MVV algemeen

18 okt 2020 22:20
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6316
Allemaal mooi en wel, maar we kunnen niet eens een hoofdsponsor vinden, laat staan een investeerder. :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2020 07:58 19 okt 2020 07:58 door Ster_Drager.
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #6317
Het gebrek aan sponsors is juist DE reden dat je met een investeerder in zee moet....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2020 09:55
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6318

Ster_Drager schreef : Het gebrek aan sponsors is juist DE reden dat je met een investeerder in zee moet....

totaal mee eens. Maar heeft er zich überhaupt al iemand gemeld, of houden ze juist bij MVV de boot af? Als je ziet hoe snel er investeerders bij andere clubs zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2020 12:24
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV algemeen #6319

Charmeur schreef :

Ster_Drager schreef : Het gebrek aan sponsors is juist DE reden dat je met een investeerder in zee moet....

totaal mee eens. Maar heeft er zich überhaupt al iemand gemeld, of houden ze juist bij MVV de boot af? Als je ziet hoe snel er investeerders bij andere clubs zijn.


Volgens MVV (Elsen, Jöris) zijn er investeerders die zich gemeld hebben om evt iets te kunnen doen. Vooralsnog (dus reken maar dat het er niet van zal komen) wijst MVV investeerders af. Alleen om hun eigen hachje te redden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2020 12:40
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 740
Meer
MVV algemeen #6320
Zou men niet eens beginnen met bedrijven te zoeken die 2-3 wedstrijden op de shirts willen staan. Dat hoeft niet voor zo'n hoge bedragen, maar alles is meegenomen. MVV is nu toch al flink wat wedstrijden live op tv geweest en dat zal komende tijd ook nog zo zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2020 12:54
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV algemeen #6321

Roed en Wit 70 schreef : Zou men niet eens beginnen met bedrijven te zoeken die 2-3 wedstrijden op de shirts willen staan. Dat hoeft niet voor zo'n hoge bedragen, maar alles is meegenomen. MVV is nu toch al flink wat wedstrijden live op tv geweest en dat zal komende tijd ook nog zo zijn.


Dat is volgens mij geen mogelijkheid, omdat de bondsregelementen zo vaak een verandering van het tenue in een seizoen niet toestaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2020 15:04
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV algemeen #6322
Daar kun je met de voetbalbond over in gesprek. Zeker in deze tijden zullen zij ongetwijfeld openstaan voor zulke initiatieven. Volgens mij is dit overigens eerder ook al een keer het plan geweest bij Fortuna (en ik dacht zelfs bij MVV, maar door gebrek aan animo kwam uiteindelijk de Gamin erop). Doorgaans zijn deze plannen niet aantrekkelijk genoeg, want er zijn maar heel weinig clubs waarbij dit is aangeslagen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2020 11:29 21 okt 2020 11:30 door Ster_Drager.
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #6323
Precies dit wat jij zegt, daar ben ik bang voor.
Dat er binnen de club investeerders de deur gewezen worden.
Bij sommige investeerders natuurlijk terecht, maar hoe lang kun je in godsnaam opzoek zijn. Dit lijkt mij meer eigenbelang van ergens in het bestuur.
Clubs al telstar en almere vliegen ons voorbij zowel financieel als sportief.


Daarnaast vind ik het heel erg stil omtrent sponsors of investeerders.
Ik vind dat we wel wat meer transparantie mogen eisen als trouwe supporters !!!
Want voor mijn gevoel vinden we het allemaal wel goed zoals het nu gaat, en dat is heel gevaarlijk !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2020 13:01
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6324

Ster_Drager schreef : Precies dit wat jij zegt, daar ben ik bang voor.
Dat er binnen de club investeerders de deur gewezen worden.
Bij sommige investeerders natuurlijk terecht, maar hoe lang kun je in godsnaam opzoek zijn. Dit lijkt mij meer eigenbelang van ergens in het bestuur.
Clubs al telstar en almere vliegen ons voorbij zowel financieel als sportief.


Daarnaast vind ik het heel erg stil omtrent sponsors of investeerders.
Ik vind dat we wel wat meer transparantie mogen eisen als trouwe supporters !!!
Want voor mijn gevoel vinden we het allemaal wel goed zoals het nu gaat, en dat is heel gevaarlijk !!!


Mochten er onderhandelingen lopen m.b.t. eventuele investeerders/sponsoren dan is dat "heel gevaarlijk" en prematuur omdat vroegtijdig naar buiten te brengen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2020 13:13 21 okt 2020 13:13 door Ster_Drager.
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #6325
Ja inderdaad "mochten" er onderhandelingen lopen.

Ze hoeven natuurlijk geen namen te noemen. Maar hou de mensen een beetje op de hoogte, immers transparantie is wat Noor ons van te voren beloofd heeft.

Nu lijkt het alsof we langzaam dood bloeden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2020 13:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #6326
Het forum een tijdje links te hebben laten liggen door de enorme drukte in mijn bedrijf , vandaag maar weer eens een berichtje plaatsten

Het gaat natuurlijk heel slecht met de prestaties van MVV we zaken natuurlijk steeds verder weg in het moeras wat onderkant eerste divisie heet
Mochten we ergens rond plek 11 uitkomen dan hebben we t geweldig gedaan. Maar daar doe je het natuurlijk niet voor.
Dit jaar is echt geen "proces" of een opbouw jaar voor volgend seizoen tegen het oogpunt van de mogelijkheden die er zijn bij MVV Maastricht. Komend seizoen zal substantieel niet beter worden dan dit seizoen , tenzij er een andere koers wordt gevaren dan wel vreemd vermogen wordt aangetrokken . We zitten als club al 3 jaar in een dalende tendens en ploegen zoals Telstar ( heel knap trouwens van Jonker) zijn ons inmiddels gepasseerd .

Dit jaar is er nog geen "paniek" er is nog voldoende eigen vermogen en ook het niet hebben van een hoofdsponsor is op te vangen uit die middelen. Maar perspectief is er niet, ik zie een club zonder plan en een doel . En juist dat beleid betaalt zich keihard terug in negatieve "munt" . Daarnaast gaat er nog een ander spook rondwaaien... en dat is het spook van de afstand van de club. Wellicht spelen we een heel seizoen zonder publiek , hou er rekening mee en de maanden dat je niet naar het stadion mag ga je er aan wennen . Het wordt een gewoonte om via de TV of een stream te kijken. Vaak een uitkomst want je zappt van Fox naar Veronica Inside of de Meilandjes als het voetbal er niet uit ziet. En het voetbal ziet er niet uit dus echt boeiend kijken zit er niet in

Heel begrijpelijk met een budget dat tegen de armoede grens aan zit , maar oh zo confronterend dat onder beleid van Marcel Joris deze club in een vacuum is belandt een sterk dalende tendens onder een voorzitter die er werklelijk niks van bakt dan alleen open duren in trappen en mensen tegen elkaar uitspelen.
Onze staat nu is de uitkomst van jaren wanbeleid en corona werkt natuurlijk niet mee hierin en we kijken er na en laten het gebeuren , waar is de oppositie die een duidelijk ander geluid laat horen en iedereen wakker schudt want we slapen in onder het roesje Corona

Het vervreemde van de club is een heel belangrijk en niet te onderschatten aandachtspunt , we zagen zowiezo al een dalend aantal toeschouwers de laatste jaren, deze ( helaas) verplichte afzondering doet de club geen goed . Je zult als club echt met he achterban in gesprek moeten blijven of een leuke ludieke manier en dat is zeker niet makkelijk om straks niet zomaar een flink afschalen van je SK en BC te gaan krijgen , want dat gaat gebeuren . Daarbij hoe ga je als club dat allemaal op een bepaalde manier compenseren ....dat zijn serieuze uitdagingen mensen en bedrijven die een heel seizoen niet naar binnen mogen kunnen en bedrijven die 2 stoelen hebben en er ook niks aan hebben , en natuurlijk is er loyaliteit maar ook die houdt ergens op

Dit seizoen had een seizoen moeten zijn voor overleven, het beleid had voornamelijk gebaseerd moeten zijn voor alles buiten het veld in orde te maken na het corona tijdperk , een heel duidelijk business plan ! En op het veld had men vooral de keuze moeten maken voor spelers waar je na de toekomst iets mee kunt. De selectie nu loopt er misschien 1 of 2 rond waar je iets mee kunt de rest heb je niks aan en is zonde van je budget .
Het wordt een lang en vervelend seizoen waar je al heel snel uitgespeeld bent voor iets , een periode winnen of iets is een utopie met deze groep . Het wordt gewoon heel lang voor spek en bonen mee gaan doen... we zijn een soort 2de eltfal geworden we doen wel mee maar kunnen toch niks winnen.

Begin van het seizoen had men het er over dat MVV sportief wilde gaan verrassen , een loze beloften gaat dat worden. Daar waar velen nog optimistisch waren is dat ook allemaal weer gaan liggen en zeker het niet naar het stadion kunnen helpt daar niet bij . Maar misschien is dat nu ook wel een zegen ..spelen om plek 14 boeit me totaal niet meer en na 20 jaar gepruts ben ik daar wel een beetje klaar mee !

Dat Kalazic zich uitspreekt thuis tegen de Eagles is alles zeggend , en dat heeft alles te maken dat bij MVV helemaal niks mogelijk is . Ik ben er ook van overtuigd dat hij hier geen 2 jaar blijft , volgend seizoen wordt wat betreft mogelijkheden een kopie van dit seizoen ...mits natuurlijk de club verkocht gaat worden
Maar wie moet dat doen , team Marcel Joris ... een directeur van een sociale instelling ?? Er zit toch amper toch geen kennis in die groep om deze stap te gaan maken dan wel te gaan onderzoeken om de club naar een verkoop te loodsen

De ledenraad moet maar snel gaan ingrijpen en orde op zaken gaan stellen zodat er niet meer schade aangericht kan worden aan het instituut MVV en zoals ik al vaker heb gezegd we hebben de club te leen voor de volgende generatie en op deze manier koersen we af op een hele dikke muur , zonde maar het gaat de harde realiteit worden .... we zijn een grijze club geworden die bivakkeert onder in de competitie ...tijd voor bezinning en tijd voor verandering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2020 14:17
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #6327
Napoleon, je hebt deze post in veel te grote haast geschreven. Je maakt veel taalfouten. De boodschap die je wilt overbrengen, komt op deze wijze slecht over. Een wijze raad van een grijze MVV-fan: wacht eerst even met plaatsing, lees je bericht nog eens door en verbeter wat nodig is. Nu kun je direct rekenen op reacties die meer op jou zijn gericht dan op de inhoud van het bericht. Dit is niet de eerste keer dat ik je dit advies geef. Doe er je voordeel mee!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2020 14:58
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #6328

De Zwarte Vogel schreef : Napoleon, je hebt deze post in veel te grote haast geschreven. Je maakt veel taalfouten. De boodschap die je wilt overbrengen, komt op deze wijze slecht over. Een wijze raad van een grijze MVV-fan: wacht eerst even met plaatsing, lees je bericht nog eens door en verbeter wat nodig is. Nu kun je direct rekenen op reacties die meer op jou zijn gericht dan op de inhoud van het bericht. Dit is niet de eerste keer dat ik je dit advies geef. Doe er je voordeel mee!


@zwarte vogel , ik neem zeker je advies mee . Er zullen zeker taalfouten in zitten maar ik schrijf ook niet om de gouden griffel te verdienen ;-)
De boodschap is zeker duidelijk , mijn tegenstanders hier zullen zich zeker gaan roeren richting mij , maar ook voor hun geldt we staan 14de en het uitzicht is hopeloos het beleid heeft gefaald en de controle is een drama .... leuker kan ik het niet maken .
Dit jaar hoeven we de ellende niet aan te zien omdat we er niet in mogen ,volgend jaar als alles weer normaal is betalen we wederom keihard de prijs voor ook dit jaar niet de juiste stappen te hebben gezet buiten het veld . De vraag waarom we ieder jaar minder te besteden hebben is puur het uitkomst van het falende bestuurlijk beleid en doorlopend falende technisch beleid , het is echt zo simpel aantoonbaar !

Kalazic spreekt uit zijn hart voor de camera ik hou er wel van en ik hoop dat hij flink wat los maakt binnen de club maar ik verwacht dat hij geen zin heeft in nog een seizoen als deze want... de koude maanden moeten nog komen !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2020 15:13
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6329
Geachte Napoleon, je valt wederom in herhaling. Je speelt iedere keer hetzelfde deuntje af, ik ben er wel klaar mee.
Zelfreflectie is jouw onbekend. M.i. ben jij ontzettend gefrustreerd en rancuneus omdat het Bestuur jouw "voorvarende en revolutionaire" plannen terzijde heeft geschoven. Je verwijt o.a. dat MVV niet transparant is; ben jij dat dan wel geweest? Verre van!
Zijn jouw "plannen" inmiddels wel bij andere BVO's geïmplemanteerd zoals jij suggereerde?
Op dit forum liggen de mensen/supporters niet op jouw stemmingmakerij te wachten. Veel geschreeuw maar weinig wol.
Het ga je goed Napoleon, elders maar niet meer op dit forum voor MVV-supporters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Huib, Kletswief, Medusa, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2020 15:16
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #6330
Zou Napoleon nog steeds gefrustreerd zijn? Ik vind dit moeilijk tussen de regels door te lezen, maar ik heb zo'n vermoeden...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Huib, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden