MVV algemeen

21 okt 2020 15:22 21 okt 2020 15:22 door Ster_Drager.
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #6331
Of napoleon nou wel of niet gefrustreerd is, hij heeft op veel punten wel gelijk en hij heeft hart voor de club op zijn manier. Het gaat niet goed met de club we worden steeds kleiner en kleiner tot er niks meer over is.

Ik hoop in ieder geval dat er snel nieuws naar buiten komt mbt sponsor of investeerder, en als het de bestuurders en AD niet lukt dan moeten ze daar ook eerlijk mee naar buiten komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2020 15:58
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV algemeen #6332

jovkle schreef : Geachte Napoleon, je valt wederom in herhaling. Je speelt iedere keer hetzelfde deuntje af, ik ben er wel klaar mee.
Zelfreflectie is jouw onbekend. M.i. ben jij ontzettend gefrustreerd en rancuneus omdat het Bestuur jouw "voorvarende en revolutionaire" plannen terzijde heeft geschoven. Je verwijt o.a. dat MVV niet transparant is; ben jij dat dan wel geweest? Verre van!
Zijn jouw "plannen" inmiddels wel bij andere BVO's geïmplemanteerd zoals jij suggereerde?
Op dit forum liggen de mensen/supporters niet op jouw stemmingmakerij te wachten. Veel geschreeuw maar weinig wol.
Het ga je goed Napoleon, elders maar niet meer op dit forum voor MVV-supporters.


Ik ben het met je eens dat hij wederom gal spuugt t.o.v. bestuur en specifiek Marcel Joris.
Echter heeft hij wel een punt natuurlijk. MVV glijdt alleen maar verder en verder af. Vroeger lachten we om clubs als Telstar, wensten we clubs succes tegen Heracles, maar langzamerhand word MVV het lachertje. Als ik de wedstrijden bekijk op Fox heb ik altijd medelijden met de commentator die toch maar commentaar moet leveren op wat hij ziet en wat hij ziet is neet zo heel goed.
Een investeerder of grote sponsor is de enige mogelijke manier hieruit te komen, met alleen geluk red je het helaas niet. Ik vraag me dan ook oprecht af hoe lang er nog 'betaald' voetbal gespeeld word in de Geusselt, voor een stad als Maastricht toch erg jammer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2020 23:11
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6333
Word inderdaad tijd om een investeerder aan te trekken. Met een klein zakje met geld kom je helaas niet echt heel ver op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2020 07:35
Burgundian043
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV algemeen #6334
Het valt me op dat wanneer napoleon iets vermeld op dit forum hij meteen de grond in word geboord.
Nu is het ook vervelend dat hij weer over Jöris begint en Jöris deed dit trouwens ook in het interview aan het begin van het seizoen naar napoleon wat zeer amateuristisch overkwam maar enfin, dat staat los van het feit dat hij de spijker op zijn kop slaat ivm onze club en hoe het ervoor staat want daar heeft napoleon toch wel echt een punt.
Als supporters mogen we bezorgd zijn over onze club, want die is immers van de supporters en niet van het bestuur.
Het knaagt ergens, nu is de moeilijke vraag waar is dat en valt dat te achterhalen en uberhaupt iets aan te doen als supporters zijnde?
Misschien kan de ledenraad hier iets in betekenen uiteindelijk?



Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2020 08:07
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #6335
De conclusies die Napoleon trek sloon de nagel op zunne kop, los vaan ut feit of ste wel of neet fan vaan Napoleon bis. Ut is gedabbel in de oonderste marge vaan de KKD de letste jaore en ouch iech zeen dat fout goon met pijn in mien hart. De stad Mestreech verdeent ut veur de supporters um un ieredivisie club te hubbe die get beteikent. Jaomer genoog hubbe veer un gemeintebestuur dat op sportgebied en economisch gebied un waardeloos beleid veurt. Allein mer sjiek en sjoen en met unne dikke nek op ut preuvenemint of Tefaf roondloupe in plaots vaan unne bouwval es de Geusselt te vervaange of op te knappe naor de maotstaave vaan dizzen tied of un groet bedrief veur werkgelegenheid en meugelijk sponsor heij naor tow te hoole. Jaomer genoog zal ut zoonder duite neet goon en is de einige oplossing unne investeerder en iech bin der vaan euvertuig dat zoe iemes zien eige pupkes in de organisatie zal wille zette en daor zitte bepoalde luij neet op te wachte en hawwe daordoor alles boete de deur um ut eige hachje te redde. Iech vraog miech dus ouch aof wie de supporters heij binne de juridische structuur vaan MVV get aon kinne doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2020 08:14
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #6336
Misschien moet iedereen inclusief Napoleon eens wat reëeler worden. Iedereen weet waar we stonden in de zomer en er staan een aantal nieuwelingen aan het roer, die zich absoluut nog moeten bewijzen. Daar mag iedereen in mijn ogen over een aantal maanden een oordeel over vellen. Wat me irriteert is dat hier iedereen (met Napoleon voorop) al na anderhalve maand moord en brand begint te schreeuwen.

Als Napoleon zijn geweldige plan was uitgevoerd, hadden we dan nu na anderhalve maand al een investeerder? Hadden we dan al een (acceptabele) hoofdsponsor? Hadden we dan een betere selectie en deden we ineens mee om de eerste periode? Schei toch uit, die negativiteit en het continu in twijfel trekken van de betrokkenen doet meer schade aan ons cluppie dan Marcel Jöris ooit kan doen.

Ben benieuwd als men de paniekoproep hier op het forum voor een investeerder honoreert, benieuwd wat dan met die investeerder weer niet goed is.
'MVV verkoopt zijn ziel' Jöris en Noor verkopen ONZE club' Ik zie de koppen al voor me.
Dan gaat daar weer iedereen over zeiken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Boschpoort, M-MVV, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2020 10:51
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6337

Duin schreef : Misschien moet iedereen inclusief Napoleon eens wat reëeler worden. Iedereen weet waar we stonden in de zomer en er staan een aantal nieuwelingen aan het roer, die zich absoluut nog moeten bewijzen. Daar mag iedereen in mijn ogen over een aantal maanden een oordeel over vellen. Wat me irriteert is dat hier iedereen (met Napoleon voorop) al na anderhalve maand moord en brand begint te schreeuwen.

Als Napoleon zijn geweldige plan was uitgevoerd, hadden we dan nu na anderhalve maand al een investeerder? Hadden we dan al een (acceptabele) hoofdsponsor? Hadden we dan een betere selectie en deden we ineens mee om de eerste periode? Schei toch uit, die negativiteit en het continu in twijfel trekken van de betrokkenen doet meer schade aan ons cluppie dan Marcel Jöris ooit kan doen.

Ben benieuwd als men de paniekoproep hier op het forum voor een investeerder honoreert, benieuwd wat dan met die investeerder weer niet goed is.
'MVV verkoopt zijn ziel' Jöris en Noor verkopen ONZE club' Ik zie de koppen al voor me.
Dan gaat daar weer iedereen over zeiken.


Dit gaat niet over Napoleon. Dit hoofdstuk is al een tijdje geleden afgesloten. Dat weet Napoleon zelf ook wel denk ik. Maar dat er naar een paar maanden moord en brand geschreeuwd zou worden klopt niet, dit is namelijk al een aantal jaren. Ja we draaien soms leuk mee, maar andere keren is het gewoon wederom met een veel te klein budget iets neerzetten. Ik vind dat je als supporter zeer kritisch mag zijn. Zowel op spelers danwel op beleid. Ik denk dat iedereen toch ondertussen wel weet dat het om het geld gaat in de voetbalwereld. Dus een betrouwbare investeerder zou zeker welkom zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, middenstip, Och jeh, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2020 11:08
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV algemeen #6338
ik vrees dat sommigen de rol van de ledenraad nogal overschatten. Of simpelweg niet weten wat het inhoudt, dat kan ook.

De ledenraad is veeleer een klankbord voor het bestuur van de Vereniging MVV. Het bestuur van de Vereniging MVV benoemt (en ontslaat) de leden van de Stichting MVV 2018.

De Stichting MVV 2018 is de aandeelhouder van MVV Maastricht B.V. Het bestuur van de Stichting MVV 2018 benoemt dan weer de directieleden van MVV Maastricht B.V. In dit laatste gremium zit dus de voetbaltak met Erik Noor als algemeen directeur.

De ledenraad is vooral van belang voor het bewaken van de kernwaarden van MVV (denk aan tradities, clubkleuren e.d.).

Mocht er een investeerder komen die de aandelen van MVV wil overnemen dan gaat de stichting MVV 2018 daarover. Maar een dergelijk besluit van de stichting moet conform de huidige statuten de goedkeuring van de vereniging hebben. En daar komt de ledenraad dan weer om de hoek kijken. Het bestuur van de vereniging zal een dergelijke goedkeuring niet verlenen als de meerderheid van de ledenraad daar tegen is want de ledenraad heeft in beginsel de mogelijkheid de bestuursleden van de vereniging te ontslaan als zij (dreigen) te handelen in strijd met de wensen van de Ledenraad. De ledenraad heeft dus de rol van een algemene ledenvergadering zoals elke vereniging die kent.

Wat de ledenraad nadrukkelijk NIET kan, is het bestuur van de stichting (waaronder Marcel Jöris als voorzitter daarvan) instructies geven. En tav de directie van de BVO heeft de ledenraad al helemaal geen bevoegdheden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 09:25
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #6339
Kunnen we het stuk Napoleon ook hier op het forum z.s.m. afsluiten? Dat je gefrustreerd bent dat je baanbrekende telecomdeal bij je geliefde club niet erdoorheen komt, kan ik enigszins begrijpen. Dat je vervolgens over lijken gaat en bij de Duitsers je dealtje gaat aanbieden, getuigt van weinig (of gewoon geen) klasse.

Veel succes aldaar, Napoleon. Hopelijk ben je bij hun op het prikbord een toegevoegde waarde samen met je Cloud Angels!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Huib, jovkle, Zeikbak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 10:37
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #6340
Dan hebben ze in het Oosten prijs, hebben ze Garcia de la Vega d’n twiede binnen gehaald. Succes ermee!

P.s: die cloud angels mag hij hier laten, de rest van zijn rotzooi gaarne zo snel mogelijk meenemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 10:40
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV algemeen #6341

Lijnsje@tappunt schreef : Kunnen we het stuk Napoleon ook hier op het forum z.s.m. afsluiten? Dat je gefrustreerd bent dat je baanbrekende telecomdeal bij je geliefde club niet erdoorheen komt, kan ik enigszins begrijpen. Dat je vervolgens over lijken gaat en bij de Duitsers je dealtje gaat aanbieden, getuigt van weinig (of gewoon geen) klasse.

Veel succes aldaar, Napoleon. Hopelijk ben je bij hun op het prikbord een toegevoegde waarde samen met je Cloud Angels!


Het gaat niet om Napoleon. Kijk eens terug naar de laatste jaren MVV. Als jij het leuk vind naar dit voetbal te kijken is dat prima natuurlijk, maar je ziet toch ook dat het jaar in jaar uit minder word. We glijden af naar niveau Telstar, Top Oss, Dordrecht en of dat nu door Corona komt of door verkeerd beleid of door wat dan ook, het is huilen met de pet op, al jaren! Op het moment dat napoleon hier iets zegt wat gewoon waarheid is, en dan doel ik niet op zijn verhaal over Elsen of Joris, wordt hij geschoffeerd en belachelijk gemaakt, terwijl hij ook ziet, net zoals iedereen zonder MVV bril, dat als het zo doorgaat we binnenkort tegen Meerssen of EVV spelen of helemaal niet meer bestaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 11:15
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #6342

Och jeh schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Kunnen we het stuk Napoleon ook hier op het forum z.s.m. afsluiten? Dat je gefrustreerd bent dat je baanbrekende telecomdeal bij je geliefde club niet erdoorheen komt, kan ik enigszins begrijpen. Dat je vervolgens over lijken gaat en bij de Duitsers je dealtje gaat aanbieden, getuigt van weinig (of gewoon geen) klasse.

Veel succes aldaar, Napoleon. Hopelijk ben je bij hun op het prikbord een toegevoegde waarde samen met je Cloud Angels!


Het gaat niet om Napoleon. Kijk eens terug naar de laatste jaren MVV. Als jij het leuk vind naar dit voetbal te kijken is dat prima natuurlijk, maar je ziet toch ook dat het jaar in jaar uit minder word. We glijden af naar niveau Telstar, Top Oss, Dordrecht en of dat nu door Corona komt of door verkeerd beleid of door wat dan ook, het is huilen met de pet op, al jaren! Op het moment dat napoleon hier iets zegt wat gewoon waarheid is, en dan doel ik niet op zijn verhaal over Elsen of Joris, wordt hij geschoffeerd en belachelijk gemaakt, terwijl hij ook ziet, net zoals iedereen zonder MVV bril, dat als het zo doorgaat we binnenkort tegen Meerssen of EVV spelen of helemaal niet meer bestaan.


Hoor je mij ergens zeggen dat ik het goed vind gaan, dat we op deze voet verder moeten en dat we sprankelend voetbal spelen ? Dan mag je deze hier ergens quoten, want dit heb ik nergens gezegd. Alleen gezegd dat ik het zelfs met een aantal zaken van hem eens ben, maar in zijn algemeenheid het steeds een eigenaardiger typetje begin te vinden. Dat mag ik toch vinden?

Even voor jouw beeld ; ik ga sinds 2001 ongeveer naar MVV. Ik heb MVV nooit Eredivisie zien spelen. Ik moet het met spelers als Mitcheli, Sillah, Olson, Aelbrecht, Peppink etc. doen voor mijn herinneringen. Nee, ook daar word ik niet vrolijk van. Het lukt MVV al kennelijk 20 jaar niet om eigenhandig promotie af te dwingen of in ieder geval de slagingskans op promotie te vergroten. Ja, we hebben één toevalstreffer onder Elsen destijds gehad. Ik had ook het idee dat we het jaar gingen doorpakken, maar niets blijkt minder waar te zijn.

Ik denk dat we het op dit forum unaniem over één ding eens zijn ; er moet iets veranderen. Of dat nu links- of rechtsom is. Alleen om nu mij woorden in mijn post te leggen (in de mond gaat via een forum zo lastig) dat ik het goed vind gaan als ik het gewoon diep triest vind dat je als ras MVV'er ( zoals hij zichzelf beschrijft, wellicht niet met die expliciete woorden voor de mierenneukers) een telecomdeal bij de aardsrivaal gaat aanbieden en doordrukt. Hoe slecht het ook met MVV gaat, welke negatieve ervaringen je ook met MVV , het bestuur of wie dan ook hebt, ook daar zijn grenzen aan verbonden vind ik.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, jovkle, Boschpoort, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 12:22
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV algemeen #6343

Lijnsje@tappunt schreef :

Och jeh schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Kunnen we het stuk Napoleon ook hier op het forum z.s.m. afsluiten? Dat je gefrustreerd bent dat je baanbrekende telecomdeal bij je geliefde club niet erdoorheen komt, kan ik enigszins begrijpen. Dat je vervolgens over lijken gaat en bij de Duitsers je dealtje gaat aanbieden, getuigt van weinig (of gewoon geen) klasse.

Veel succes aldaar, Napoleon. Hopelijk ben je bij hun op het prikbord een toegevoegde waarde samen met je Cloud Angels!


Het gaat niet om Napoleon. Kijk eens terug naar de laatste jaren MVV. Als jij het leuk vind naar dit voetbal te kijken is dat prima natuurlijk, maar je ziet toch ook dat het jaar in jaar uit minder word. We glijden af naar niveau Telstar, Top Oss, Dordrecht en of dat nu door Corona komt of door verkeerd beleid of door wat dan ook, het is huilen met de pet op, al jaren! Op het moment dat napoleon hier iets zegt wat gewoon waarheid is, en dan doel ik niet op zijn verhaal over Elsen of Joris, wordt hij geschoffeerd en belachelijk gemaakt, terwijl hij ook ziet, net zoals iedereen zonder MVV bril, dat als het zo doorgaat we binnenkort tegen Meerssen of EVV spelen of helemaal niet meer bestaan.


Hoor je mij ergens zeggen dat ik het goed vind gaan, dat we op deze voet verder moeten en dat we sprankelend voetbal spelen ? Dan mag je deze hier ergens quoten, want dit heb ik nergens gezegd. Alleen gezegd dat ik het zelfs met een aantal zaken van hem eens ben, maar in zijn algemeenheid het steeds een eigenaardiger typetje begin te vinden. Dat mag ik toch vinden?

Even voor jouw beeld ; ik ga sinds 2001 ongeveer naar MVV. Ik heb MVV nooit Eredivisie zien spelen. Ik moet het met spelers als Mitcheli, Sillah, Olson, Aelbrecht, Peppink etc. doen voor mijn herinneringen. Nee, ook daar word ik niet vrolijk van. Het lukt MVV al kennelijk 20 jaar niet om eigenhandig promotie af te dwingen of in ieder geval de slagingskans op promotie te vergroten. Ja, we hebben één toevalstreffer onder Elsen destijds gehad. Ik had ook het idee dat we het jaar gingen doorpakken, maar niets blijkt minder waar te zijn.

Ik denk dat we het op dit forum unaniem over één ding eens zijn ; er moet iets veranderen. Of dat nu links- of rechtsom is. Alleen om nu mij woorden in mijn post te leggen (in de mond gaat via een forum zo lastig) dat ik het goed vind gaan als ik het gewoon diep triest vind dat je als ras MVV'er ( zoals hij zichzelf beschrijft, wellicht niet met die expliciete woorden voor de mierenneukers) een telecomdeal bij de aardsrivaal gaat aanbieden en doordrukt. Hoe slecht het ook met MVV gaat, welke negatieve ervaringen je ook met MVV , het bestuur of wie dan ook hebt, ook daar zijn grenzen aan verbonden vind ik.


Laten we het napoleon verhaal verder achterwege laten, mij boeit het niet wat hij zegt over bestuur of over wie dan ook. Het enige wat boeit is dat MVV geen grijze muis mag worden, dat we zsm uit die KKD willen komen en dat het gewoon beter moet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 13:12 23 okt 2020 13:13 door Ster_Drager.
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #6344
Precies !!

Hoe kunnen we hier als supporters iets in betekenen? Lijkt mij heel moeilijk.
Maar voor mijn gevoel moeten we een bepaalde ambitie stellen op bestuurlijk gebied en een eventuele deadline.

Ik heb het gevoel dat er weinig gebeurd achter de schermen (grote dingen dan, niet alleen wat kantoor aanpassingen en degelijke), kan ik natuurlijk ook fout zitten maar ik volg mijn gevoel.
Misschien handig dat dhr Noor en Jöris wat meer transparant zijn naar buiten.
Iets wat dhr Noor zelf had beloofd begin seizoen, namelijk transparant zijn naar de supporters toe. Is tot nu toe heel weinig van te zien !!!

Zijn de statuten al aangepast zodat er investeerders kunnen instappen? Zijn er geïnteresseerde investeerders? (Hoeven ze geen namen bij te noemen) Of sponsors van meerwaarde eventueel.

Nogmaals we lijken nu langzaam dood te bloeden
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 13:47
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #6345
MVV vindt een nieuwe voorzitter voor de YBC
voetbal
Vrijdag 23 oktober 2020

Dat de huidige voorzitter, Christian Gilissen, zijn taken als voorzitter zou neerleggen na afloop van het lopende seizoen was reeds duidelijk. Wegens de toenemende drukte binnen zijn eigen onderneming heeft Christian echter in goed overleg met MVV Maastricht besloten om het stokje per direct over te dragen aan zijn opvolger. Christian blijft betrokken bij MVV Maastricht en eveneens bij de Young Business Club, al dan niet als lid!

Christian heeft afgelopen donderdag zijn taken overgedragen aan Manon Neven, die haar lidmaatschap verruilt voor de rol als voorzitter. De onderneemster zal er onder andere naar streven om het aantal leden van de YBC te verhogen en MVV Maastricht passend te ondersteunen op het gebied van haar commerciële doelen.

Ben jij nieuwsgierig waar de YBC van MVV Maastricht zich mee bezig houdt? Benader de commerciële collega’s van MVV of neem direct contact op met Manon om meer informatie te verkrijgen en haak een keer aan bij de tweewekelijkse vergaderingen!

MVV Maastricht dankt Christian voor zijn inspanningen en energie om gelijktijdig de kersverse voorzitter Manon Neven veel succes te wensen!

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden