MVV algemeen

16 apr 2021 18:51 16 apr 2021 18:53 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #6886

jeoff schreef : In stap 6 van het stappenplan zijn er geen maatregelen meer.. de vraag is wanneer dat gaat gelden.
In andere landen zijn er wel al uitverkochte stadions etc. zonder tests, Nederland zal op een gegeven moment moeten volgen als er bijna geen besmettingen meer zijn. Als ze dat niet doen is het aan het volk om in opstand te komen en niet zomaar alle maatregelen te slikken.


Dat had allang mote gebäöre, v'r zien totaal door aon 't sloon. Dit heet allang niks mèt mie mèt corona te make (veur zoewied 't dat oets wel heet gedoon)

Mer iech geluif neet mie in volledege vrijheid. Iech bin wie Thomas, ouch wel Didymus genaomp....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2021 20:17
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 273
Meer
MVV algemeen #6887
Het is inderdaad allemaal onderdeel van het deep state complot onder leiding van Bill Gates. Dit soort bijdragen graag bewaren voor Facebook of de volgende forum bijeenkomst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Boschpoort, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2021 21:08
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 502
Meer
MVV algemeen #6888

jeoff schreef : Als ze dat niet doen is het aan het volk om in opstand te komen en niet zomaar alle maatregelen te slikken.


Covid19 zal ik niet ontkennen maar dit zwalkende beleid slaat als een pik op een drumstel.

Het volk zal niet in opstand te komen omdat er geen samenhang meer is in de samenleving. Het is ieder voor zich en God voor ons allen. Ernaast kom je in opstand of wil je demonstreren wordt dit wel hardhandig de kop ingedrukt onder het mom van nationale veiligheid.
Dit land is rot!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2021 22:43 16 apr 2021 22:45 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #6889

Larsbak schreef : Het is inderdaad allemaal onderdeel van het deep state complot onder leiding van Bill Gates. Dit soort bijdragen graag bewaren voor Facebook of de volgende forum bijeenkomst.


Is 't WK Goojekoup score weer aon de geng?

Mage lui neet kritisch zien? Is alle kwatsj dee us wies gemaak weurt allemaol woer? En ederein dee 'n aander visie heet, geluif in e complot of stump Forum? Iech gaon de zaak eve umdrejje; dit soort sjäöpkespraot huur 'ch noe al maonde, mer este vreugs veur arguminte, daan geve ze neet toes.

Dus, of maak 'n echte discussie, kom mèt arguminte en luuster nao tege arguminte,of sjei oet mèt dit soort praot ten opziechte vaan lui die wel kritisch dörve te zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2021 08:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV algemeen #6890
Laten we dit soort discussies niet op een MVV-forum houden. MVV heeft hier niets mee te maken en kan niets doen aan maatregelen opgelegd door de overheid. Ja, het beïnvloedt MVV wel, dat zie ik ook wel. Maar ik kom niet naar dit forum om hier ook nog eens over de pandemie te moeten lezen.

Om maar eens een andere toon te laten horen: ik verleng mijn seizoenkaart, no matter what. Zelfs al weet ik van te voren dat ik geen enkele wedstrijd kan gaan. Hoef ook geen compensatie. Ik steun MVV graag en wij hebben hier thuis allebei gewoon nog een baan dus het geld is er.

Uiteraard moet iedereen die keuze zelf maken en ik zal niemand aankijken als hij zijn seizoenkaart niet verlengt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, daan4suz, Ben Salemans, Anna D., Huib, opadiehard, Lassie80, Boschpoort, De Zwarte Vogel en3 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2021 13:02
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
MVV algemeen #6891
In de professionaliseringsslag van de MVV-organisatie maakt de club een volgende stap. MVV Maastricht gaat een samenwerking aan met het gerenommeerde CM.Com.

Algemeen directeur Erik Noor: “Een onderneming, die ons in staat gaat stellen een modern platform aan onze supporters en partners te bieden en op termijn alle technische diensten en producten van onze club te verzorgen. Dit brengt onze kantoororganisatie weer verder in onze uitdaging MVV voor te bereiden op de toekomst.”


Ik lees dit op de site van MVV. Ik krijg hier toch een onbehaaglijk gevoel bij. Ben ik hierin alleen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2021 13:09
pieter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV algemeen #6892
Kun je me uitleggen waarom?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2021 13:44
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
MVV algemeen #6893
Ik word straks van alle kanten bestookt met commerciële boodschappen, waar ik absoluut geen behoefte aan heb!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2021 07:45
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 456
Meer
MVV algemeen #6894
beetje de uitleg van dat systeem


1 april 2021 • 5 minutes read
Digitalisering wint terrein in de voetbalwereld. Een proces dat al een aantal jaren aan de gang is, maar dat dankzij de COVID-19-pandemie een flinke impuls heeft gekregen. Interactie met je supporters is immers een grotere uitdaging dan ooit – en die vraagt om out-of-the-box oplossingen. En die zijn er, een heel platform vol.

Online ticketing als eerste stap
Digitale ticketing, gebruiksvriendelijke online kaartverkoop en toegangscontrole, kennen de meeste voetbalclubs inmiddels wel. CM.com verzorgt al jaren de ticketing voor diverse voetbalclubs, waaronder NAC Breda, ADO Den Haag en KAS Eupen en sinds dit seizoen ook voor onder meer De Graafschap, TOP Oss en MVV Maastricht.

Peter Rood, Account Executive bij CM.com: “Het is heel mooi om te zien dat deze clubs hebben gekozen voor ons platform om hun tickets te verkopen. Wij zijn blij met hun vertrouwen en helpen hen graag om klaar te zijn voor de toekomst. Maar naast ticketing hebben we ze nog veel meer te bieden om door te groeien. Denk aan geautomatiseerde communicatie met de fanbase via diverse kanalen naar keuze en het bouwen van dataprofielen van supporters. En dat allemaal op één platform.”

Gemiste kans
De wens van elke voetbalclub is om beter te weten wie er in het stadion zit. “Vaak koopt één persoon meerdere tickets”, aldus Peter Rood. “Je hebt dan de contactgegevens van die ene persoon, waarvan je het liefst nog meer details en voorkeuren wilt weten. Bovendien wil je ook de andere bezoekers leren kennen. Hier ligt nog heel veel potentie, zeker als je weet dat CM.com alles in huis heeft om de hele supporter journey, dus de beleving van een supporter voor, tijdens en na de wedstrijd, onvergetelijk te maken.”

Mobile Marketing Cloud: gepersonaliseerde mobiele communicatie
Als je eenmaal weet wie je fans zijn, kun je heel persoonlijk met ze communiceren. De interactie met je fans verloopt via chatbots, e-mail of via mobiele nummers door het gebruik van bijvoorbeeld WhatsApp of SMS. Het is mogelijk om fanprofielen op te bouwen, waarmee je kunt segmenteren. Die sla je op in een Customer Data Platform en je benadert ze actief met de Mobile Marketing Cloud. Zo kunnen fans super makkelijk via kanalen naar keuze een kaartje kopen en hebben ze de mogelijkheid om een zitplaats te reserveren. Dit kun je steeds verder uitbreiden en zo de klantprofielen steeds meer verrijken wat een goed beeld van je supporters geeft waarmee je ze nog persoonlijker kunt benaderen.

NAC Breda
Hoe dat in de praktijk kan uitpakken, laat dit voorbeeld van NAC Breda mooi zien. Aan het eind van het seizoen 2016-2017 kregen de seizoenkaarthouders een persoonlijk belbericht van speler Manu García, de held van de club. In dat bericht vertelde hij het nieuws dat hij met een jaar had verlengd; de loyaalste groep supporters was hiermee als eerste op de hoogte. Op het telefoontje van García volgde een SMS, met daarin een link naar een pagina voor het verlengen van de seizoenkaart.

Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix
Een inspirerend voorbeeld van wat er gebeurt wanneer de technologie van CM.com zich mengt met de sport, is de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix, die in september 2021 zal plaatsvinden in Zandvoort. CM.com zorgt met haar technologie er voor dat de bezoekerservaring tot in de puntjes verzorgd is. Online pre-registratie, verschillende betaalmethodes inclusief gespreid betalen, 1-op-1 interactie met de fans; en dat allemaal gemakkelijk – en veilig – via de smartphone.

Terug naar het voetbal: NAC Breda
Van alle voetbalclubs in Nederland is NAC Breda de club waar het voor CM.com allemaal begon. CM.com was destijds hoofdsponsor. In co-creatie met NAC hebben we verschillende digitale oplossingen uitgedacht en uitgebouwd, die er allemaal op gericht waren de fanrelatie te versterken. Eén daarvan is de Guest Manager-omgeving. Daarmee kunnen sponsors en skyboxhouders heel eenvoudig hun eigen kaarten beheren en versturen naar hun gasten, maar bijvoorbeeld ook een routebeschrijving en voorbeschouwingen. Dat scheelt de medewerkers van de club behoorlijk veel tijd.

Nieuwe samenwerking met MVV Maastricht
Met ingang van het seizoen 2021-2022 is MVV Maastricht een samenwerking aangegaan met CM.com. Een belangrijke stap in de professionaliseringsslag van de club, aldus algemeen directeur Erik Noor: “Samen met CM.com gaan wij een modern platform aanbieden aan onze supporters en partners. Op termijn zijn alle diensten en producten van onze club via dat platform te verkrijgen. Een fantastisch vooruitzicht, voor de supporters én voor onszelf.”

Een-tweetje met de klant
Co-creatie is ook vandaag de dag de werkwijze van CM.com: een een-tweetje met de klant om de fanervaring op alle fronten te verbeteren. Peter Rood: “Als je als voetbalclub eenmaal weet wat er allemaal mogelijk is, dan ben je om. Hoezo zou je nog standaard enkel via nieuwsbrieven communiceren als je ook een persoonlijk WhatsApp-bericht kunt sturen? Waarom zou je je fans niet een door één van je spelers ingesproken videobericht sturen, met een oproep om de seizoenkaart te verlengen? Als je de voorkeuren van je fans opslaat, kun je zo’n bericht zelfs door hun favoriete speler laten inspreken. Welke supporter vindt dat niet fantastisch?”

Verbeter ook jouw fanengagement
De rol van verbindende factor tussen voetbalclub en supporter is CM.com op het lijf geschreven. Wij hebben de technologie en de expertise. Als jij wilt dat jouw supporters voor, tijdens en na de wedstrijd een topervaring hebben, dan maken wij dat graag samen met jou mogelijk.

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2021 10:05
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
MVV algemeen #6895
Dank voor de uitleg Peeke.
Professonalisering is prima maar ik wil wel graag zelf controle houden over mijn 'klantprofiel'.
Dat bedrijf hoeft voor mij niet te bepalen hoe mijn 'supporters journey' eruit moet zien en op telefoontjes van spelers zit ik ook niet te wachten.
Als mensen dat wel fijn vinden, prima. Maar het moet wel een keus zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, De Zwarte Vogel, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2021 12:23
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 273
Meer
MVV algemeen #6896
Dit bedrijf zal net als alle andere bedrijven en instanties in de Europese Unie moeten voldoen aan de geldende richtlijnen met betrekking tot databescherming en privacy.

Met betrekking tot controle houden over je eigen data is er op Europees niveau al een hoop vastgelegd. MVV is nu bijvoorbeeld al verplicht om jou inzage te geven van de persoonsgegevens die ze van jou verwerken, je hebt het recht op elk moment je toestemming voor verwerking in te trekken of te wijzigen en MVV is verplicht om jouw gegevens te verwijderen wanneer je daarom verzoekt.

Wel is het zo dat een bedrijf waarbij je 'klant' bent of bent geweest, jou mag benaderen met een aanbieding. Zo zouden spelers jou mogen bellen je seizoenskaart te verlengen. Maar wanneer je bovenstaand verzoek tot verwijdering doet, beschikt MVV niet (meer) over jouw persoonsgegevens om je te kunnen benaderen.

Onder 'professionalisering' versta ik persoonlijk dat dit soort zaken geregeld worden. Ik zou er op dit moment mijn hand niet voor in het vuur durven steken dat je een sluitend antwoord krijgt wanneer je een beroep op inzage doet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2021 13:14
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 456
Meer
MVV algemeen #6897
iex

mvv is partner en hun aandelen vliegen de lucht in :P

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2021 13:13
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
MVV algemeen #6898
MVV heeft aangekondigd meer info te zullen geven m.b.t. de wedstijd MVV-Volendam en de benodigde coronatest. Tot op heden, donderdag 13.15 uur, nog niks over kunnen lezen. Heeft er iemand nadere info?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2021 15:43
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MVV algemeen #6899

jovkle schreef : MVV heeft aangekondigd meer info te zullen geven m.b.t. de wedstijd MVV-Volendam en de benodigde coronatest. Tot op heden, donderdag 13.15 uur, nog niks over kunnen lezen. Heeft er iemand nadere info?


Had ook geïnformeerd afgelopen maandag en kreeg indd ook mailtje terug dat vandaag een bericht daar over zou worden afgegeven,maar nog niks ontvangen.....mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2021 18:33 22 apr 2021 18:40 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MVV algemeen #6900
Ik kan helaas nog niet reserveren maar moet wachten tot zaterdag 12 uur om nog een kans te maken.
Als je de eerste twee wedstrijden erbij was mag je nog niet reserveren,maar voor degene die er toen niet bij waren kunnen nu al reserveren.....mvrgr Opa.

Zie de mvv site.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden