MVV algemeen

23 okt 2020 14:04
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #6346
We wisten eind vorig seizoen waar we stonden, we wisten hoe we er voor stonden aan het begin van dit seizoen. Dat het plaatje niet goed is en dat het moeilijk gaat wisten we.
Het is zaak dat het nu beter gaat, en ik denk dat de vraag eerder is hoe we MVV hierbij kunnen helpen?
Alleen maar negatieve reacties en kritiek van de supporters helpen MVV niet.
Ja we zeggen MVV onze steun toe, staan achter de ploeg en we zijn kritisch op het beleid. Controle is goed, maar we moeten wel proactief blijven! Napoleon je hebt het geprobeerd en daarvoor credits maar je kunt ook blijven zeiken. Klaar is klaar, MVV heeft een andere weg gekozen. Ga achter de club staan! Alleen maar kritiek geven is makkelijk. Je komt nu over als een verwend klein ettertje die ze zijn snoepje hebben afgepakt. Ik zou voorlopig even niks schrijven als je nog ooit door iemand serieus genomen wilt worden.

Wat kunnen we doen als supporters? Een SK kopen, VZMVV Steunen bij de ledenraad gaan,
of Vrijwilligerswerk doen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 14:44 23 okt 2020 14:44 door Ster_Drager.
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #6347
En dan.......... de 'alles kump good mentaliteit' ??

Heb zelf ook al jaren achter elkaar mijn seizoenkaart, zal ik ook blijven doen. Maar gewoon maar afwachten en hopen dat het goed komt doen we al 20 jaar !! Nog een paar jaartjes en er is niks meer van over.
Het probleem bij MVV verdwijnt niet door simpelweg allemaal de ogen te sluiten, dat maakt het alleen maar erger.

De ranglijst volgorde word bepaald door geld, en laat dat MVV nou het minste van iedereen hebben.
Zolang er geen structureel financieel vermogen bij MVV is, blijven we in het rechterrijtje voor spek en bonen mee doen. (Of erger)

Ik hoop dat dit bestuur in staat is om iets rond te krijgen en het zsm naar buiten te brengen, want ik vind het akelig stil......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 14:57 23 okt 2020 14:57 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #6348
Mijn punt is dat met zijn allen zitten te zeiken op dit forum MVV niet helpt!
Kom dan met een voorstel, doe iets!
Napoleon heeft het voortouw genomen. Buiten het eeuwige geklaag van hem heeft hij wel actie ondernomen! Hulde voor zijn poging.
Ik mis in deze discussie de oplossing. Er wordt wel geklaagd maar niets ondernomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 14:58
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #6349

Ster_Drager schreef : En dan.......... de 'alles kump good mentaliteit' ??

Heb zelf ook al jaren achter elkaar mijn seizoenkaart, zal ik ook blijven doen. Maar gewoon maar afwachten en hopen dat het goed komt doen we al 20 jaar !! Nog een paar jaartjes en er is niks meer van over.
Het probleem bij MVV verdwijnt niet door simpelweg allemaal de ogen te sluiten, dat maakt het alleen maar erger.

De ranglijst volgorde word bepaald door geld, en laat dat MVV nou het minste van iedereen hebben.
Zolang er geen structureel financieel vermogen bij MVV is, blijven we in het rechterrijtje voor spek en bonen mee doen. (Of erger)

Ik hoop dat dit bestuur in staat is om iets rond te krijgen en het zsm naar buiten te brengen, want ik vind het akelig stil......


Was het maar allemaal zo simpel, dan had ik 3x met mijn vingers geknipt en hadden we er een investeerder met een zak geld staan. MVV zal heus wel bezig zijn met een investeerder dan wel hoofdsponsor te vinden, maar dat is nu eenmaal een zeer lastige taak in deze tijd. Wij als supporters kunnen alleen maar achter de club staan en eens stoppen met het bestuur en alles eromheen af te kraken en negatief te belichten. Dat mensen gekrenkt zijn in hun ego moeten we vooral ook geen aandacht meer geven, die man is uitgespeeld wat mij betreft binnen deze club (en mocht het waar zijn dat hij naar het Oosten gaat, dan is het voor mij ook geen supporter meer).

Blijf die seizoenskaart pakken, steun VZMVV, ga achter de club staan en als je nog een flinke zak geld heb, haal die extra spelers dan maar! ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 15:02
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #6350
Ik zal zelf meteen beginnen:
Kunnen we de supporters vereniging inschakelen om onze zorgen te uiten? Of VZMVV?
Kunnen we ons samenpakken en dit gezamenlijk voorleggen bij MVV? Dat we ons zorgen maken, en dat we willen weten wat MVV hieraan doet?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 15:18 23 okt 2020 15:19 door Ster_Drager.
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #6351
@zeikbak, zie je me ook maar ergens zeggen dat het makkelijk is??? Het tegenovergestelde juist..

@mvvforlife, ja bijvoorbeeld. Ik wil hoe dan ook helpen maar zou zelf inderdaad ook niet weten waar te beginnen vandaar dat ik via het forum probeer wat te communiceren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 16:02 23 okt 2020 16:05 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV algemeen #6352
Laten we aub eens realistisch zijn. Al zouden we nu weer een actie beginnen en 3000 supporters zouden 25 euro per jaar doneren, dan komen we op 75000 EUR uit, dan schieten we daar nog niks mee op... Na mijn inziens hebben we nog 2-3 jaar voordat ons het water aan de lippen staat en we direct een investeerder/ liquide midellen nodig hebben en MVV kennende zullen we dan wel in handen vallen van louche figuren. We hadden al 2/3 jaar hiermee aan de gang moeten zijn, maar het lijkt erop dat diverse personen hun eigen positie belangrijker vinden dan club.... Erger nog is dat hier personen (vriendjes van bestuursleden?) elke verandering in de pan hakken, want zo slecht gaat het toch niet? Je kunt veel van Napoleon vinden maar het zegt wel iets dat VVV en misschien wel onze buren wel brood zien in zijn plannen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 16:08
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #6353
Nou strucht, dat is wat ik net voorstel. Niet geld doneren want dat doen we al en is zeker ook belangrijk. Maar als groep onze zorgen uiten aan MVV en vragen wat eraan wordt gedaan. Niemand is belangrijker dan de club! Wij zijn samen MVV.
Dus hoe gaan we dit aanpakken?
En nee het is geen oplossing maar een begin. Als we zelf niks ondernemen hoeven we ook niet te huilen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 17:46 23 okt 2020 17:48 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #6354

Strucht schreef : Laten we aub eens realistisch zijn. Al zouden we nu weer een actie beginnen en 3000 supporters zouden 25 euro per jaar doneren, dan komen we op 75000 EUR uit, dan schieten we daar nog niks mee op... Na mijn inziens hebben we nog 2-3 jaar voordat ons het water aan de lippen staat en we direct een investeerder/ liquide midellen nodig hebben en MVV kennende zullen we dan wel in handen vallen van louche figuren. We hadden al 2/3 jaar hiermee aan de gang moeten zijn, maar het lijkt erop dat diverse personen hun eigen positie belangrijker vinden dan club.... Erger nog is dat hier personen (vriendjes van bestuursleden?) elke verandering in de pan hakken, want zo slecht gaat het toch niet? Je kunt veel van Napoleon vinden maar het zegt wel iets dat VVV en misschien wel onze buren wel brood zien in zijn plannen.


Je zegt het goed: laten we eens realistisch zijn. En de realiteit is dat we op dit moment niet in de positie zijn om een geheel nieuw bestuur aan te stellen, zoals sommige het liefste volgens mij zien gebeuren. Want het huidige bestuur kan helemaal niets goed doen als ik dat hier soms lees. En laat ik vooropstellen dat ook ik zeker inzie dat verandering nodig is en dit toejuich, alleen zo snel als dat sommige willen, dat is niet realistisch. En nee, ik ben geen vriendje van een bestuurslid, ik ken geen enkel bestuurslid persoonlijk. Daarom vind ik het ook weer erg knap dat ook jij weer weet dat bepaalde bestuursleden hun plek belangrijker vinden dan de club. Heb je er bewijs voor? Wie houdt DE investeerder buiten de deur? Ken jij bestuursleden dus wel persoonlijk en zij hebben dit zo tegen jou gezegd? Aantasting van integriteit, daar zijn sommige erg goed in, kap daar toch eens mee.

Ik ben het eens met sommige forummers dat er wat meer transparantie mag komen over waar het bestuur mee bezig is en dat mag heel globaal, er hoeven geen details gegeven te worden (want dan zou je immers je eigen ramen kunnen ingooien). Ik geloof echt dat er wel dingen ondernomen worden, maar dat het niet zo snel gaat, dat is gewoon de realiteit die we moeten accepteren.

Wat betreft je opmerking over de plannen van Napoleon bij andere clubs, het moet nog blijken of dat allemaal zo’n succes wordt. Elke club haalt elke mogelijke sponsor binnen, alleen VVV en 045 weet nog niet welk Paard van Troje dit is en dit wist MVV wel, mede doordat hij als een klein kind zijn plannen erdoor wilde rammen. Ben benieuwd wanneer Andries Jonker trainer wordt bij 1 van de 2 geel-zwarte clubs...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Strucht, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 18:06 23 okt 2020 18:22 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV algemeen #6355
@Zeikbak terechte opmerking, maar ik vermeld niet dat het hele bestuur moet opstappen. We moeten het allemaal samen doen anders word het sowieso nooit meer wat met onze club. Maar ik maak mij grote zorgen deels door te weinig transparantie.

Voorbeeld. De aanstelling van Noor. Ik neem aan dat deze search uitgebreid is uitgevoerd, dat er een duidelijk functieprofiel was, dat er duidelijke targets aan vast hangen ( want de commerciele competenties waren de belangrijkste) Noor had goede plannen, want daarom is de keuze op hem gevallen. Heb nog geen concreete plannen van hem gezien. Verder staat hij niet graag op de voorgrond, nou Elsen en Jöris doen dat ook niet graag. Dan verbaast mij de keuze al voor Noor. Wie is ons boegbeeld, met wie gaan we de hemel bestormen? Al deze onduidelijkheden en de zichtbare achteruitgang van onze club zou voor iedereen de alarm bellen moeten laten afgaan. Verder kan ik zo nog een aantal voorbeelden op noemen en ik post hier niet om mensen af te branden, we zullen het allemaal samen moeten doen!

Hopelijk vanavond een mooi pot voetbal, want dat kan iederen goed gebruiken in deze tijden :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zeikbak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 20:40
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6356
Zoals beloofd in de chat, zou ik maar weer eens een balletje opgooien over een investeerder. Nog iemand die denkt dat we geen investeerder nodig hebben en we maar zo moeten blijven aanmodderen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, M.V.V. 1902, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 21:11
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #6357
Dat mijn club zo is afgegleden doet mij ook pijn ! Ik volg MVV ook al fanatiek al zeker 33 jaar ! Maar wat er nu gebeurd verwonderd me helemaal niks . En dit jaar zijn we echt kanonnen voer voor heel veel clubs geloof me !! We doen bijna niemand pijn dan alleen onze supporters !

Kalazic is een prima trainer maar niet de trainer die MVV nodig heeft ... MVV had een trainer nodig die eigenlijk niet bestaat maar er toch is , en dat is Andries Jonker !! Hij had MVV zolang we geen piek te besteden hadden naar een rustiger vaarwater gebracht ! Binnen en buiten t veld !!
Maar goed dat schip is gevaren !

De roep om investeerders begrijp ik van iedereen maar als de mensen die er nu zitten en verantwoordelijk zijn voor de complete malaise waarin we sportief verkeren en straks financieel belanden , als die groep en dan doel ik op meerdere bestuursleden en complete directie als die een stap moeten zetten naar die mogelijke overname , dan kun je net zo goed de stekker er nu uit trekken !
De zooi moer eruit , weg ermee ! Het klinkt heel onsympathiek maar tijd voor zoete broodjes is er niet meer . Een nieuw bestuur moet er komen die verantwoordelijk is voor dat proces , een nieuwe AD en trainer/td want MVV hoeft geen aparte TD te hebben , belachelijk !!

Geef Onno Hoes een belangrijke rol hierin samen met andere mensen met kwaliteit want die zijn er nog zeker binnen de schil van MVV en tuig een fatsoenlijk plan op !!

Ik ga me in dit proces niet meer bemoeien , maar ook ik vind t verschrikkelijk om te zien hoe een klein groepje mensen deze club naar de klote helpt !! Ik heb geprobeerd wat ik kon het is met niet gelukt , maar ik had wel t vertrouwen van toppers als Hoes , Jonker , Rook en Wilborts .... betere mensen heb ik de laatste 20 jaar bij MVV niet gezien !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 21:28
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #6358
Hahaha! Bedankt Napoleon, kunnen we toch nog lachen vanavond. Wat een onzin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 21:35
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
MVV algemeen #6359
Ik vraag me werkelijk af waarom de naam van Andries Jonker zo vaak wordt genoemd als de grote verlosser.
Het is een sympathieke persoon, dat zeker, maar in zijn jaar dat hij naar MVV kwam, nam hij zelf spelers mee zoals Supusepa, Van Ommeren, Peppinck en Houssein Ouhsaine. Deze spelers hebben volgens mij ook nooit meer prof voetbal gespeeld na hun MVV periode en terecht. Hij had het geluk dat we toen nog spelers hadden als Brncic, want anders had hij ook niks gepresteerd.

Met ons huidige budget had Andries echt geen beter voetbal gespeeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 21:43
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #6360
Je vergeet mede-verlosser Onno Hoes, die heeft namelijk écht veel bewezen ervaring binnen het betaald voetbal! Heel vreemd dat niemand dit briljante plan op heeft gepakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden