepen, dat is de grootste tak van het oer-Limburgse bedrijf. Juist voor die klanten wil Frank van Meurs iets terug doen. “En dat kan weer via MVV”, zegt Van Meurs enthousiast. “We nodigen gezamenlijk scholen uit om naar een thuiswedstrijd te komen, we zijn samen met Veer Zien MVV bezig met de organisatie van een G-voetbaltoernooi. Zo snijdt het mes voor ons aan meerdere kanten: Van Meurs sponsort MVV, en MVV helpt mij en mijn klanten. Dát is partnerschap.”

Van Meurs is betrokken bij de maatschappij, en bij MVV. De vraag naar zijn mening over de club, beantwoordt hij dan ook graag. “Ik denk dat het verdienmodel van de club op de schop moet. MVV moet de opleidingsclub van de eredivisie worden. Leid jonge talenten op en verkoop die voor een goed bedrag. Zo verdient Ajax al jaren geld, als opleidingsclub voor Europa.” Dat betekent nogal wat, weet ook de ondernemer. “Een trainer moet durven kiezen voor eigen jeugd, ook als dat niet meteen resultaten geeft. Ik snap meteen dat dit lastig is. En de club moet jeugd de voorkeur geven boven aanwinsten van buitenaf. Dan hebben we ook nog de fans, die dit ook moeten accepteren. Maar ik ben ervan overtuigd dat fans en sponsoren hart hebben voor jongens uit de eigen omgeving.”

Van Meurs ventileert zijn mening waar dat wordt gevraagd. Want hij wil de club verder helpen. Zoals al aangegeven, hoeft Van Meurs niet voor zichzelf te sponsoren. “Ik wil de club steunen, en ook de doelgroep aan wie ik het geld verdien. Dat doen we dus door de activiteiten zoals genoemd, en de club wil ik steunen omdat ik geloof in MVV. De club is laagdrempelig, familiair en iedereen is aanspreekbaar. Van de directeuren tot de trainer. Nu moeten we samen een stap voorwaarts kunnen zetten.”

Foto: TVM verzorgt ook de spelersbus van MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, jovkle, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 00:40
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6274
Ik vind dat er wel positieve berichten zijn van de organisatie van usmvvke.... onder leiding van de pas sinds enkele maanden gestarte algemeen directeur.
Professionalisering van de administratie met een duidelijke en logische onderbouwing. Skybox. En het verhaal en samenwerking met Taxi van Meurs. Vooral bij het laatste sprak me de onderbouwing van Taxi van Meurs aan en de samenwerking met veer zien mvv om een G-toernooi te organiseren. Eigen jeugd en familiegevoel en laagdrempelig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 12:37
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6275
Heel mooi om zo een bericht te lezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 13:46
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV algemeen #6276
Mooie woorden van Frank van Meurs. Prima partner ook voor MVV. Alleen die prachtige spelersbus al... sjevraoje! Misschien ga ik nu vloeken in de kerk... maar wat als zoon Lars straks toch niet goed genoeg blijkt te zijn? Wat als gezegd moet worden, "sorry Lars, we gaan niet met je door"? Gaat dat mooie partnerschap dan standhouden? Ik kan overigens niet beoordelen of Lars wel of niet goed genoeg is. Ik heb hem nog nooit zien spelen. Maar ik vind het toch een beetje dubbel allemaal... vader sponsor en zoon speler. Hopelijk gaat dit in de toekomst geen conflicten opleveren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 14:10
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #6277
Zou MVV Basic Fit al benaderd hebben om in te stappen als sponsor? Dat zou toch ideaal zijn nu Basic Fit letterlijk in de Geusselt zit. Spelers zouden daarbij de ideale ambassadeurs zijn voor Basic Fit...win-win

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 15:24
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
MVV algemeen #6278

Jim Cemint schreef : Mooie woorden van Frank van Meurs. Prima partner ook voor MVV. Alleen die prachtige spelersbus al... sjevraoje! Misschien ga ik nu vloeken in de kerk... maar wat als zoon Lars straks toch niet goed genoeg blijkt te zijn? Wat als gezegd moet worden, "sorry Lars, we gaan niet met je door"? Gaat dat mooie partnerschap dan standhouden? Ik kan overigens niet beoordelen of Lars wel of niet goed genoeg is. Ik heb hem nog nooit zien spelen. Maar ik vind het toch een beetje dubbel allemaal... vader sponsor en zoon speler. Hopelijk gaat dit in de toekomst geen conflicten opleveren.


Zou dit ook gelden voor de skybox die gehuurd word door vader van Koen Kostons..?
Denk dat je blij moet zijn dat dergelijke bedrijven iets willen doen voor MVV, ongeacht of hun zoon wel of niet bij MVV speelt.

En ja, het kan ophouden zodra de betreffende speler weg is, maar is dat niet met veel voetbalclubs zo?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 15:30
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
MVV algemeen #6279
Is er iemand die veel tijd heeft en een overzicht kan maken wat de ouders van alle spelers doen? Leuk lijstje voor euze Noor of Tom

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 15:34 21 sept 2020 15:35 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV algemeen #6280

Sjappie schreef :

Jim Cemint schreef : Mooie woorden van Frank van Meurs. Prima partner ook voor MVV. Alleen die prachtige spelersbus al... sjevraoje! Misschien ga ik nu vloeken in de kerk... maar wat als zoon Lars straks toch niet goed genoeg blijkt te zijn? Wat als gezegd moet worden, "sorry Lars, we gaan niet met je door"? Gaat dat mooie partnerschap dan standhouden? Ik kan overigens niet beoordelen of Lars wel of niet goed genoeg is. Ik heb hem nog nooit zien spelen. Maar ik vind het toch een beetje dubbel allemaal... vader sponsor en zoon speler. Hopelijk gaat dit in de toekomst geen conflicten opleveren.


Zou dit ook gelden voor de skybox die gehuurd word door vader van Koen Kostons..?
Denk dat je blij moet zijn dat dergelijke bedrijven iets willen doen voor MVV, ongeacht of hun zoon wel of niet bij MVV speelt.

En ja, het kan ophouden zodra de betreffende speler weg is, maar is dat niet met veel voetbalclubs zo?


Zeker moet je daar blij mee zijn! Geen twijfel mogelijk. Maar ALS het zou ophouden als de betreffende speler weg is, dan kun je je afvragen wat je nu eigenlijk in de etalage wilde zetten: je bedrijf of je zoon. Maar goed.... dat is doemdenken en helemaal niet aan de orde.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 16:16
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #6281
Even een hele andere vraag: weet iemand wanneer er geloot gaat worden voor de KNVB Beker? Normaal viel dit samen met ‘t Preuvenemint in het laatste weekend van augustus...

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 09:17
MVV86
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #6282

Hill28 schreef : Zou MVV Basic Fit al benaderd hebben om in te stappen als sponsor? Dat zou toch ideaal zijn nu Basic Fit letterlijk in de Geusselt zit. Spelers zouden daarbij de ideale ambassadeurs zijn voor Basic Fit...win-win


Goede ontwikkeling dat er een grote fitness keten in de Geusselt zit. Daar moet toch minimaal een barterdeal uit te halen zijn zodat (jeugd)spelers daar kunnen sporten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 10:12
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6283
Zijn er überhaupt wel gesprekken met potentiële shirtsponsoren? Je hoort er inderdaad vrij weinig over, en ondertussen mag dit toch wel eens op ons shirt gaan blinken...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 14:43 22 sept 2020 14:44 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
MVV algemeen #6284

MVV86 schreef :

Hill28 schreef : Zou MVV Basic Fit al benaderd hebben om in te stappen als sponsor? Dat zou toch ideaal zijn nu Basic Fit letterlijk in de Geusselt zit. Spelers zouden daarbij de ideale ambassadeurs zijn voor Basic Fit...win-win


Goede ontwikkeling dat er een grote fitness keten in de Geusselt zit. Daar moet toch minimaal een barterdeal uit te halen zijn zodat (jeugd)spelers daar kunnen sporten.


Basic-Fit heeft net na 8 jaar (2011-2019) hun samenwerking met ADO Den Haag beeindigd en het is niet te verwachten dat men nu met MVV in zee gaat.
Voordat ze hun derde in Maastricht (in de Geusselt) openden en ik ervan wist, heb ik dit al een tijdje terug bij het bestuur aangedragen.
Jammer maar helaas...wel fijn dat iedereen meedenkt ! :applaus: :thumbsup: :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 16:35
josoetgebrook
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
MVV algemeen #6285

LRB schreef :

MVV86 schreef :

Hill28 schreef : Zou MVV Basic Fit al benaderd hebben om in te stappen als sponsor? Dat zou toch ideaal zijn nu Basic Fit letterlijk in de Geusselt zit. Spelers zouden daarbij de ideale ambassadeurs zijn voor Basic Fit...win-win


Goede ontwikkeling dat er een grote fitness keten in de Geusselt zit. Daar moet toch minimaal een barterdeal uit te halen zijn zodat (jeugd)spelers daar kunnen sporten.


Basic-Fit heeft net na 8 jaar (2011-2019) hun samenwerking met ADO Den Haag beeindigd en het is niet te verwachten dat men nu met MVV in zee gaat.
Voordat ze hun derde in Maastricht (in de Geusselt) openden en ik ervan wist, heb ik dit al een tijdje terug bij het bestuur aangedragen.
Jammer maar helaas...wel fijn dat iedereen meedenkt ! :applaus: :thumbsup: :applaus:


Als dit was gelukt, zou ik wel benieuwd zijn naar de reactie van Van Zweden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden