MVV algemeen

24 feb 2021 17:24
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV algemeen #6826
Club NOW-geld (3e periode)
NAC Breda 386883
NEC 249546
De Graafschap 235860
FC Den Bosch 214743
SC Cambuur 138528
Almere City FC 130818
Go Ahead Eagles 121125
Roda JC 121038
FC Volendam 107421
Excelsior 100350
FC Dordrecht 67386
MVV Maastricht 57216
Telstar 53289
Helmond Sport 47496
TOP Oss 36891
FC Eindhoven –

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2021 17:48
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV algemeen #6827
NOW eerste ronde
Eerste Divisie
NEC 630.054
NAC Breda 587.049
De Graafschap 499.665
SC Cambuur 480.735
Roda JC Kerkrade 474.273
FC Volendam 326.415
FC Den Bosch 296.925
Almere City FC 288.414
Go Ahead Eagles 285.705
Excelsior 270.771
MVV Maastricht 247.386
FC Eindhoven 175.320
Helmond Sport 146.472
TOP Oss 143.847
FC Dordrecht 137.640
Telstar 101.001

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2021 12:44
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #6828
Wat opvalt is dat er een aantal clubs zijn die fors minder NOW steun hebben gekregen als je de 1e periode vergelijkt met de 3e (2e buiten beschouwing want daar schijnt iemand iets te laat met de aanvraag te zijn geweest). Eindhoven staat daarin 'bovenaan' want heeft nog maar 0% van het bedrag van periode 1 over in periode 3. MVV staat hierin 2e met 23%. Geen idee of dit positief is of negatief. Heeft MVV behoorlijk gesneden in haar uitgaven en is het bedrag daardoor lager of heeft MVV juist aan de inkomstenkant goed werk verricht? Gemiddeld ligt dit percentage voor de eerste divisie rond de 40% en uitschieter FC Den Bosch krijgt in periode 3 nog steeds 72% van het bedrag uit periode 1. Iemand enig idee wanneer we te horen krijgen dat de NOW voor MVV in periode 2 definitief €0,00 is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2021 17:47 25 feb 2021 17:47 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #6829

Jack Luijten schreef : Wat opvalt is dat er een aantal clubs zijn die fors minder NOW steun hebben gekregen als je de 1e periode vergelijkt met de 3e (2e buiten beschouwing want daar schijnt iemand iets te laat met de aanvraag te zijn geweest). Eindhoven staat daarin 'bovenaan' want heeft nog maar 0% van het bedrag van periode 1 over in periode 3. MVV staat hierin 2e met 23%. Geen idee of dit positief is of negatief. Heeft MVV behoorlijk gesneden in haar uitgaven en is het bedrag daardoor lager of heeft MVV juist aan de inkomstenkant goed werk verricht? Gemiddeld ligt dit percentage voor de eerste divisie rond de 40% en uitschieter FC Den Bosch krijgt in periode 3 nog steeds 72% van het bedrag uit periode 1. Iemand enig idee wanneer we te horen krijgen dat de NOW voor MVV in periode 2 definitief €0,00 is?


Waarschijnlijk zal MVV hier niet zelf mee naar buiten komen. Wie weet volgt DDL het op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2021 22:57
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #6830
Maar weer eens naar 'Komt dat schot' geluisterd/gekeken (van Patrick Delait van De Limburger). Meest opvallende uitspraak: mooie actie van de VVV-supporters om de spelersbus uit te zwaaien en aldus de spelers een hart onder de riem te steken. Wel een totaal andere reactie als toen de MVV-supporters ditzelfde enige tijd geleden deden. Toen ging het alleen over de anderhalve meter en het gebrek aan verantwoordelijkheid. Een duidelijker voorbeeld van verschil in benadering is bijna niet te geven!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2021 22:58
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #6831
Voor wat het waard is: een complimentje voor de makers van de podcast! Op een leuke, ongedwongen, informele manier kom je wat meer te weten over diverse zaken van MVV-betrokkenen. Ga zo voort!
De volgende gebruiker (s) zei dank u daan4suz, Jacques, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2021 12:03
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #6832
Persbericht MVV

KNVB geeft opnieuw groen licht; Nieuwe shirtsponsors voor MVV

MVV Maastricht startte afgelopen november 2020 met een sponsorprimeur in het Nederlandse betaalde voetbal. Zes sponsors op de voorzijde van het shirt! Nooit eerder vertoond in Nederland, de KNVB gaf er zelfs de reglementaire speciale toestemming voor. Normaliter stond de KNVB immers maximaal drie sponsoruitingen aan de voorzijde van een shirt toe, op verzoek en initiatief van MVV Maastricht werd het reglement voor het eerst in de historie naar zes verruimd.

Het initiatief blijkt inmiddels zo’n succes dat MVV ook de rest van het seizoen hiermee wil doorgaan. De KNVB heeft nu ook toestemming verleend om dit project tot aan het einde van het seizoen voort te zetten.

Dit alles heeft tot zo’n brede interesse geleid dat er vanaf nu vier nieuwe sponsors op de voorzijde van het tenue staan.

Het gaat om de bedrijven, Bouwcombinatie Goessens, HLB van Daal, Meute en Hansen Dranken. De twee rugsponsors Naga Solar en Ubaghs Installatietechniek waren al (eveneens) op de voorzijde en blijven er ook tot aan het einde van het seizoen.

“Wij zijn bij MVV altijd op zoek naar verbinden, samenwerken, toenadering zoeken. Ons initiatief om daarom met zes shirtsponsors te gaan werken, sloeg direct aan. In november van afgelopen jaar en nu weer opnieuw. Zes verschillende branches vinden zich gebroederlijk op de meest trotse plek van MVV terug”, aldus de woordvoerder van MVV Maastricht. “En het is natuurlijk ook een mooi signaal van de sponsors om in deze moeilijke tijd dit vertrouwen te hebben in de toekomst van MVV.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2021 12:22
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #6833
Mooi nieuws toch. Vooral van Hansen dranken verbaast het mij aangezien die toch hard geraakt zullen zijn door de Covid crisis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2021 15:21
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV algemeen #6834
Noem me een pessimist, maar ik vind deze vorm van shirtsponsoring toch eerder een teleurstelling dan een succes. Dit geeft duidelijk aan dat commercieel zwaargewicht Erik Noor niet in staat is gebleken om een adequate hoofd/shirtsponsor te vinden in samenwerking met het commerciële team. In alle redelijkheid, snap ik dat het afgelopen jaar niet de ideale situatie is geweest om de sponsoring naar een hoger niveau te tillen, echter vind ik dit wel tegenvallen. Naar horen zeggen, zijn de bedragen omtrent deze vorm van shirtsponsoring ook niet zaligmakend, al is elke euro er een. Laat ik dan het esthetische aspect van deze oplossing maar achterwege laten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2021 15:57
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6835

Boys_in_Red schreef : Noem me een pessimist, maar ik vind deze vorm van shirtsponsoring toch eerder een teleurstelling dan een succes. Dit geeft duidelijk aan dat commercieel zwaargewicht Erik Noor niet in staat is gebleken om een adequate hoofd/shirtsponsor te vinden in samenwerking met het commerciële team. In alle redelijkheid, snap ik dat het afgelopen jaar niet de ideale situatie is geweest om de sponsoring naar een hoger niveau te tillen, echter vind ik dit wel tegenvallen. Naar horen zeggen, zijn de bedragen omtrent deze vorm van shirtsponsoring ook niet zaligmakend, al is elke euro er een. Laat ik dan het esthetische aspect van deze oplossing maar achterwege laten.


Wat bedoel je in deze met het esthetische aspect achterwege laten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2021 17:02
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV algemeen #6836

jovkle schreef :

Boys_in_Red schreef : Noem me een pessimist, maar ik vind deze vorm van shirtsponsoring toch eerder een teleurstelling dan een succes. Dit geeft duidelijk aan dat commercieel zwaargewicht Erik Noor niet in staat is gebleken om een adequate hoofd/shirtsponsor te vinden in samenwerking met het commerciële team. In alle redelijkheid, snap ik dat het afgelopen jaar niet de ideale situatie is geweest om de sponsoring naar een hoger niveau te tillen, echter vind ik dit wel tegenvallen. Naar horen zeggen, zijn de bedragen omtrent deze vorm van shirtsponsoring ook niet zaligmakend, al is elke euro er een. Laat ik dan het esthetische aspect van deze oplossing maar achterwege laten.


Wat bedoel je in deze met het esthetische aspect achterwege laten?


Dat ik het een gedrocht vind. Niet alleen het feit dat er 6 kleine sponsoren staan, maar ook de manier hoe deze zijn vormgegeven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2021 20:15
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV algemeen #6837


Prachtige tijd voor een competitiewedstrijd. Nog even en we spelen.om 3 uur 's nachts...
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2021 01:33 06 mrt 2021 01:34 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #6838
Wat ik mooi vind: de positie van de trainer heeft op dit onvolprezen forum nooit ter discussie gestaan. Oké, hij zal eigenwijs zijn. Maar na de winterstop-versterkingen halen we veel punten. Nu nog een goede spits en dan hebben we volgend seizoen een team dat in balans is!

Een teken van de gedegen organisatie: de buitenspelval werkt zeer goed. Eindelijk weer perspectief op hogere klassering! We kunnen weer gruuts zijn op dit team en de technische staf!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2021 12:43
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV algemeen #6839
Denk dat we volgend seizoen hoge ogen gaan gooien!! Deze trainer kan MVV brengen waar het thuis hoort!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2021 20:50
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6840

Boys_in_Red schreef : Noem me een pessimist, maar ik vind deze vorm van shirtsponsoring toch eerder een teleurstelling dan een succes. Dit geeft duidelijk aan dat commercieel zwaargewicht Erik Noor niet in staat is gebleken om een adequate hoofd/shirtsponsor te vinden in samenwerking met het commerciële team. In alle redelijkheid, snap ik dat het afgelopen jaar niet de ideale situatie is geweest om de sponsoring naar een hoger niveau te tillen, echter vind ik dit wel tegenvallen. Naar horen zeggen, zijn de bedragen omtrent deze vorm van shirtsponsoring ook niet zaligmakend, al is elke euro er een. Laat ik dan het esthetische aspect van deze oplossing maar achterwege laten.


Ik vind dat het commercieel team van MVV lekker bezig is!
In deze Corona tijden is sponsoring al sowieso niet makkelijk. De meeste bedrijven hebben het al moeilijk zat. Behalve de enkelen die menen dat shirtsponsoring booming in de Eerste Divisie is, dat men in de rij staat en dat er nog tonnen op te halen zijn. En ja Vodafone heeft ook immers een kantoor in Mestreech :cheer: . Nee sjiek dat Noor en het team weer 4 nieuwe bedrijven bereid hebben gevonden. Leuk gepresenteerd door Tom met Wat is loos in Mestreech. Een creatieve oplossing op deze manier. En nee het zullen geen topbedragen zijn. En om dan ook te commentaar hebben over het esthetisch aspect. Tsja.... jammer. De mooiste shirts zijn zonder reclame! Maar welkom in het moderne voetbal.
Overigens menen sommige dat als er een vacature is bij een BVO,bij commercie, dat men aan de kandidaat maar hoeft te vragen welke shirtsponsor hij meeneemt???!!!! Als het zo simpel zou zijn... Nee, dit is niet de werkelijkheid, het is 2021, Corona tijd, en we hebben het over de Eerste Divisie, over een club die (weer) aan het opbouwen is.
Tuurlijk mag en moet je doelstellingen hebben in een BVO en op ieder gebied, maar wel realistische. En ik hoop dat het commerciele team zodanige voorwaarden schept, optimaal van de moderne media gebruik maakt en een dusdanige sfeer creëert dat men de bestaande sponsoren tevreden houdt en dat het voor potentiele bedrijven aantrekkelijk is om usmvvke te sponsoren of te investeren. Vooral de communicatie vind ik sterk verbeterd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, Tommyd, Burgundian043, M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.471 seconden