MVV algemeen

09 feb 2021 20:08 09 feb 2021 20:10 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6781
En dat in deze Corona tijd het ook financieel moeilijk is voor onze club is logisch. En helaas zal ten koste van reserves of kwaliteit op het veld gaan. Logisch... Daarom hulde aan de sponsors en supporters die trouw zijn aan onze club en niet weglopen...

En voor een investeerder zal usmvvke zeer zeker interessant zijn... aantal beschikbare clubs worden immers minder en er zijn op dit ogenblik geen schulden, dus iedere euro wat hij wil investeren kan ook daadwerkelijk geïnvesteerd worden in spelers. Want daar is het de meeste investeerders c.q. eigenaars om te doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2021 20:23
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #6782
Napoleon zegt niet dat MVV moet fuseren , hij schets alleen de mogellijkheden die MVV heeft op dit moment en die zijn niet groot dus een fusie is volgens hem niet aan de orde , daar word MVV niet beter van maar er zijn toch kansen volgens hem .

Wat is nou mis met zijn swot Analyse ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2021 21:42
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #6783

bokkesprongen schreef : Napoleon zegt niet dat MVV moet fuseren , hij schets alleen de mogellijkheden die MVV heeft op dit moment en die zijn niet groot dus een fusie is volgens hem niet aan de orde , daar word MVV niet beter van maar er zijn toch kansen volgens hem .

Wat is nou mis met zijn swot Analyse ?


Precies Bok !!

Fusie is alleen een gevolg van het beleid wat al jaren wordt gevoerd en wat onder Marcel Joris alleen maar is versneld !
Een voorzitter die MVV ( versneld) in een dalende trend heeft gebracht !

Met de huidige cijfers en het huidige model gaat MVV hard af op een uitzichtsloze positie .
Jaren van in mijn ogen beleid op afstand en te laat ingrijpen en verkeerde besluiten nemen ( Noor o.a) heeft MVV gedwongen om nu de hut te verkopen

In mijn ogen lag en ligt er nog steeds perspectief in MVV als voetbal club op eigen benen
Maar de huidige cijfers met structureel te weinig inkomsten uit basis opbrengsten zoals sponsoring en ticketing heeft MVV in dit pakket gebracht !

En voor een ieder die denkt dat de nieuwe eigenaar de oplossing is , die kan ik verklappen als het een partij is die minder dan 1 miljoen per jaar in de club kunnen inbrengen het ook een doodlopende weg is .
En dan bedoel ik partijen die 200-400 duizend euro per jaar doen ... dat maakt niet het verschil !

En laat nu net de zoektocht na de nieuwe eigenaren in handen liggen van t huidige bestuur met Joris aan t roer !! Denkt nu werkelijk iemand dat hun een partij gevonden krijgen die 1 miljoen en meer gaan doen !!

Jullie denken maar er van wat jullie ervan vinden .
Om dit MVV verder te krijgen en de club echt in de juiste etalage te zetten had dit bestuur moeten af treden . Of vind een investeerder iemand die commercieel werk doet bij een sociale instelling een echte gesprekpartner !

Ik hoop echt dat de ledenraad oplet anders komt het volgende debacle op ons af
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2021 22:05
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #6784
Ik heb meer vertrouwen in Frans Joris, dan in iemand met een een grote bek en een MKB bedrijfje wiens masterplan oa. bestond uit het slijten van mobiele telefooncontractjes aan supporters (via zijn eigen bedrijfje natuurlijk).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2021 22:13
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #6785

jeoff schreef : Ik heb meer vertrouwen in Frans Joris, dan in iemand met een een grote bek en een MKB bedrijfje wiens masterplan oa. bestond uit het slijten van mobiele telefooncontractjes aan supporters (via zijn eigen bedrijfje natuurlijk).


Kom jij nog maar eens terug als je 18 jaar je eigen broek hoog houdt en je eigen onderneming runt !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2021 22:19
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #6786

Napoleon schreef :

jeoff schreef : Ik heb meer vertrouwen in Frans Joris, dan in iemand met een een grote bek en een MKB bedrijfje wiens masterplan oa. bestond uit het slijten van mobiele telefooncontractjes aan supporters (via zijn eigen bedrijfje natuurlijk).


Kom jij nog maar eens terug als je 18 jaar je eigen broek hoog houdt en je eigen onderneming runt !


En als 50 plusser met 2 'angels' van 20 rondtrekt, dán heb je pas recht van spreken jeoff! Dát is pas professioneel! :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2021 22:53 09 feb 2021 22:56 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #6787

Duin schreef :

Napoleon schreef :

jeoff schreef : Ik heb meer vertrouwen in Frans Joris, dan in iemand met een een grote bek en een MKB bedrijfje wiens masterplan oa. bestond uit het slijten van mobiele telefooncontractjes aan supporters (via zijn eigen bedrijfje natuurlijk).


Kom jij nog maar eens terug als je 18 jaar je eigen broek hoog houdt en je eigen onderneming runt !


En als 50 plusser met 2 'angels' van 20 rondtrekt, dán heb je pas recht van spreken jeoff! Dát is pas professioneel! :-)


De aap komt uit de mouw hier, Napoleon wilde alleen zelf beter worden van de deal met MVV om zijn eigen broek omhoog te houden. Van clubliefde is totaal geen sprake. Kijk zijn eigen cloud angels lopen zelfs rond in het geel-zwart.

conect.nl/vvv/

*kom op Napoleon, niet zo fel reageren he, het is maar cabaret.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2021 03:05
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV algemeen #6788

Napoleon schreef :

jeoff schreef : Ik heb meer vertrouwen in Frans Joris, dan in iemand met een een grote bek en een MKB bedrijfje wiens masterplan oa. bestond uit het slijten van mobiele telefooncontractjes aan supporters (via zijn eigen bedrijfje natuurlijk).


Kom jij nog maar eens terug als je 18 jaar je eigen broek hoog houdt en je eigen onderneming runt !


Super leuk dat je 18 jaar je eigen bedrijfje hebt kunnen runnen. Wil je nu een medaille?
Wellicht krijg je nu ego boost omdat mensen op je reageren. Ik vind je maar een misselijk mannetje dat af en toe om de hoek komt kijken als je een ingang ziet om je zelf te profileren of om ons clubje in een kwaad daglicht te zetten. Ik hoop dat de moderators snel jouw Waterloo vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2021 07:06
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #6789
Wat doet een VVV’er nog hier op het forum??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2021 09:06
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV algemeen #6790
Waarom ontaardt vrijwel ieder topic in een moddergooigevecht naar Napoleon? Mensen, als het zo diep zit, open een Napoleon-topic en ga daar tekeer. Of nog beter: zeg het hem in zijn gezicht, dan hoeft de rest dat niet mee te krijgen.
Dit is een forum. Iedereen heeft een mening. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Je mag ook kritiek hebben op iemand zijn mening, maar dit gaat teveel over de persoon. Napoleon is MVV-fan maar ook ondernemer. Waarom zou hij geen andere voetbalclub mogen sponsoren? Kortzichtig allemaal. Besef dat één van de grootste MVV-fans tegenwoordig perschef is van VVV he. Daar hoor je toch ook niemand over?!
Laat ieder in zijn waarde. Reageer op de inhoud en niet op de persoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Frank Salemans, Napoleon, Jacques, De Zwarte Vogel, Och jeh, peeke, bokkesprongen, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2021 09:30
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #6791

Maosbrögk schreef : Waarom ontaardt vrijwel ieder topic in een moddergooigevecht naar Napoleon? Mensen, als het zo diep zit, open een Napoleon-topic en ga daar tekeer. Of nog beter: zeg het hem in zijn gezicht, dan hoeft de rest dat niet mee te krijgen.
Dit is een forum. Iedereen heeft een mening. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Je mag ook kritiek hebben op iemand zijn mening, maar dit gaat teveel over de persoon. Napoleon is MVV-fan maar ook ondernemer. Waarom zou hij geen andere voetbalclub mogen sponsoren? Kortzichtig allemaal. Besef dat één van de grootste MVV-fans tegenwoordig perschef is van VVV he. Daar hoor je toch ook niemand over?!
Laat ieder in zijn waarde. Reageer op de inhoud en niet op de persoon.


Napoleon speelt keihard op de man, ik neem aan dat hij dan ook kan incasseren. We bespreken oa. zijn masterplan dat hij met veel bombarie heeft verkondigd dat MVV wel even zou redden, nogal logisch dat er dan reacties op komen.

On topic dan, sommigen vragen zich af wat een investeerder nou te zoeken heeft bij MVV, maar dezelfde vraag kun je stellen over FC Den Bosch, een vergelijkbare club met ook een oud stadion waar nu alweer twee investeerders geinteresseerd zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, Kletswief, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2021 09:58
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #6792

Maosbrögk schreef : Waarom ontaardt vrijwel ieder topic in een moddergooigevecht naar Napoleon? Mensen, als het zo diep zit, open een Napoleon-topic en ga daar tekeer. Of nog beter: zeg het hem in zijn gezicht, dan hoeft de rest dat niet mee te krijgen.
Dit is een forum. Iedereen heeft een mening. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Je mag ook kritiek hebben op iemand zijn mening, maar dit gaat teveel over de persoon. Napoleon is MVV-fan maar ook ondernemer. Waarom zou hij geen andere voetbalclub mogen sponsoren? Kortzichtig allemaal. Besef dat één van de grootste MVV-fans tegenwoordig perschef is van VVV he. Daar hoor je toch ook niemand over?!
Laat ieder in zijn waarde. Reageer op de inhoud en niet op de persoon.


Maosbrögk, die vraag zou je aan Napoleon moeten stellen. Waarom ontaarden al zijn berichten in het met modder gooien naar Joris en Noor? En voorheen Elsen?
Is het verwijten van het gebrek aan medeleven van Ron Elsen bij het overlijden van Sef niet persoonlijk genoeg? Of stapt daar iedereen zo maar eventjes overheen hier??

Als Noor of Joris nog een andere BV hadden waarmee ze VVV zouden sponsoren, zou dat dan ook 'puur zakelijk' worden gezien (door Napoleon, want ik ben het met je eens).
Had Napoleon hier dan niet voor de zoveelste keer om het opstappen van deze heren staan schreeuwen??

Het is inderdaad niet normaal dat alle topics weer over Napoleon moeten eindigen en ook ik erger me daar dood aan.
Napoleon zoekt deze confrontatie al jaren zelf en het wordt tijd dat de moderators daar eens iets structureels aan gaan doen. Het is overduidelijk dat Napoleon helemaal niet in voetbal geïnteresseerd is, want daar heb ik hem nog nooit een inhoudelijke reactie op zien geven.
Al zijn berichten zijn gericht op het negatief in beeld brengen van 'het bestuur'. Hij is er zelfs zo door geobsedeerd dat het niet eens meer uitmaakt wie er in dat bestuur zit. Want dit gaat al jaren zo.
Nu zijn het Noor en Joris, straks komt een investeerder en dat weet hij daar ook weer een bom onder te leggen met al zijn 'inside info'.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, Kletswief, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2021 10:11
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #6793
Los van de hele discussie over Napoleon is Jöris voor mij een totale black box, vrijwel onzichtbaar. Die rol is bewust zo gekozen om het dagelijks bestuur de ruimte te geven, meen ik me te herinneren. Prima. Maar het vinden van een investeerder die MVV verder helpt en betrouwbaar is, is een loodzware taak. Ik zou eigenlijk niet zo snel een naam weten die ik daar blind in zou vertrouwen.

Is er externe hulp ingeschakeld, is iemand daarvan op de hoogte? Want als Jöris en co dit in hun uppie doen, is mijn vertrouwen om eerlijk te zijn ook maar beperkt.

In het Nederlandse voetbal ken ik maar één naam die op dit vlak veel ervaring heeft, dat is Paul van der Kraan. Maar die heeft zeker geen onbeperkte succesratio - die haalde Jordania Jr bij Den Bosch binnen bijvoorbeeld. Van der Kraan is ook de directeur waaronder RBC absurde financiële risico's nam en later failliet ging. Maar goed, het is ook de man die Gün bij Fortuna binnenloodste, en hoewel ik nog altijd niet snap wat Gün in Fortuna ziet, heeft dat voor Fortuna natuurlijk fantastisch uitgepakt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Lassie80, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2021 10:30
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #6794
@Jacques , dat is ook wel mij "zorg" en ook zeker de motivatie om daar extra "hard" tegen in te gaan

Het bestuur van MVV zitten echt een paar aardige mensen in waar ik niks kwaads over wil en kan zeggen .
Echter zitten er ook een aantal in die niet te vertrouwen zijn en daar is Joris er eentje van.
Hij heeft mij toezeggingen gedaan, beloftes gemaakt op de app die ik vertrouwde en geloofde die hij nadien keihard heeft genegeerd
En als zo iemand mede ( want ik zeg mede) verantwoordelijk voor de "verkoop" van de club dan kan ik mij daar niet in vinden en heb daar echt enorme vraagtekens bij. Daarbij komt dat Erik Noor ook bij die gesprekken zit ( sommige) en over Erik Noor is aangetoond en geschreven dat hij bij minimaal 5 failissementen is betrokken . Wat zegt dat allemaal over deze mensen

Joris is voor mij een onbetrouwbare partij gebleken en Noor heeft een heel vreemd verleden . Daarbij is idd Joris een black box dat zeg je goed .
MVV naar de markt brengen daar heb je inderdaad echt kennis en kunde voor nodig want MVV als club en kijkend naar de cijfers dan zit daar gewoon geen verdienmodel in. Dus je zult op hele andere manieren de juiste partij moeten vinden.
Daarom hoop ik ook echt omdat de ledenraad het gouden aandeel heeft en veto recht dat daar in het bestuur wel de juiste mensen zitten . Ik kan niet beoordelen eerlijk gezegd

Maar als Joris en Co het moeten doen , dan heb ik daar geen vertrouwen in dat het een duurzame oplossing wordt . En dat mag ik toch gewoon vinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2021 11:14
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #6795
Dat mag je inderdaad vinden Napoleon maar je speelt het wel erg persoonlijk.

Jij hebt geen vertrouwen in Jöris omdat hij - zoals je zelf zegt - naar JOU bepaalde toezeggingen niet heeft waargemaakt. Los van de vraag of dat zo is - ik kan dat niet beoordelen - in het dus jouw persoonlijke ervaring op basis waarvan je Marcel Jöris als onbetrouwbaar kwalificeert.
Echt objectief is dat niet. Wat heeft Jöris daadwerkelijk aantoonbaar verkeerd gedaan richting de club? Wat heeft Noor tot nu toe aantoonbaar verkeerd gedaan richting MVV?
Op dit moment zie ik dat er nu wat gebeurt waar de club jarenlang heeft stilgestaan. Of alles goed uitpakt zullen we moeten afwachten maar ik ga niemand bij MVV beoordelen, laat staan veroordelen, op grond van jouw persoonlijke ervaringen. Ik laat de feiten spreken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Huib, jovkle, Kletswief, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden